Mooi, daar ben ik niet in getuind.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
121 mensen nu al in shambles
Die heeft toch al in 1 aanval meegezeten?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat Haig niet mee wilde zitten en Buitrago wel. Buitrago die werkelijk nog niets had gedaan deze Ziero.
Niet in een lange vluchtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft toch al in 1 aanval meegezeten?
Buitrago wilde gisteren ook al naar de kopgroep springen maar werd toen teruggeroepen toen Leknesund ook mee sprong.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg vervelend dat Haig niet mee wilde zitten en Buitrago wel. Buitrago die werkelijk nog niets had gedaan deze Ziero.
Speciaal voor jou heeft hij niet geschitterdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb 8 renners opgesteld. Als Vine vandaag schittert, en dat denk ik, heb ik boos.
Ja, hij heeft het al 2 of 3x geprobeerd maar steeds zonder succes.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buitrago wilde gisteren ook al naar de kopgroep springen maar werd toen teruggeroepen toen Leknesund ook mee sprong.
Bij Zeepkist is de kans ook wel aanwezig dat hij het prima vindt allemaal en geen bovenmatige inspanning doetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen Dunbar of Zeepkist, wel de plus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |