Hij is zijn baan kwijt dus dat lijkt me aannemelijk.quote:
Zit ik me ook af te vragen. Dat bij die schommel kwam bekend voor.quote:
quote:Vanavond om 21:30 uur. Deze zogenaamde afvalcoach is zo’n nare man 😡 #undercoverinnederland #herhaling
quote:
Je wist het al.quote:
Dat zat er dik in.quote:
Gekregen van zijn vrouw van de Sint?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:32 schreef matthijst het volgende:
Mooi, ik doe m'n totaal niet herkenbare Ben Sherman sweater aan.
Je verwacht het niet hè.quote:
Mja, probleem is dat die gast weet waar hij woont en werkt. Dan kan je hem wel in elkaar meppen, maar dan staat ie de volgende dag met z'n halve familie voor je neus. We weten hoe dat soort volk werkt toch?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:49 schreef StephanL het volgende:
Als dat hem was, sla je hem zo doormidden man. Ze hebben grote praatjes maar zijn niks alleen.
Ja dat is ook zo.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mja, probleem is dat die gast weet waar hij woont en werkt. Dan kan je hem wel in elkaar meppen, maar dan staat ie de volgende dag met z'n halve familie voor je neus. We weten hoe dat soort volk werkt toch?
Die zijn daar nog niet toch?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Die gast is wel bijzonder scherp op z'n hoede dat ie die undercover agenten doorheeft.
Hij heeft een vrouw en kinderen en zat op een seks site om af te spreken met een stelletjequote:Op zondag 15 oktober 2023 22:13 schreef Pap89 het volgende:
Waar wordt deze geldgeverige mongol nou mee gechanteerd?
Nekschot is nog beter.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef Dutch_view het volgende:
ff wat verder over die deur heen drukken dan doet het wat meer pijn
Dat werd niet benoemt. Zou zomaar kunnen van niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Maar weten zijn vrouw en kinderen het nou uiteindelijk of niet?
Is dat bewezen, of zat hij voor zijn idee met een minderjarige te chatten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouw en kinderen en zat op een seks site om af te spreken met een stelletje
Snap ik ook niet. Heb zo'n vermoeden dat het misschien iets ernstiger was dan hij het deed voorkomen inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:41 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Is dat bewezen, of zat hij voor zijn idee met een minderjarige te chatten?
Waarom zou je zo onderdanig doen en al je geld aan een handtas mocro geven?
Nee gewoon een stelletje. Niet groter willen maken dan dat het is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:41 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Is dat bewezen, of zat hij voor zijn idee met een minderjarige te chatten?
Waarom zou je zo onderdanig doen en al je geld aan een handtas mocro geven?
Jepquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:56 schreef Evdb15 het volgende:
Was het gisteren een nieuwe aflevering? Ik dacht herhaling en heb het daarom niet gekeken.
quote:De 25-jarige uit Vlodrop afkomstige Stan T. is vrijgesproken van het plannen van een huurmoord op zijn vriendin. Er is volgens de rechtbank in Breda onvoldoende bewijs. Hij krijgt wel celstraf voor oplichting en witwassen.
De rechtbank gaat hiermee in tegen de eis van het Openbaar Ministerie. Dat eiste zes jaar cel en tbs met dwangverpleging.
Vrijgesproken
Maar volgens de rechtbank is het door het OM aangedragen bewijs te mager. Er was volgens de rechtbank alleen een anonieme melding aan de FBI. De melder zei dat er een bericht op het Darkweb heeft gestaan. Maar wie de melder is en of de melding juist is, is onduidelijk.
Oplichting
T. kreeg vrijdag ook de uitspraak van de aanklacht voor oplichting en witwassen. De rechtbank oordeelde dat hij schuldig is aan oplichting van 26 slachtoffers en dat hij het verdiende geld probeerde wit te wassen. De slachtoffers dachten een vakantiewoning te huren via Stan T. Hiervoor krijgt hij 36 maanden met aftrek van voorarrest. Hij zit ondertussen bijna een jaar in de cel en moet dus nog ongeveer twee jaar zitten.
https://www.1limburg.nl/n(...)moord-op-ex-vriendin
Nee slaat een week over zeiden ze einde van de showquote:Op zondag 22 oktober 2023 19:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Alberto krijgt 1 aflevering en nu is het weer klaar?
Blijft vreemd hoe sommige omroepen hun populairste programma's programmeren. Random tijdstippen, willekeurige dagen, verkeerde volgorde, zomaar opeens stoppen etc. etc.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee slaat een week over zeiden ze einde van de show
Het grootste programma tot nu toe komt op TV, dan maak je plaats.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blijft vreemd hoe sommige omroepen hun populairste programma's programmeren. Random tijdstippen, willekeurige dagen, verkeerde volgorde, zomaar opeens stoppen etc. etc.
Hoeveel miljoen kijkers schatten jullie?quote:Geniet je altijd van realityshows als Een Jaar van je Leven en Utopia? Schakel dan zondag om 21:30 uur over naar SBS6 voor De Bondgenoten, een show waarin alles draait om intriges en onverwachte wendingen. En waarin iedere maand iemand met maar liefst 100.000 euro de deur uitloopt.
In de eerste aflevering van De Bondgenoten arriveren de eerste zestien deelnemers op een luxe locatie waar ze een maand lang intensief met elkaar zullen samenleven en met én tegen elkaar gaan strijden in hun maandelijkse jacht op het grote geld.
https://www.tvgids.nl/amusement/de-bondgenoten
Flop flop.quote:Op zondag 22 oktober 2023 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Het grootste programma tot nu toe komt op TV, dan maak je plaats.
[..]
Hoeveel miljoen kijkers schatten jullie?
Dat moet bijna wel dat het niet zijn eigen auto en kleding was.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:32 schreef bianconeri het volgende:
Tja....
Met zo'n veroordeling zou je toch zeggen dat de familie er wel achter komt.
En 12,5K betalen alleen om willen afspreken voor seks? Je bent een grote viespeuk als je dat doet terwijl je een gezin hebt, maar dan nog.
Wel heerlijke arrestie!
Overigens vind ik de anonimiteit altijd wel pruts.
Tenzij ze het slachtoffer een leenauto en kleding geven. Als het jouw man/vader is dan herken je die auto en kleding toch zo?
Zou je wel zeggen, maar geen idee hoe ze dat in dat programma doen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel dat het niet zijn eigen auto en kleding was.
Wat ik me vooral afvraag is hoe ‘Hans’ na zo’n dag ‘s avonds weer bij zijn van niets wetende gezin aan het avondeten heeft gezeten. “En schat, hoe was jouw dag?”.
Achteraf wellicht?quote:
Nee zal eens terugkijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:39 schreef superniger het volgende:
Volgen jullie dit ook?
Best vermakelijk.
Flossen. Zijn van die flos stokjes met zo'n touwtje.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:19 schreef RipCity het volgende:
Wat deed die nou met dat ding in zn mond
Is er aangifte gedaan?quote:Op zondag 5 november 2023 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
In welke wereld kun je zo brutaal een 14 jarige benaderen en moet Alberto er aan te pas komen om die vent te confronteren, in plaats van de politie?
Die zijn er al 3 weken mee bezig.quote:Op zondag 5 november 2023 21:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Wederom WAAROM is de politie hier nog niet bij betrokken?!
Dat leven duurde sowieso niet lang meer. Hij is 72quote:Op zondag 5 november 2023 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Die vent ziet z'n hele leven voor zich instorten
De datum?quote:Op zondag 5 november 2023 22:19 schreef Dutch_view het volgende:
Alberto noemt het 06 nummer van Piet
Dat kind is gewoon ingegaan op die gesprekken. Lees maar terug.quote:
Dat kind blijft natuurlijk 11, dus die kunnen we niet echt iets verwijten. Maar die meiden vonden het inderdaad allemaal wel prima dat ze gratis vreten en peperdure nieuwe schoenen kregen. Ik geloof er eigenlijk ook weinig van dat ze 'foto's van Google' gestuurd hebben. Sowieso waar ga je foto's van naakte 11 jarige meisjes vinden op Google? Ik vermoed dat ze stiekem best een tijdje zijn mee gegaan in het verhaal, en ook foto's van zichzelf hebben gestuurd in ruil voor al die dingen. Het is dat ze in hun naïviteit thuis kwamen met schoenen van 500 euro anders was die pa er sowieso niet achter gekomen.quote:Op maandag 6 november 2023 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon ingegaan op die gesprekken. Lees maar terug.
Goeiste opvoeding.
Piet L. is gewoon een smeerlap natuurlijk.
Paar Jordans kosten geen 500 euro.quote:Op maandag 6 november 2023 17:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat kind blijft natuurlijk 11, dus die kunnen we niet echt iets verwijten. Maar die meiden vonden het inderdaad allemaal wel prima dat ze gratis vreten en peperdure nieuwe schoenen kregen. Ik geloof er eigenlijk ook weinig van dat ze 'foto's van Google' gestuurd hebben. Sowieso waar ga je foto's van naakte 11 jarige meisjes vinden op Google? Ik vermoed dat ze stiekem best een tijdje zijn mee gegaan in het verhaal, en ook foto's van zichzelf hebben gestuurd in ruil voor al die dingen. Het is dat ze in hun naïviteit thuis kwamen met schoenen van 500 euro anders was die pa er sowieso niet achter gekomen.
Ik zie het ja. 11 jaar!quote:Op maandag 6 november 2023 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon ingegaan op die gesprekken. Lees maar terug.
Goeiste opvoeding.
Piet L. is gewoon een smeerlap natuurlijk.
Mooi screenshot gemaakt met de RaboScannerquote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie het ja. 11 jaar!![]()
[ afbeelding ]
50 uuro is genoeg @Zipportalquote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wtf 😂quote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar me kutje is niet gratis.quote:Op maandag 6 november 2023 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar vader nam het op een gegeven moment over. Die kan dat geschreven hebben.quote:Op maandag 6 november 2023 21:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja maar me kutje is niet gratis.
Maar ineens zoveel geoffer en explicieter taalgebruik zou toch opvallen?quote:Op maandag 6 november 2023 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haar vader nam het op een gegeven moment over. Die kan dat geschreven hebben.
Ja dat kan, maar denk niet dat ze dat boeit. Het contact is belangrijkerquote:Op maandag 6 november 2023 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ineens zoveel geoffer en explicieter taalgebruik zou toch opvallen?
Zou best kunnenquote:Op maandag 6 november 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar denk niet dat ze dat boeit. Het contact is belangrijker
Denk ik ook wel, ten eerste natuurlijk voor slecht ABN ("me kutje") en ten tweede voor het vragen van geld voor d'r kutje. Dat zijn rare teksten voor een 11/12 jarige.quote:Op maandag 6 november 2023 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik denk iig wel dat er een goed gesprek met die meisjes gevoerd moet worden
Alleen het woord kutje staat me extreem tegen. Zo'n grof en respectloos woord. Nog erger dan de me-fout.quote:Op vrijdag 10 november 2023 18:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, ten eerste natuurlijk voor slecht ABN ("me kutje") en ten tweede voor het vragen van geld voor d'r kutje. Dat zijn rare teksten voor een 11/12 jarige.
Dus als ze poesje had geschreven was het minder erg geweest?quote:Op vrijdag 10 november 2023 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen het woord kutje staat me extreem tegen. Zo'n grof en respectloos woord. Nog erger dan de me-fout.
Jaquote:Op vrijdag 10 november 2023 19:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus als ze poesje had geschreven was het minder erg geweest?
Zeker als ze vragen om je naamquote:Op zondag 12 november 2023 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zou ze haast geen weigeren aan de deur daarvoor
Dan is het helemaal loos!quote:
Ja die Alberto Stegeman pakt een katvanger op i.p.v echte oplichters.quote:Op zondag 12 november 2023 22:00 schreef gers het volgende:
Alsof Bren een meesteroplichter isdie man heeft gewoon een minimumloon baantje en is een katvanger
Idd straks geen vermomming nodig om als opa te gaan.quote:Op zondag 19 november 2023 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
Albertooooooooo krijgt een oude kop
Denk je dat Alberto toch een weekje zenuwachtig op de wc zit als hij vrijkomt?quote:Op zondag 19 november 2023 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Die gaan we in de toekomst vaker zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |