SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dat doet natuurlijk zeer, maar meestal vlieg je niet 8 meter achteruit door een vinger in je oog natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt wel gewoon Jokic z'n vinger in zijn oog dus niet zo vreemd.
Uiteraard verkoopt hij het een beetje want zo werkt het in de NBA vaak, maar als je zelf net naar voren gaat en je krijgt dan onverwachts een vinger in je oog, geloof me maar dat je uit reflex naar achteren gaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet natuurlijk zeer, maar meestal vlieg je niet 8 meter achteruit door een vinger in je oog natuurlijk
Stukje duwen van Nazi Mohammedgenotquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet natuurlijk zeer, maar meestal vlieg je niet 8 meter achteruit door een vinger in je oog natuurlijk
Hij is letterlijk de enige in de liek die zo naar achteren vliegt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt wel gewoon Jokic z'n vinger in zijn oog dus niet zo vreemd.
Maar we floppen niet hoor, zo zijn we niet.quote:
Dit is de standaard reflex van Lebron, ik heb het hem al vele keren zien doen. Gewoon theatraal vallen, en omdat het Lebron is gewoon de call meekrijgen. Niet echt zoveel moeite mee, want er zijn er genoeg die hetzelfde doen, maar ga dan niet in interviews lopen roepen dat floppen niet in je aard zit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uiteraard verkoopt hij het een beetje want zo werkt het in de NBA vaak, maar als je zelf net naar voren gaat en je krijgt dan onverwachts een vinger in je oog, geloof me maar dat je uit reflex naar achteren gaat.
Ik zie hem ook wel vaak mekkeren en hij lijkt de scheidsen wat meer te mogen toesnauwen dan anderen. Misschien merkt hij dat omdat hij krachtpatser Lebron is hij normaal niet zo snel de call meekrijgt ook al raken ze hem wel. Dan ga je vanzelf overdreven de call opeisen want anders laat men jou steeds ongestraft foulen. Of dit dit seizoen zo was weet ik niet zeker want Lakers = west coast, niet zo vaak zien spelen om dat te kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is letterlijk de enige in de liek die zo naar achteren vliegt.
Naja zijn teammaat malle Dennis kan er ook wat van.
Alleen dit was dus geen flop, want een flop houdt in dat er eigenlijk niks aan de hand was en je doet alsof (schwalbe). Wat hij hier deed was 'de call verkopen' icm dat een vinger in je oog gewoon daadwerkelijk zo'n reactie oproept.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is de standaard reflex van Lebron, ik heb het hem al vele keren zien doen. Gewoon theatraal vallen, en omdat het Lebron is gewoon de call meekrijgen. Niet echt zoveel moeite mee, want er zijn er genoeg die hetzelfde doen, maar ga dan niet in interviews lopen roepen dat floppen niet in je aard zit.
Kan op de hoop van Adidas hun Kanye schoenen. Of gingen die ze toch stiekem wel weer verkopen omdat de verliespost te groot was?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:19 schreef Hathor het volgende:
Overigens lees ik vandaag ergens dat Nike de schoen van Ja Morant uit de handel heeft genomen, daar gaan je endorsements dan.
Kijk eens wat per wedstrijd hun FT voordeel is (Wat echt niet normaal is )quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel vaak mekkeren en hij lijkt de scheidsen wat meer te mogen toesnauwen dan anderen. Misschien merkt hij dat omdat hij krachtpatser Lebron is hij normaal niet zo snel de call meekrijgt ook al raken ze hem wel. Dan ga je vanzelf overdreven de call opeisen want anders laat men jou steeds ongestraft foulen. Of dit dit seizoen zo was weet ik niet zeker want Lakers = west coast, niet zo vaak zien spelen om dat te kunnen beoordelen.
Iedereen doet dat op zijn eigen manier, maar Lebron doet het niet goed. Jordan keek meestal alleen maar naar een ref en schudde dan zijn hoofd en liep een beetje lachend weg, dat had veel vaker het juiste effect want niemand gaat moeilijk lopen doen tegen black Jesus.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel vaak mekkeren en hij lijkt de scheidsen wat meer te mogen toesnauwen dan anderen. Misschien merkt hij dat omdat hij krachtpatser Lebron is hij normaal niet zo snel de call meekrijgt ook al raken ze hem wel. Dan ga je vanzelf overdreven de call opeisen want anders laat men jou steeds ongestraft foulen. Of dit dit seizoen zo was weet ik niet zeker want Lakers = west coast, niet zo vaak zien spelen om dat te kunnen beoordelen.
Dat begint inderdaad een beetje storend te worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk eens wat per wedstrijd hun FT voordeel is (Wat echt niet normaal is )
Maar dan is de vraag worden ze gematst of komt het gewoon door de manier van spelen? Als Lebron steeds als een tank naar de basket drivet en verdedigers hebben moeite want ze hebben zelf het fysiek niet, dan is het niet zo vreemd dat er meer verzameld wordt aan FT's.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze worden gematst . Vooral Reaves en Dennis floppen erop los . Lebron doet niet zoveel meer aan het echt naar de basket gaan met de bal eerder een 3tje of een post up game .quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag worden ze gematst of komt het gewoon door de manier van spelen? Als Lebron steeds als een tank naar de basket drivet en verdedigers hebben moeite want ze hebben zelf het fysiek niet, dan is het niet zo vreemd dat er meer verzameld wordt aan FT's.
Het is al een beetje aan de gang sinds de Lakers geen call kregen tegen de Celtics dit seizoen en de game nipt verloren. De refs gaven achteraf toe dat ze fout zaten en vanaf dat moment kregen de Lakers meer calls mee dan iedereen in de league.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag worden ze gematst of komt het gewoon door de manier van spelen? Als Lebron steeds als een tank naar de basket drivet en verdedigers hebben moeite want ze hebben zelf het fysiek niet, dan is het niet zo vreemd dat er meer verzameld wordt aan FT's.
Oh ja, die misser van de refs was ook wel pijnlijk. Kan je lang op teren dusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is al een beetje aan de gang sinds de Lakers geen call kregen tegen de Celtics dit seizoen en de game nipt verloren. De refs gaven achteraf toe dat ze fout zaten en vanaf dat moment kregen de Lakers meer calls mee dan iedereen in de league.
Inderdaad, maar het begint een beetje op te vallen en een storende factor te worden. Lakers worden veel vaker gematst dan welk ander team dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja, die misser van de refs was ook wel pijnlijk. Kan je lang op teren dus
Terug z'n hok inquote:Op zaterdag 20 mei 2023 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Grant Williams heeft Boston een 0-2 bezorgd . Trashtalken tegen Jimmygenot
Wat een onzin, een team dat veel naar de basket gaat krijgt ook veel vaker vrije worpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.statmuse.com/(...)nent+fta+this+seasonquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:49 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat een onzin, een team dat veel naar de basket gaat krijgt ook veel vaker vrije worpen.
De kans dat je dicht bij de basket vaker gefouled wordt is ook veel groterquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.statmuse.com/(...)nent+fta+this+season
476 free throws meer dan je tegenstander, daarna de Kings met 173. Een verschil van 303 free throws![]()
Zou dat komen doordat ze het 23ste team in drives per game zijn? (https://www.nba.com/stats(...)on&dir=D&sort=DRIVES)
De hoeveelheid dunk attempts, waar de kans op een foul mee ook vrij groot is denk ik. Daar hebben ze 2 spelers in de top 150 (AD 11de en LeBron 41ste).
Ja, AD speelt veel rond de basket natuurlijk, maar vergeet ook niet dat die bijna 30 potten gemist heeft dit seizoen. Die vrije worp discrepantie is op z'n minst vreemd te noemen. Of de Lakers zijn bizar goed in het verdedigen zonder te foulen, of ze krijgen behoorlijk vaak het voordeel van de twijfel, of worden gewoon voorgetrokken op bepaalde momenten.
Gezien de aanwezigheid van LeBron en dat de Lakers goed voor business zijn, zou het mij niets verbazen als het het laatste is.
Is zeker zo, ben ook wel benieuwd wat het FT verschil tussen de nummer 1 en 2 was in voorgaande jaren, misschien is het vaker voor gekomen dat er zo'n groot verschil is. Maar ik vind het enigzins verdacht op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:08 schreef Omega het volgende:
[..]
De kans dat je dicht bij de basket vaker gefouled wordt is ook veel groter
Daar staan de Lakers 3e
https://www.nba.com/stats(...)Than%205%20ft.%20FGA
https://www.espn.com/nba/(...)gFreeThrowsAttemptedquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:08 schreef Omega het volgende:
[..]
De kans dat je dicht bij de basket vaker gefouled wordt is ook veel groter
Daar staan de Lakers 3e
https://www.nba.com/stats(...)Than%205%20ft.%20FGA
Ik denk dat Denver en zeker Boston ook niet mogen klagen over voordeeltjes van de scheidsrechters.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.espn.com/nba/(...)gFreeThrowsAttempted
Opvallend wel dat ze dik bovenaan staan en Denver en Boston niet eens in de top 5
Wel bizar als 8 seed, is het wel eens vaker voorgekomen dat een 8 seed in de ECF staat of zelfs de finale heeft gehaald?quote:Op zondag 21 mei 2023 09:59 schreef Justevo het volgende:
Alles viel erin voor de Nuggets. Verder vrij saai. Wens ze succes tegen de Heat. Die hebben meer dan 2 goede spelers.
New York Knicks hebben de Finals gehaald en daarin verloren van de Spurs, volgens mijquote:Op zondag 21 mei 2023 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel bizar als 8 seed, is het wel eens vaker voorgekomen dat een 8 seed in de ECF staat of zelfs de finale heeft gehaald?
Ahh ja dat seizoen kan ik me nog wel herinneren, met een prime Sprewell bij de Knicks. Was alleen vergeten dat ze dat seizoen als 8 seed aan de playoffs begonnen.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:10 schreef Omega het volgende:
[..]
New York Knicks hebben de Finals gehaald en daarin verloren van de Spurs, volgens mij
Het zal me eerlijk gezegd een worst wezen wie van de twee wint, het is alleen een beetje jammer van de serie. Wat een spannende serie had kunnen zijn is nu nogal eentonig. Hetzelfde geldt overigens voor de Lakers-Denver serie.quote:
Dat zal Bam moeten doen, maar ik schat Jokic iets hoger in.quote:Op maandag 22 mei 2023 11:44 schreef Hathor het volgende:
Butler vs Murray is een leuke matchup, maar wie gaat er bij Miami op Jokic spelen?
Ringloos.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Beetje jammer hoe iemand met zijn talent (niet zijn motieven) er zo moet uitgaan.
Hijbhad nooit naar de Lakers moeten gaan. Hij had er na Portland mee moeten stoppen. Toen was al duidelijk dat het nog steeds een goeie schutter is, maar dat je er verder weinig meer aan hebt. Kan aanvallend het verschil niet meer maken en verdedigend al helemaal niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Beetje jammer hoe iemand met zijn talent (niet zijn motieven) er zo moet uitgaan.
Dan kan ook gelijk terug gaan naar pakweg die transfer van OKC naar Houston , toen was het al op .quote:Op maandag 22 mei 2023 16:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hijbhad nooit naar de Lakers moeten gaan. Hij had er na Portland mee moeten stoppen. Toen was al duidelijk dat het nog steeds een goeie schutter is, maar dat je er verder weinig meer aan hebt. Kan aanvallend het verschil niet meer maken en verdedigend al helemaal niet.
In OKC was die ook vrij matig hoor, lantaarnpaal als het op defense aan kwam, en aanvallend was het ook niet top meer. Als je zelfs met de ruimte die je krijgt dankzij prime Russ en prime PG niets bijzonders kan doen houdt het op vrees ik.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan ook gelijk terug gaan naar pakweg die transfer van OKC naar Houston , toen was het al op .
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:26 schreef heywoodu het volgende:
Begint de finale op een vaste dag, of kan het ook ineens een week eerder dan gepland beginnen als de finalisten over twee dagen bekend zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook als Denver en Miami het afmaken met 4-0 dus. Dan is het ruim een week wachten.
Oh, en hup Jokic.
[ Bericht 5% gewijzigd door Salina op 22-05-2023 21:49:07 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Zo naar de persconferentie strompelen met een enkelbrace en de media laten losgaan op AD.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 05:17 schreef DeeBee het volgende:
LeBrick masterclass, die laatste play
Lekker geitengeluidjes maken in de kleedkamer genot
Hij heeft gezegd dat hij zeker een jaar samen met zijn zoon wil spelen, dus wie hem draft krijgt Lebron er gratis bij denk ik.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:58 schreef JayJay8 het volgende:
Lijkt me sterk dat LeBron op deze manier gaat stoppen. Zal dit eerder doen om wat druk uit te oefenen op de Lakers om te krijgen wat hij wilt.
Ik zou bijna willen zeggen dat Miami geen schijn van kans maakt, maar dat dacht ik ook tegen Milwaukee en Boston, dus ik zeg maar niks.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Omega het volgende:
Mooie game, waarin zeker de eerste helft de Nuggets erg veel calls mee kregen. Maar het team is gewoon het sterkste team in het Westen, terechte Conference champion. Lakers ondanks alle haters, toch erg mooi de WCF gehaald.
Heat maken het hopelijk ook vanavond af. En dan hopelijk een mooie Finals
Nou nee. Spelers kunnen ook gewoon falen. Zelf of onder druk van de tegenstander. Dat de Heat heel veel raak schieten heeft niet zoveel te maken met de Celtics coach. Ook niet als Tatum of Brown of Horford wide open shots missen. Etcetera. Het is een factor maar niet het verschil.quote:Op woensdag 24 mei 2023 03:21 schreef Shivo het volgende:
Beetje mosterd naar de maaltijd maar het verschil tussen de Celtics en de Heat zit hem echt in de coach, niet de spelers.
Als je veel oudjes hebt en/of pijntjes, blessures dan is rust mooi, zo niet staat inderdaad je flow op het spel en is het meer een nadeel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:01 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet of het nou zo'n voordeel is voor Denver dat ze nu zo lang kunnen rusten, ze zaten toch in een flow, en die draad moet je straks eerst maar weer eens op zien te pakken.
Nee ik bedoel niet dat Herro dat is maar dat stel je bent de Warriors, Curry lag eruit met gebroken vinger en je speelt nu met een matige optie van de bank, dan laat je Curry graag spelen ook al is hij wat out of shape/game shape en nog niet echt 100%. Herro draagt goed bij normaalgesproken maar als hij nu zo redelijk snel terugkomt is het de vraag of hij dusdanig meerwaarde kan brengen tov degenen die nu in zijn plaats meer speeltijd krijgen bij de Heat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef Omega het volgende:
20/4/5 is toch wel meer dan een matige optie van de bank
Nou ja. De eerste drie wedstrijden laten zien dat Mazulla zijn strategie niet effectief weet aan te passen aan de sterktes en krachten vd tegenstander. Waar een Doc Rivers dat wel wist te doen, maar zijn spelers materiaal te kort komt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou nee. Spelers kunnen ook gewoon falen. Zelf of onder druk van de tegenstander. Dat de Heat heel veel raak schieten heeft niet zoveel te maken met de Celtics coach. Ook niet als Tatum of Brown of Horford wide open shots missen. Etcetera. Het is een factor maar niet het verschil.
Grappig , de nodige oud spelers zeggen dat Doc heel vaak de spelers het zelf liet uitzoeken (als het tegenzit) en zelf kwam die nooit met een plan . Ook weet je gegarandeerd met hem dat als je in een game 7 terechtkomt , die sowieso verloren gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:13 schreef Shivo het volgende:
[..]
Nou ja. De eerste drie wedstrijden laten zien dat Mazulla zijn strategie niet effectief weet aan te passen aan de sterktes en krachten vd tegenstander. Waar een Doc Rivers dat wel wist te doen, maar zijn spelers materiaal te kort komt.
Dat de Celtics de wedstrijd gisteren wisten om te draaien was een klein mirakel, eigenlijk doordat Tatum een set drie punters maakt en het team er in eens in begon te geloven (en de Heat tegelijkertijd her geloof verloor).
Steroïden . Maar goed toen die door GSW werd gesweept kwam die aanzetten met een handbrace.quote:
Hehe. Tsja aan de andere kant geloof ik heus dat als je zijn leeftijd hebt en nog zo speelt, met zo'n lichaam met best wat gewicht, je de pilaar bent van het team, dat je richting einde seizoen wat vaker blessure shit hebt. Dat hij dan niet miept tijdens de playoff run is wellicht juist bewonderenswaardig. Als de ardrenaline wegvalt van moeten presteren en de teleurstelling inzet dan voel je alles ook extra geheid opeens.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Steroïden . Maar goed toen die door GSW werd gesweept kwam die aanzetten met een handbrace.
Helpt de media ook lekker . ''Ja maar als die fit was geweest he nou nou dan was Denver gesneuveld''quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hehe. Tsja aan de andere kant geloof ik heus dat als je zijn leeftijd hebt en nog zo speelt, met zo'n lichaam met best wat gewicht, je de pilaar bent van het team, dat je richting einde seizoen wat vaker blessure shit hebt. Dat hij dan niet miept tijdens de playoff run is wellicht juist bewonderenswaardig. Als de ardrenaline wegvalt van moeten presteren en de teleurstelling inzet dan voel je alles ook extra geheid opeens.
Die 2 games die ze voor stonden en alsnog weggaven, die had ik ze dan gegeven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt de media ook lekker . ''Ja maar als die fit was geweest he nou nou dan was Denver gesneuveld''
Steeds maar weer ook
Dat is dus narratief
Ja toen Lebrick elite was . Maar goed kwam door die enkelquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die 2 games die ze voor stonden en alsnog weggaven, die had ik ze dan gegeven.
AD en Russel voor Trae Young en Clint Capella lijkt me geen slechte deal.quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:25 schreef Hathor het volgende:
Volgens Colin Cowherd gaan de Lakers er alles aan doen om Trae Young te krijgen voor volgend seizoen.
Op zijn kanaal had hij het niet over het traden van AD, maar dat het juist de bedoeling is dat Young een aanvulling gaat worden op de tandem Lebron-AD. Wie ze er dan wel in zouden willen betrekkken is mij dan wel een raadsel want ik kan me niet voorstellen dat de Hawks Young voor een appel en een ei de deur uit laten lopen. Verder hebben de Lakers niet zoveel assets die ze ertegenaan kunnen gooien denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
AD en Russel voor Trae Young en Clint Capella lijkt me geen slechte deal.
Vandaar dat LeBron er aan denkt te stoppenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:27 schreef Hathor het volgende:
Oh trouwens lees ik net dat de NBA floppen vanaf volgend seizoen gaat bestraffen met een technical, het zou eens tijd worden ook.
Als ik de Lakers was zou ik AD zo snel mogelijk lozen. Speelt het halve seizoen niet vanwege blessures en als puntje bij paaltje komt in de playoffs geeft ie ook niet thuis.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op zijn kanaal had hij het niet over het traden van AD, maar dat het juist de bedoeling is dat Young een aanvulling gaat worden op de tandem Lebron-AD. Wie ze er dan wel in zouden willen betrekkken is mij dan wel een raadsel want ik kan me niet voorstellen dat de Hawks Young voor een appel en een ei de deur uit laten lopen. Verder hebben de Lakers niet zoveel assets die ze ertegenaan kunnen gooien denk ik.
Zou dan eerste keer zijn. Zag dat 3-0 teams tot nu toe altijd wonnen in 7 games (al 149 keer). Maar goed, 1x moet de eerste keer zijn.quote:
Gisteren ging wel alles goed voor ze White Smart Brown die bijna niet misten van 3PT, Heat met veel stomme (niet echt afgedwongen) turnovers. Die combo zie ik niet nog 2 wedstrijden gebeuren. Dat Butler en Adebayo redelijk slecht speelden. Strus kwam nooit lekker in positie. Dat lag wel aan de goede defense van Boston. Verder Vincent die eruit lag met blessure was ook belangrijk, helemaal omdat Lowry niks was. Weet niet hoe ernstig die blessure is.quote:
Misschien bedoelen ze als je Nembhard + pick 7 kunt traden met Detroit voor de 5de pick dat dat een optie zou 'moeten' zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:10 schreef BergHuls8 het volgende:
Laatste weken luister ik veel Pacers podcasts. En deze week bespraken ze specifiek wat te doen met de draft. Ze bleven er vooral op hameren dat alleen Haliburton en Mathurin onaantastbaar zijn. Voor de rest kan iedereen voor de juiste prijs weg.
In dezelfde uitzending geven ze wel het belang aan van goede rolspelers. Elke team heeft die nodig. Er is toch een aantal spelers die ik zou houden om een goede rolspeler te worden (Nembhard bijvoorbeeld).
Waarom dan nu toch afscheid nemen van goede (potentiele) rolspelers? Alleen maar hoop/ verwachting dat ze dan een nog betere speler vinden?
Volgende game in Miami is wel cruciaal, als je die ook nog eens verliest ben je het momentum volledig kwijt en dreig je ook nog eens de eerste ploeg in de geschiedenis te worden die eruit vliegt na een 3-0 voorsprong, en ik denk dat dat toch in je hoofd gaat spoken. In principe is game 6 nu al game 7 zeg maar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gisteren ging wel alles goed voor ze White Smart Brown die bijna niet misten van 3PT, Heat met veel stomme (niet echt afgedwongen) turnovers. Die combo zie ik niet nog 2 wedstrijden gebeuren. Dat Butler en Adebayo redelijk slecht speelden. Strus kwam nooit lekker in positie. Dat lag wel aan de goede defense van Boston. Verder Vincent die eruit lag met blessure was ook belangrijk, helemaal omdat Lowry niks was. Weet niet hoe ernstig die blessure is.
Herro mocht weer 'basketball activities' doen zag ik, schieten etc maar nog geen contact.
Ja dat is het nadeel van geen homecourt advantage.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgende game in Miami is wel cruciaal, als je die ook nog eens verliest ben je het momentum volledig kwijt en dreig je ook nog eens de eerste ploeg in de geschiedenis te worden die eruit vliegt na een 3-0 voorsprong, en ik denk dat dat toch in je hoofd gaat spoken. In principe is game 6 nu al game 7 zeg maar.
Je hebt idd wel een punt dat je goede roleplayers makkelijk vind dan een (semi) franchise player. Ruilen voor 5 is denk ik niet aan de orde. Hooguit 3 als Miller nog beschikbaar is (volgens de mensen die er verstand van hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze als je Nembhard + pick 7 kunt traden met Detroit voor de 5de pick dat dat een optie zou 'moeten' zijn.
Sowieso kun je roleplayers bijna altijd wel vinden tegen de tijd dat je een goede kern bij elkaar hebt gedraft/getrade. Hoe hoger je kunt draften hoe groter de kans dat je een goede kern opbouwt. Zo'n Nembhard kan best wat worden, maar er is ook een kans dat het de volgende Ish Smith oid is, lijkt me geen zekerheidje.
Voor een team dat aan het rebuilden is, zoals de Pacers, is het vinden van goede role players minder belangrijk dan het verzamelen van mogelijke franchise spelers. Daarom is het altijd waard om te kijken wat wat voor trade value je spelers hebben die niet ontaantastbaar zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:10 schreef BergHuls8 het volgende:
Laatste weken luister ik veel Pacers podcasts. En deze week bespraken ze specifiek wat te doen met de draft. Ze bleven er vooral op hameren dat alleen Haliburton en Mathurin onaantastbaar zijn. Voor de rest kan iedereen voor de juiste prijs weg.
In dezelfde uitzending geven ze wel het belang aan van goede rolspelers. Elke team heeft die nodig. Er is toch een aantal spelers die ik zou houden om een goede rolspeler te worden (Nembhard bijvoorbeeld).
Waarom dan nu toch afscheid nemen van goede (potentiele) rolspelers? Alleen maar hoop/ verwachting dat ze dan een nog betere speler vinden?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:44 schreef Zipportal het volgende:
Ook hier zit Ronald van Dam weer. @:powerloungen
Kneuzenkermis. Blow out is altijd funest voor de beleving.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:24 schreef bianconeri het volgende:
Live in de Martiniplaza aanwezig geweest, man oh man wat een amateurspel van Donar zeg.
Slechtste wedstrijd van het jaar en dat op dit moment.
Geen enkele bal wilde er in terwijl Leiden echt niet goed speelde, maar wel elke 3-punter er gewoon ingooide.
Wel heerlijke sfeer zoals altijd de 1e 2 helften. Publiek constant op de banken. Daarna was het eigenlijk wel snel gedaan met de sfeer helaas.
Dan maar Leiden maandag in de pan hakken en terecht die titel pakken!
Uiteraard als die twee beter gespeeld hadden waren de Heat nu (al) in de finals. Maar de refs hebben de wedstrijd dusdanig beinvloed met hun fluiten dat ze wel degelijk cruciaal verschil maakten. Zelfs Van Gundy en Reggie Miller zetten steeds vraagtekens bij die ontzettend slechte calls. Richting het einde alleen al Jimmy onterecht offensive foul, Robinson onterecht, Vincent onterecht.quote:Op zondag 28 mei 2023 14:25 schreef Shivo het volgende:
Meh, eerste twee kwart hebben Butler (en Bam) nauwelijks punten, en heeft Tatum er 25. Pas in het vierde kwart komt Butler op stoom. Dat maakte het verschil, niet de refs.
Heel verschil met de NBA maar goed we schakelen even terug. Ook qua commentaar etc een totaal andere beleving ook al is Ronald van Dam wel een van de betere commentatoren in NL.quote:
Klopte idd niets van, maar Donar had dit nooit meer weg mogen geven.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:10 schreef bianconeri het volgende:
De scheidsrechter maakte ook wel echt een gigantische blunder bij die vrije worpen van Donar zeg.
Ongelofelijk wat een thuisfluiter.
Maar dan nog. 16 punten weggeven in een paar minuten thuis, hoe krijg je het voor elkaar stelletje amateurs.
Donar had met grote overmacht de titel binnen moeten slepen.
Nu een onverdiende winnaar,
Die is van piepschuim.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
Die cup lijkt op ingepakt door aluminiumfolie, lelijk
[ afbeelding ]
Extreme pauperhal in het pauperige Zuid-West.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:13 schreef papert het volgende:
Leiden! 👏
Heerlijk in zo'n oude hal als underdog de titel pakken.
De arrogantie van Miami moet afgestraft worden .quote:Op maandag 29 mei 2023 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Een Amerikaanse vriend zegt dat de Celtics iets van 16 straight hebben gewonnen als Foster fluit
Zelfde verhaaltje als de Lakers en Denver waarbij Denver gewoon niet bestaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 01:38 schreef 3rr0r het volgende:
Nu de hele avond bij TNT: 'Gaat Boston het flikken?!' yay
Ja dat voor de NBA, maar nu is het toch TNT die bepaalt dus voor de story telling... Red Sox erbij pakken. Zowel bij game 6 als nu 7 van tevoren alleen interviews met White en Smart vooraf. Alsof de Heat niet bestaan. Redelijk respectloos. Nogal vermoeiend als je niet per se voor de Celtics bent. Maar goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 02:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfde verhaaltje als de Lakers en Denver waarbij Denver gewoon niet bestaat.
Ze vrezen allemaal een kijkcijfer-nachtmerrie als het Denver-Miami wordt.
Grote market ook he . En inderdaad is het soap opera gehalte veel hoger bij de Celtics dan bij de Heat en dat trekt veel kijkers .quote:Op dinsdag 30 mei 2023 03:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja dat voor de NBA, maar nu is het toch TNT die bepaalt dus voor de story telling... Red Sox erbij pakken. Zowel bij game 6 als nu 7 van tevoren alleen interviews met White en Smart vooraf. Alsof de Heat niet bestaan. Redelijk respectloos. Nogal vermoeiend als je niet per se voor de Celtics bent. Maar goed.
Martin weer super bezig.
Zou best wel eens op het conto van zijn ouweheer geschreven kunnen worden, die hem maar bleef pushen om op dat waardeloze schoeisel van zijn eigen Big Baller Brand te blijven spelen. Als je dan leest dat die schoenen zo slecht waren dat hij 4 paar bij zich had tijdens een wedstrijd omdat ze na een kwart spelen letterlijk uit elkaar scheurden, en dat Lonzo zelf het liefst op andere schoenen zou willen spelen, dan kan je je wel invullen dat die blessures zelf in de hand gewerkt zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Erg jammer maar je kon het al een beetje zien aankomen nadat die zei na een jaar dat traplopen nog steeds niet gaat.
Het zijn allemaal geruchten uiteraard, maar hij is de laatste weken al meerdere keren aan GSW gelinkt. Maar goed, dat is social media, zelfs Lebron en Giannis worden momenteel aan GSW gelinkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:26 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd hoe Boston er komend seizoen uit gaat zien. Ik gok dat Brown gaat vertrekken.
Was gewoon op kanaal 1 vannacht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:07 schreef BergHuls8 het volgende:
Hebben jullie via de nba app of iets anders gekeken vannacht? Op espn (via ziggo) was verdorie niks te zien :-(
Ik heb voor de verandering eens lekker liggen snurken, mijn leven staat in mei altijd helemaal op zijn kop door die playoffs.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:07 schreef BergHuls8 het volgende:
Hebben jullie via de nba app of iets anders gekeken vannacht? Op espn (via ziggo) was verdorie niks te zien :-(
Hun beste speler draaide zijn enkel bij zijn eerste de beste actie en daar zijn ze nooit overheen gekomen.quote:
Zal wel geen toeval zijn , dat broertje ook veel blessures te verduren heeft gehad bij zijn enkels .quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou best wel eens op het conto van zijn ouweheer geschreven kunnen worden, die hem maar bleef pushen om op dat waardeloze schoeisel van zijn eigen Big Baller Brand te blijven spelen. Als je dan leest dat die schoenen zo slecht waren dat hij 4 paar bij zich had tijdens een wedstrijd omdat ze na een kwart spelen letterlijk uit elkaar scheurden, en dat Lonzo zelf het liefst op andere schoenen zou willen spelen, dan kan je je wel invullen dat die blessures zelf in de hand gewerkt zijn.
Heeft echt met die schoenen te maken, hij heeft zelf gezegd dat hij na een wedstrijd altijd pijn had in zijn voeten en enkels, maar omdat Big Baller Brand gepromoot moest worden bleef hij ze dragen, ondanks dat ze gedurende de wedstrijden ook gewoon stuk gingen. Als Lamelo straks dezelfde symptomen gaat ontwikkelen kan het geen toeval meer zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal wel geen toeval zijn , dat broertje ook veel blessures te verduren heeft gehad bij zijn enkels .
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hun beste speler draaide zijn enkel bij zijn eerste de beste actie en daar zijn ze nooit overheen gekomen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:45 schreef de_boswachter het volgende:
ik denk na die 0-3 is het wel kat in het bakkie voor Boston
Heel Celtics een mentale klap door Tatum's enkel, collectief 39% FG en 21% 3PT geschoten vervolgensquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hun beste speler draaide zijn enkel bij zijn eerste de beste actie en daar zijn ze nooit overheen gekomen.
Dat Boston het terugdraait tot 3-3 bedoel ik uiteraardquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt verkeerd gekeken voor wie die 0-3 was dan.
En dan moet Brown het zelf doen en dan gaat het vaak mis omdat zijn balcontrole pure stront is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heel Celtics een mentale klap door Tatum's enkel, collectief 39% FG en 21% 3PT geschoten vervolgens
Snap niet dat ie daar zo lang zo geheimzinnig over heeft moeten doen, of zou dat verbeterde salarisaanbod van GSW hem toch even hebben doen twijfelen? Als hij ja had gezegd zou hij in een klap de best betaalde manager in de NBA zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
1 domino , 2 domino's , 3 domino's
Misschien wel ja . Maar het zal denk niet opwegen tegen de irritante bemoeienis van een eigenaar die denkt dat die er verstand van heeft. Zie bijvoorbeeld Wiseman en zijn debiele zoontje met Smailagicquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Snap niet dat ie daar zo lang zo geheimzinnig over heeft moeten doen, of zou dat verbeterde salarisaanbod van GSW hem toch even hebben doen twijfelen? Als hij ja had gezegd zou hij in een klap de best betaalde manager in de NBA zijn geweest.
Neem Green maar mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
1 domino , 2 domino's , 3 domino's
Hoop voor jullie dat dit niet komt doordat de eigenaar heeft besloten dat ThE CoRe intact gehouden moet worden met Green. Dan is het kampioenschaps window definitief dicht voor GSW.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien wel ja . Maar het zal denk niet opwegen tegen de irritante bemoeienis van een eigenaar die denkt dat die er verstand van heeft. Zie bijvoorbeeld Wiseman en zijn debiele zoontje met Smailagic
Green in die rare pod van hem heeft gezegd dat het wel van invloed is of die blijft of niet (Kan goed opschieten met Myers) Maar die window is sowieso aardig muurvast omdat ze geen cent kunnen uitgeven . En dan zegt de eigenaar op de persconferentie dat die vliegend schijt heeft aan de nieuwe regels (lol)quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoop voor jullie dat dit niet komt doordat de eigenaar heeft besloten dat ThE CoRe intact gehouden moet worden met Green. Dan is het kampioenschaps window definitief dicht voor GSW.
Maar met een fitte Curry, Thompson en Wiggins is er nog wel een mogelijkheid. Green voegt volgens mij weinig meer toe, misschien kun je die nog sign&traden ergens anders heen? Green is meer een stoorzender dan toegevoegde waardequote:Op woensdag 31 mei 2023 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Green in die rare pod van hem heeft gezegd dat het wel van invloed is of die blijft of niet (Kan goed opschieten met Myers) Maar die window is sowieso aardig muurvast omdat ze geen cent kunnen uitgeven . En dan zegt de eigenaar op de persconferentie dat die vliegend schijt heeft aan de nieuwe regels (lol)
Weet niet met of Thompson nog wel kan , ziet er verdedigend erg zwak uit . En Wiggins komt aan het eind ook nooit aan 25PPG en dat is wel wat Curry nodig heeft , iemand die naast op zeker veel kan scoren .quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar met een fitte Curry, Thompson en Wiggins is er nog wel een mogelijkheid. Green voegt volgens mij weinig meer toe, misschien kun je die nog sign&traden ergens anders heen? Green is meer een stoorzender dan toegevoegde waarde
Dan is dat window sowieso dicht inderdaad, want met Curry, Wiggins en Kuminga ga je niets winnen natuurlijk. Tenzij er serieuze teams in een S&T voor Green en trade voor Thompson trappen, maar dat lijkt me toch niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet met of Thompson nog wel kan , ziet er verdedigend erg zwak uit . En Wiggins komt aan het eind ook nooit aan 25PPG en dat is wel wat Curry nodig heeft , iemand die naast op zeker veel kan scoren .
nooit gezien , een speler die ter plekke gekalmeerd moet worden door een GM . Sign en Trade naar zijn holmaatje Lebrick zou wel genot zijn.
Of Green weg, of Poole, tussen die twee is er geen chemistry meer en verziekt de sfeer in de kleedkamer.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar met een fitte Curry, Thompson en Wiggins is er nog wel een mogelijkheid. Green voegt volgens mij weinig meer toe, misschien kun je die nog sign&traden ergens anders heen? Green is meer een stoorzender dan toegevoegde waarde
Green is een headcase maar is na Curry nog steeds de belangrijkste speler. Was dit seizoen een kandidaat voor DPOY. Zonder Green gaat dit absoluut niet goed genoeg kunnen verdedigen om wat te presteren in de play-offs.quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich eens, zeker met je laatste zin. Echter als je iemand hebt die andere spelers minder laat presteren door jouw maniertjes (Poole bijv.), of het team meerdere malen in de steek laat (Kings ejection/schorsing bijv.) dan vraag ik me af of het team niet beter af is zonder hem. Zeker als je dalijk GP2 ook nog terug krijgt van blessure, en Green waarschijnlijk de max gaat vragen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 08:32 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Green is een headcase maar is na Curry nog steeds de belangrijkste speler. Was dit seizoen een kandidaat voor DPOY. Zonder Green gaat dit absoluut niet goed genoeg kunnen verdedigen om wat te presteren in de play-offs.
Ja een redelijk goede defensive center is vaak wel te vinden. Alleen iemand die zo veelzijdig is in defense als Draymond niet. Kan verschillende soorten pick&roll defense spelen(drop, switch) is een goede rim protector. Zijn maar heel weinig bigs die dat allemaal kunnen en dat is wel wat je nodig hebt in de play-offs.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich eens, zeker met je laatste zin. Echter als je iemand hebt die andere spelers minder laat presteren door jouw maniertjes (Poole bijv.), of het team meerdere malen in de steek laat (Kings ejection/schorsing bijv.) dan vraag ik me af of het team niet beter af is zonder hem. Zeker als je dalijk GP2 ook nog terug krijgt van blessure, en Green waarschijnlijk de max gaat vragen.
Hoewel defensieve ankers natuurlijk erg moeilijk te vinden zijn, kun je vaak wel een redelijke tot goede verdedigende center vinden denk ik?
Kerr heeft al hardop gezegd dat ze zonder Green geen contender meer zijn, dus die zal er alles aan gelegen zijn hem binnen te houden.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:08 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ja een redelijk goede defensive center is vaak wel te vinden. Alleen iemand die zo veelzijdig is in defense als Draymond niet. Kan verschillende soorten pick&roll defense spelen(drop, switch) is een goede rim protector. Zijn maar heel weinig bigs die dat allemaal kunnen en dat is wel wat je nodig hebt in de play-offs.
Denk niet dat het team beter af is zonder hem als ze een contender willen blijven.
.quote:Naast Butler en center Bam Adebayo bestaat Miami vooral uit een verzameling underdogs, waarvan er vier in eerste instantie niet eens goed genoeg waren voor de NBA. Van Gabe Vincent, Caleb Martin, Max Strus en Duncan Robinson had u vast nog nooit gehoord
Dat vadsige zit daar wel een beetje in de familie, ik heb dacht ik wel eens beelden gezien van zijn broers en die zijn ook nogal chubby. Als Jokic straks stopt met basketbal zit het er in no time weer aan denk ik.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
'The Joker' trekt nu een lange neus naar iedereen die hem ooit gepest heeft
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)em-ooit-gepest-heeft
[..]
.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vadsige zit daar wel een beetje in de familie, ik heb dacht ik wel eens beelden gezien van zijn broers en die zijn ook nogal chubby. Als Jokic straks stopt met basketbal zit het er in no time weer aan denk ik.
Maar Green was allesbehalve goed de afgelopen 2 play-offs . Sporadisch een wedstrijdje maar nooit achter elkaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 10:08 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ja een redelijk goede defensive center is vaak wel te vinden. Alleen iemand die zo veelzijdig is in defense als Draymond niet. Kan verschillende soorten pick&roll defense spelen(drop, switch) is een goede rim protector. Zijn maar heel weinig bigs die dat allemaal kunnen en dat is wel wat je nodig hebt in de play-offs.
Denk niet dat het team beter af is zonder hem als ze een contender willen blijven.
Offensive zeker mee eens, al heeft hij daar ook nog wel wat waarde als playmaker. Defensive was hij 2022 play-offs de beste verdediger.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Green was allesbehalve goed de afgelopen 2 play-offs . Sporadisch een wedstrijdje maar nooit achter elkaar.
Tegen Dallas vooral poepte die nog een paar van die defensieve potjes samen ja , vooral omdat Dallas een matige voorhoede had. Over het offensieve kunnen we maar beter zwijgen .quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:40 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Offensive zeker mee eens, al heeft hij daar ook nog wel wat waarde als playmaker. Defensive was hij 2022 play-offs de beste verdediger.
Is gelijk de best betaalde persoon van die club , geen speler krijgt meer (voorlopig)quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Flink geld voor een coach bij zo'n team
[ twitter ]
WHY?????quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Flink geld voor een coach bij zo'n team
[ twitter ]
Contract van bijna 200 miljoen dollar, maar hij moet wel een beetje betere omstandigheden krijgen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Is die volwassen of is het een klein puberaal kutjong van 13 met mentale ziektes ?
De 'supporting cast' was niet zoals tegen Boston, Strus 0/10 FG, Robinson 1/6, Martin 1/7. Nou krijgt vooral Strus vaak die bal in z'n handen gedouwd als de shot clock bijna verloopt en hij gedekt staat, maar nu toch ook veel open missers. Men zegt wel dat je moet wennen aan de hoogte, minder zuurstof. Wie weet of dat ze parten speelde.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:33 schreef Hathor het volgende:
Niet gezien, alleen de highlights, maar het leek alsof alleen Adebayo zijn normale niveau haalde bij Miami, en dat gaat niet genoeg zijn.
Ergens gelezen dat het al sinds 2016 is dat Miami voor het laatst heeft gewonnen in Denver, dat zijn geen goeie vooruitzichten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De 'supporting cast' was niet zoals tegen Boston, Strus 0/10 FG, Robinson 1/6, Martin 1/7. Nou krijgt vooral Strus vaak die bal in z'n handen gedouwd als de shot clock bijna verloopt en hij gedekt staat, maar nu toch ook veel open missers. Men zegt wel dat je moet wennen aan de hoogte, minder zuurstof. Wie weet of dat ze parten speelde.
Daar waar Strus tig keer miste schoot Murray ze er steeds wel in. Die Porter is ook best groter dan ik in m'n gedachten had. Fysiek is Denver een tandje meer.
Herro zondag of anders woensdag waarschijnlijk inzetbaar, maar hoe full contact gaat zijn en of het schot er direct weer is...
Hij begint nu ook op de radar te komen van lui die je beter niet voor de voeten kan lopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Contract van bijna 200 miljoen dollar, maar hij moet wel een beetje betere omstandigheden krijgen hoor
Het is vooral dat Miami hard moet werken om een goed schot te creëren terwijl Denver met gemak tot een open schot komt . Iets met veel meer talent en lengte . Mooi voorbeeld daarvan is Gordon die Martin gewoon vastzet onder de basket voor steeds maar weer een makkelijke lay upquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De 'supporting cast' was niet zoals tegen Boston, Strus 0/10 FG, Robinson 1/6, Martin 1/7. Nou krijgt vooral Strus vaak die bal in z'n handen gedouwd als de shot clock bijna verloopt en hij gedekt staat, maar nu toch ook veel open missers. Men zegt wel dat je moet wennen aan de hoogte, minder zuurstof. Wie weet of dat ze parten speelde.
Daar waar Strus tig keer miste schoot Murray ze er steeds wel in. Die Porter is ook best groter dan ik in m'n gedachten had. Fysiek is Denver een tandje meer.
Herro zondag of anders woensdag waarschijnlijk inzetbaar, maar hoe full contact gaat zijn en of het schot er direct weer is...
Ja in het begin vooral was het wel erg easy voor Denver, hoe ze de Heat spelers konden wegzetten. Die nemen verder natuurlijk ook meer risico in hoe ze zich opstellen juist omdat het anders zeker lastig wordt. Vond Denver ook paar keer mooie dubbele pick zetten waardoor Murray weer eens vrij een schot kon nemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is vooral dat Miami hard moet werken om een goed schot te creëren terwijl Denver met gemak tot een open schot komt . Iets met veel meer talent en lengte . Mooi voorbeeld daarvan is Gordon die Martin gewoon vastzet onder de basket voor steeds maar weer een makkelijke lay up
Weet niet of 'gewoon' beter schieten iets is waar Miami continue voor kan zorgen . Begrijp me niet verkeerd , Martin , Struss , Robinson , Vincent zijn leuk gevonden spelers die zich goed ontwikkeld hebben maar het zijn niet voor niets ongedrafte/lage picks. Het is misschien iets teveel voor ze allemaal en talent wint het altijd in deze liek.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja in het begin vooral was het wel erg easy voor Denver, hoe ze de Heat spelers konden wegzetten. Die nemen verder natuurlijk ook meer risico in hoe ze zich opstellen juist omdat het anders zeker lastig wordt. Vond Denver ook paar keer mooie dubbele pick zetten waardoor Murray weer eens vrij een schot kon nemen.
Maar toch, als Miami gewoon iets beter schiet dan blijven ze gewoon meedoen voor de winst ondanks dat ze moeite hebben met het verdedigen van die grotere spelers. Gisteren was het in 1 keer nauwelijks iets van score van iedereen behalve Bam (en dat kwam niet omdat Denver nou zo super verdedigde, Boston zat er meer op)
Als ze zo slecht schieten doordat de verdediging gewoon te goed voor ze is dan akkoord. Maar als ze opeens 0/10 FG, 1/6, 1/7 schieten waarvan best wat wide open, dan is het gezien hoe ze bewezen hebben te kunnen spelen, ook tegen sterke tegenstanders, hooguit zenuwen van een finale ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of 'gewoon' beter schieten iets is waar Miami continue voor kan zorgen . Begrijp me niet verkeerd , Martin , Struss , Robinson , Vincent zijn leuk gevonden spelers die zich goed ontwikkeld hebben maar het zijn niet voor niets ongedrafte/lage picks. Het is misschien iets teveel voor ze allemaal en talent wint het altijd in deze liek.
Maar vergeet niet , die spelers kwamen vaker met dat soort cijfers op de proppen, daar hebben ze bij Denver veel en veel minder last van .quote:Op vrijdag 2 juni 2023 18:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze zo slecht schieten doordat de verdediging gewoon te goed voor ze is dan akkoord. Maar als ze opeens 0/10 FG, 1/6, 1/7 schieten waarvan best wat wide open, dan is het gezien hoe ze bewezen hebben te kunnen spelen, ook tegen sterke tegenstanders, hooguit zenuwen van een finale ofzo.
Die grijze gehaktbal mogen ze hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Goeien pick&roll met James Harden allen
Wel kut dat je er niks voor terugkrijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die grijze gehaktbal mogen ze hebben.
Is dit rond?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Goeien pick&roll met James Harden allen
2 dure jaquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Slagter lijkt een beetje op de plaatselijke Westbrook of Brown, lekker veel turnovers.
Dimeo postenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een laatste possesionGeen idee wat het idee daar was.
Ik heb vanaf 2-3 oid gekeken en ik heb hem dat geen 1x succesvol zien doen geloof ik. Ik ken de spelers niet goed, maar ik had lekker die Worthy erin gelaten, enige die wat raak schoot.quote:
Ja hij is wel ervaren, OS gedaan enzo, gebruikt z'n fysiek meestal goed, vandaar. Vond Worthy slecht verdedigen, die Driessen is nieuw voor me maar die verdedigde ook slecht. Er werd voor elk wissewasje gefloten en men gebruikte het niet nadat Letland in foultrouble was.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 2-3 oid gekeken en ik heb hem dat geen 1x succesvol zien doen geloof ik. Ik ken de spelers niet goed, maar ik had lekker die Worthy erin gelaten, enige die wat raak schoot.
Die Driessen was echt een mokerslechte verdediger, die had ik nog 1 op 1 gepakt denk ik met mijn onder 1m80quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja hij is wel ervaren, OS gedaan enzo, gebruikt z'n fysiek meestal goed, vandaar. Vond Worthy slecht verdedigen, die Driessen is nieuw voor me maar die verdedigde ook slecht. Er werd voor elk wissewasje gefloten en men gebruikte het niet nadat Letland in foultrouble was.
Die zit erbij voor z'n lengte maar als de tegenstander ver van de basket speelt staat hij nogal verkeerd op z'n benen. Niet vreemd voor een big man opzich maar te riskant wat hij nu deed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Driessen was echt een mokerslechte verdediger, die had ik nog 1 op 1 gepakt denk ik met mijn onder 1m80
En is het watquote:Op zondag 4 juni 2023 02:17 schreef Hathor het volgende:
Nou ik ga er eens effe voor zitten ondanks dat ik al 3 liter wijn in me klink heb hangen. Go Miami.
Lange zit voor je aangezien ze morgen pas spelen.quote:Op zondag 4 juni 2023 02:17 schreef Hathor het volgende:
Nou ik ga er eens effe voor zitten ondanks dat ik al 3 liter wijn in me klink heb hangen. Go Miami.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |