Dat zeggen ze die Russen zelf. Dus het is een interne aangelegenheid. Oekra๏ne zal er niets mee te maken willen hebben, want dan escaleert het misschien.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is alles behalve duidelijk. Jij nu alweer gelijk met je conclusie's...
Blijkbaar is het moeilijk om elkaar te begrijpen. Dus, jij beter nadenken. En ik ook.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neuh, zouden we ook niet doen als Friesland de onafhankelijkheid uitriep.
Beetje raar om te horen van iemand die het ziet zitten dat er nukes tijdens dit conflict gebruikt worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet een beetje verder nadenken. Niet zo oppervlakkig.
Nee hoor, dat is gewoon cynisme.quote:Op maandag 22 mei 2023 14:29 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Beetje raar om te horen van iemand die het ziet zitten dat er nukes tijdens dit conflict gebruikt worden.
De oekrain-o-fonen in belgorod zijn de onderdrukking vanuit moskou gewoon zatquote:Op maandag 22 mei 2023 14:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Blijkbaar is het moeilijk om elkaar te begrijpen. Dus, jij beter nadenken. En ik ook.
In de reacties op deze twiet:quote:
De Speld 2.0quote:Op maandag 22 mei 2023 14:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over? Het land is onafhankelijk.
Mn koffiequote:Op maandag 22 mei 2023 14:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de reacties op deze twiet:
[ afbeelding ]
En dit terwijl men overduidelijk enkel nazi’s aan het ruimen is als een soort van ultieme vriendendienst !quote:Op maandag 22 mei 2023 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind dat Rusland aan het oorloghitsen is en moet onderhandelen, er is immers een referendum gehouden. De escaleren kun je leren immers.
quote:Op maandag 22 mei 2023 14:43 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, Rusland is een speciale militaire operatie begonnen in Rusland begrijp ik?
Excuse me dat ik het allemaal nogal verwarrend vind wat er aan het gebeuren is, het is immers maandag![]()
80 jaar terug zouden ze het dolle maandag genoemd hebbenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |