Dit is prima. Dainese, Bonifazio en Consonni zijn alledrie minder dan 50% gekozen en jij hebt ze.quote:
Mij hoor je niet klagen en hele top 10 heeft bling niet geloof ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is prima. Dainese, Bonifazio en Consonni zijn alledrie minder dan 50% gekozen en jij hebt ze.
Jongens toch, wat een spanning!quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:42 schreef franklop het volgende:
Ik blijf in het wiel van je zitten @:wimderon
2e om 4e nu!
Lastige etappe wel ja. Kan veel gebeuren maar ook weinig met oog op vrijdag en zaterdag. Vrijdag is echt loeisteil met Giau en slotklimquote:
Goed bezig jongens! Gelukkig nog iemand die de eer van FOK! hoog houdt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:42 schreef franklop het volgende:
Ik blijf in het wiel van je zitten @:wimderon
2e om 4e nu!
Bepaalde users hebben gewoon opgegeven toen Remco afstapte. Heel zwak.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed bezig jongens! Gelukkig nog iemand die de eer van FOK! hoog houdt.
Dat kan nog maar 3 etappes en er zijn er nog 4 te gaan. Einde tijdperkquote:
@Koffieplanterquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bepaalde users hebben gewoon opgegeven toen Remco afstapte. Heel zwak.
Kunnen niet omgaan met de druk van cyclingmaster.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bepaalde users hebben gewoon opgegeven toen Remco afstapte. Heel zwak.
2 mee, als die gewoon 1 en 2 worden en wat klassementsmannen rond plaats 5-8 eindigen ben ik tevredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |