Ja echt he, en dan straks zegt hij weer dat hij aan het banjeren isquote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef spapaars het volgende:
Die gozer heeft echt een mentaliteit probleem.
De grootste sfeerbederver is nu manager!quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef engine het volgende:
![]()
En stik in je kut vreten!
De grote sfeerbederver is weer bezig.
zou ik nooit winnen wegens afgeleid wordenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zal er maar mee in discussie moeten gaan
quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Silves het volgende:
Goeie Jef...2 middelvingers omhoog, stik in je abc proef.gebarentaal.![]()
Doet ze goed. En dan gaat Babette zo Zoë overhalen om hem een biertje te gevenquote:
Wordt ie alleen maar bozerquote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Zoe laat zich helemaal niet gek maken door Jeff
Ik zou in lachen uitbarsten ofzoquote:Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ik nooit winnen wegens afgeleid worden
Ik vond 'r wel sterk in dezequote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat doet ze wel goed. Maar Babette mag der muil wel weer houden.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:59 schreef Deisyy het volgende:
Dat heeft Babs aan zichzelf te danken door zich overal mee te bemoeien.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:00 schreef Silves het volgende:
Zooi haar straatje aan het schoonvegen..Ik IK IK...En babs moet weer alles opvangen..Jef en de spiegelkut.
Nou nee, Zoe is gewoon bij hem weg gelopen, Jeff was uitgeluld uitgekrijst.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Zoe helemaal weggezet door Jeff. Uitgeluld.![]()
Behalve babs...die moet schijnt het bier kopen van haar geld...quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef engine het volgende:
Hopelijk volgende maand Erik of Eunice manager en helemaal geen bier meer
Hij is een paar jaartjes ouder en gedraagt zich als een kleuterquote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
En dan haar leeftijd erbij halen, ze is volwassen met 23.
Ontzettend flauw ja, echt een zwaktebod.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:01 schreef spapaars het volgende:
En dan haar leeftijd erbij halen, ze is volwassen met 23.
Nee andersom.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, Zoe is gewoon bij hem weg gelopen, Jeff was uitgeluld uitgekrijst.
ja die act is al oud helaasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:02 schreef pingu66 het volgende:
Jeff kan wat mij betreft wel wat dimmen .......
Valt wel mee, de grootste zuipers zijn Jef, Jasper , en Babette.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo gauw Zoë manager af is dan wilt ze weer lekker dronken worden……
Jij kijkt geen streams blijkbaar.quote:
Daar gaat het helemaal niet meer om.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:06 schreef engine het volgende:
Wat een zielige ventsta je dan te schreeuwen om je biertjes.
Ik heb geen statistieken bijgehoudenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een patroon zichtbaar in Sjeffie's Paranoia uitvallen?
Per week , per maand?
Aantal uren dat hij droog staat.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Is er al een patroon zichtbaar in Sjeffie's Paranoia uitvallen?
Per week , per maand?
Waarom zou je dat afpakken? Zoe loopt toch niet te krijsen dat ze te kort komt?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar pak de rest dan ook alles af, de wimpertjes van Zoe en haar make-up. Wil haar dan wel eens horen janken
Hoeft ook niet, het gaat zoals altijd nergens overquote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze brabbelen door elkaar, geen touw aan vast te knopen
Die spoort echt niet nog nooit zo zielig iemand meegemaaktquote:Op zondag 21 mei 2023 18:07 schreef spapaars het volgende:
Wat een zielig geval is Jef toch, die heeft echt een probleem.
Maar de baas zei: Helaas ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaagquote:Op zondag 21 mei 2023 18:09 schreef Silves het volgende:
Waar is Ice? hij is dit begonnen met zijn steuken vanmorgen tegen zooi...hij wil bananen en geen bier.
en aanstekersquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft verdorie de afgelopen tijd 800 euro gekregen had die ook bier voor kunnen kopen
Slap excuus iedere keer. Heeft zichzelf gewoon niet onder controle.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
En morgen of overmorgen weer zeggen dat zijn onhebbelijke gedrag een act is
En een mobiele telefoon om John de M. te bellenquote:
Ja, dat zei ik net ook al, straks gaat hij zeggen dat hij aan het banjeren wasquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Omdat babs de hele dag moet zorgen voor deze 2?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heel slim, nu heeft Wendy het allemaal gedaan, geef het Wendy maar op de kop, vieze streken van Babet en Zoe
Ik geloof wel dat hij soms ook een act doet.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Gezelliiiiquote:Op zondag 21 mei 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de baas zei: Helaas ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag
OJa, das wel handigquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een mobiele telefoon om John de M. te bellen
We herkennen het verschil inmiddelsquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij soms ook een act doet.
Maar bij bier en drank zeer zeker niet.
En nu ook nog met aanstekers
Zoe kan niets zelf en vraagt alles aan Babet, dan weer aan Wendy of Ice en als er iets mis gaat, geeft ze het een ander op de kopquote:Op zondag 21 mei 2023 18:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat babs de hele dag moet zorgen voor deze 2?
Ze kan mailen tochquote:
Janken gaat achteraf wel gebeuren.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
ZOë blijft vrij rustig, hoe minderwaardig doet hij tegen haar
Ja dat maakt hem juist woestquote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Niet zo moeilijk toch want ze zegt helemaal niets.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Knap hoor, iedereen kan van haar vinden wat je wil, maar ze weet zich prima te weren nu.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja klopt, maar Babs wordt steeds naar voren geschoven..en ja ik hoop deze keer dat ze zegt fuck you alle, knap het zelf op.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe kan niets zelf en vraagt alles aan Babet, dan weer aan Wendy of Ice en als er iets mis gaat, geeft ze het een ander op de kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |