Een vrouw van 95 met rollator die een mes in haar handen heeft is uit te schakelen op een veel simpelere manier.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
sorry maar als je met een mes loopt te zwaaien ben je gewoon een gevaar dat zsm uitgeschakeld moet worden
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
Een vrouw van 95 met rollator die een mes in haar handen heeft is uit te schakelen op een veel simpelere manier.
Daar is geen taser voor nodig lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Een politieagent die zich geintimideerd voelt door een kreupel iemand met een mes, hoort niet bij justitie te werken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
sorry maar als je met een mes loopt te zwaaien ben je gewoon een gevaar dat zsm uitgeschakeld moet worden
En dit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:38 schreef torentje het volgende:
[..]
Een politieagent die zich geintimideerd voelt door een kreupel iemand met een mes, hoort niet bij justitie te werken.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:36 schreef Tengano het volgende:
Doe maar gewoon taseren![]()
[ afbeelding ]
[..]Een vrouw van 95 met een rollator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's die jij plaatst zijn mensen die wel even iets mobieler zijn.
Weet niet of jij überhaupt wel eens iemand van 95 hebt gezien?You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Sorry, ik kon geen oudere plaatjes vinden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:41 schreef schommelstoel het volgende:
Een vrouw van 95 met een rollator.
Die foto's die jij plaatst zijn mensen die wel even iets mobieler zijn.
Weet niet of jij überhaupt wel eens iemand van 95 hebt gezien?
Deze vrouw is 95 en loopt met een rollator. Dat is wel iets heel anders dan een scootmobiel. Ik zie je niet iemand met volle snelheid omver rijden met een rollator. Waarschijnlijk potdoof, half blind en de kracht van een mug. Die had je met een natte krant nog kunnen ontwapenen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:45 schreef Tengano het volgende:
Ik herinner me wel een filmpje van een agressieve man in een scootmobiel die ze ook getaserd hadden. Daar was wel beeld materiaal van. Volgens mij ging die kerel goed los en snap ik best dat zo'n agent gewoon geen risico wil lopen. We kennen de situatie niet immers.
Had het dan desnoods met twee man afgehandeld.quote:De vrouw liep al uren rond en had een gekarteld steakmes meegenomen uit de keuken.
"Op het moment dat ze getaserd werd, liep ze op de politie af", aldus de politiecommissaris. "Je zou kunnen zeggen: met beperkte snelheid. Ze liep met een looprek, maar ze had een mes."
Volgens deze woordvoerder is Nowland 1,58 meter lang en weegt ze zo'n 43 kilo. "Dit is een schande."
Plus 1.57 lang en 43 kilo... en dan idd die rollator nog.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:47 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Deze vrouw is 95 en loopt met een rollator. Dat is wel iets heel anders dan een scootmobiel. Ik zie je niet iemand met volle snelheid omver rijden met een rollator. Waarschijnlijk potdoof, half blind en de kracht van een mug. Die had je met een natte krant nog kunnen ontwapenen.
Ik ken wel het filmpje van de man in scootmobiel die 9 keer in z'n rug geschoten werd.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:45 schreef Tengano het volgende:
Ik herinner me wel een filmpje van een agressieve man in een scootmobiel die ze ook getaserd hadden. Daar was wel beeld materiaal van. Volgens mij ging die kerel goed los en snap ik best dat zo'n agent gewoon geen risico wil lopen. We kennen de situatie niet immers.
Volgens mij was het dat inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:13 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ken wel het filmpje van de man in scootmobiel die 9 keer in z'n rug geschoten werd.
Suicide by copquote:In een portret van de Australische krant The Age wordt geschreven dat het slachtoffer haar tachtigste verjaardag vierde met een parachutesprong:
Volgens de krant was ze niet alleen een 'thrill seeker', maar kon ze ook goed golfen was ze vele jaren een vrijwilliger die zich inzette voor sociaal zwakkere mensen.
sorry maar als je een bejaarde vrouw van 43 kg niet kunt overmeesteren dan mag je ook nog wel wat trainingen volgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:28 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:08 schreef Noek het volgende:
sorry maar als je een bejaarde vrouw van 43 kg niet kunt overmeesteren dan mag je ook nog wel wat trainingen volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |