SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Mooi zo, dan kan dat ook afgevinkt worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Woensdag de overdracht en dan moeten er nog 2 dozen in de auto mee. Symph ging ook nog even langs de stort. Ja, dat idee had de halve gemeente, het was topdrukte
Het was nog ietwat frisjes, maar ik woon in Oost Nederland en daar was het denk ik net een graadje aangenamer.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jawel, maar ook op de wind, dus het ging net. Vorige week was het daar aangenamer
Later, als ik groot ben, verkoop ik ook ons huis…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan dat ook afgevinkt worden.
Het waait hier nog erger dan in onze vorige woonplaats. Ach ja, bij een hittegolf ben ik daar wel blij meequote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was nog ietwat frisjes, maar ik woon in Oost Nederland en daar was het denk ik net een graadje aangenamer.
En waar ga je dan naartoe?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Later, als ik groot ben, verkoop ik ook ons huis…
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Later, als ik groot ben, verkoop ik ook ons huis…
Is je haar na het douchen lekker snel droog…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het waait hier nog erger dan in onze vorige woonplaats. Ach ja, bij een hittegolf ben ik daar wel blij mee
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is je haar na het douchen lekker snel droog…
Vastquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het waait hier nog erger dan in onze vorige woonplaats. Ach ja, bij een hittegolf ben ik daar wel blij mee
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig sowieso sneller droog, ik was het lange haar helemaal beu dus het is nu kinlengtequote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het huis van mijn schoonouders moeten we tzt ook nog verkopen, maar daarna verlaten we uiteindelijk Nederland…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En dan, appartement huren, of meteen emigreren?
Ja, alles nieuw is fijn, geen woonkamer pal op het zuiden is ook fijn en we hebben een ruime tuin dus we kunnen zon en schaduw en wind en luwte allemaal opzoeken. Schaduw en luwte moeten we nog wel creëren met pergola enzoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vast![]()
Zit je in dit huis beter dan het vorige?
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het huis van mijn schoonouders moeten we tzt ook nog verkopen, maar daarna verlaten we uiteindelijk Nederland…
Dat klinkt heerlijk. Ik heb de keuken, en gróte ramen op het zuiden en het is warm jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, alles nieuw is fijn, geen woonkamer pal op het zuiden is ook fijn en we hebben een ruime tuin dus we kunnen zon en schaduw en wind en luwte allemaal opzoeken. Schaduw en luwte moeten we nog wel creëren met pergola enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |