SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dat doet natuurlijk zeer, maar meestal vlieg je niet 8 meter achteruit door een vinger in je oog natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt wel gewoon Jokic z'n vinger in zijn oog dus niet zo vreemd.
Uiteraard verkoopt hij het een beetje want zo werkt het in de NBA vaak, maar als je zelf net naar voren gaat en je krijgt dan onverwachts een vinger in je oog, geloof me maar dat je uit reflex naar achteren gaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet natuurlijk zeer, maar meestal vlieg je niet 8 meter achteruit door een vinger in je oog natuurlijk
Stukje duwen van Nazi Mohammedgenotquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, dat doet natuurlijk zeer, maar meestal vlieg je niet 8 meter achteruit door een vinger in je oog natuurlijk
Hij is letterlijk de enige in de liek die zo naar achteren vliegt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt wel gewoon Jokic z'n vinger in zijn oog dus niet zo vreemd.
Maar we floppen niet hoor, zo zijn we niet.quote:
Dit is de standaard reflex van Lebron, ik heb het hem al vele keren zien doen. Gewoon theatraal vallen, en omdat het Lebron is gewoon de call meekrijgen. Niet echt zoveel moeite mee, want er zijn er genoeg die hetzelfde doen, maar ga dan niet in interviews lopen roepen dat floppen niet in je aard zit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uiteraard verkoopt hij het een beetje want zo werkt het in de NBA vaak, maar als je zelf net naar voren gaat en je krijgt dan onverwachts een vinger in je oog, geloof me maar dat je uit reflex naar achteren gaat.
Ik zie hem ook wel vaak mekkeren en hij lijkt de scheidsen wat meer te mogen toesnauwen dan anderen. Misschien merkt hij dat omdat hij krachtpatser Lebron is hij normaal niet zo snel de call meekrijgt ook al raken ze hem wel. Dan ga je vanzelf overdreven de call opeisen want anders laat men jou steeds ongestraft foulen. Of dit dit seizoen zo was weet ik niet zeker want Lakers = west coast, niet zo vaak zien spelen om dat te kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij is letterlijk de enige in de liek die zo naar achteren vliegt.
Naja zijn teammaat malle Dennis kan er ook wat van.
Alleen dit was dus geen flop, want een flop houdt in dat er eigenlijk niks aan de hand was en je doet alsof (schwalbe). Wat hij hier deed was 'de call verkopen' icm dat een vinger in je oog gewoon daadwerkelijk zo'n reactie oproept.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is de standaard reflex van Lebron, ik heb het hem al vele keren zien doen. Gewoon theatraal vallen, en omdat het Lebron is gewoon de call meekrijgen. Niet echt zoveel moeite mee, want er zijn er genoeg die hetzelfde doen, maar ga dan niet in interviews lopen roepen dat floppen niet in je aard zit.
Kan op de hoop van Adidas hun Kanye schoenen. Of gingen die ze toch stiekem wel weer verkopen omdat de verliespost te groot was?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:19 schreef Hathor het volgende:
Overigens lees ik vandaag ergens dat Nike de schoen van Ja Morant uit de handel heeft genomen, daar gaan je endorsements dan.
Kijk eens wat per wedstrijd hun FT voordeel is (Wat echt niet normaal is )quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel vaak mekkeren en hij lijkt de scheidsen wat meer te mogen toesnauwen dan anderen. Misschien merkt hij dat omdat hij krachtpatser Lebron is hij normaal niet zo snel de call meekrijgt ook al raken ze hem wel. Dan ga je vanzelf overdreven de call opeisen want anders laat men jou steeds ongestraft foulen. Of dit dit seizoen zo was weet ik niet zeker want Lakers = west coast, niet zo vaak zien spelen om dat te kunnen beoordelen.
Iedereen doet dat op zijn eigen manier, maar Lebron doet het niet goed. Jordan keek meestal alleen maar naar een ref en schudde dan zijn hoofd en liep een beetje lachend weg, dat had veel vaker het juiste effect want niemand gaat moeilijk lopen doen tegen black Jesus.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zie hem ook wel vaak mekkeren en hij lijkt de scheidsen wat meer te mogen toesnauwen dan anderen. Misschien merkt hij dat omdat hij krachtpatser Lebron is hij normaal niet zo snel de call meekrijgt ook al raken ze hem wel. Dan ga je vanzelf overdreven de call opeisen want anders laat men jou steeds ongestraft foulen. Of dit dit seizoen zo was weet ik niet zeker want Lakers = west coast, niet zo vaak zien spelen om dat te kunnen beoordelen.
Dat begint inderdaad een beetje storend te worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk eens wat per wedstrijd hun FT voordeel is (Wat echt niet normaal is )
Maar dan is de vraag worden ze gematst of komt het gewoon door de manier van spelen? Als Lebron steeds als een tank naar de basket drivet en verdedigers hebben moeite want ze hebben zelf het fysiek niet, dan is het niet zo vreemd dat er meer verzameld wordt aan FT's.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze worden gematst . Vooral Reaves en Dennis floppen erop los . Lebron doet niet zoveel meer aan het echt naar de basket gaan met de bal eerder een 3tje of een post up game .quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag worden ze gematst of komt het gewoon door de manier van spelen? Als Lebron steeds als een tank naar de basket drivet en verdedigers hebben moeite want ze hebben zelf het fysiek niet, dan is het niet zo vreemd dat er meer verzameld wordt aan FT's.
Het is al een beetje aan de gang sinds de Lakers geen call kregen tegen de Celtics dit seizoen en de game nipt verloren. De refs gaven achteraf toe dat ze fout zaten en vanaf dat moment kregen de Lakers meer calls mee dan iedereen in de league.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag worden ze gematst of komt het gewoon door de manier van spelen? Als Lebron steeds als een tank naar de basket drivet en verdedigers hebben moeite want ze hebben zelf het fysiek niet, dan is het niet zo vreemd dat er meer verzameld wordt aan FT's.
Oh ja, die misser van de refs was ook wel pijnlijk. Kan je lang op teren dusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is al een beetje aan de gang sinds de Lakers geen call kregen tegen de Celtics dit seizoen en de game nipt verloren. De refs gaven achteraf toe dat ze fout zaten en vanaf dat moment kregen de Lakers meer calls mee dan iedereen in de league.
Inderdaad, maar het begint een beetje op te vallen en een storende factor te worden. Lakers worden veel vaker gematst dan welk ander team dan ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh ja, die misser van de refs was ook wel pijnlijk. Kan je lang op teren dus
Terug z'n hok inquote:Op zaterdag 20 mei 2023 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Grant Williams heeft Boston een 0-2 bezorgd . Trashtalken tegen Jimmygenot
Wat een onzin, een team dat veel naar de basket gaat krijgt ook veel vaker vrije worpen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.statmuse.com/(...)nent+fta+this+seasonquote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:49 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat een onzin, een team dat veel naar de basket gaat krijgt ook veel vaker vrije worpen.
De kans dat je dicht bij de basket vaker gefouled wordt is ook veel groterquote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.statmuse.com/(...)nent+fta+this+season
476 free throws meer dan je tegenstander, daarna de Kings met 173. Een verschil van 303 free throws![]()
Zou dat komen doordat ze het 23ste team in drives per game zijn? (https://www.nba.com/stats(...)on&dir=D&sort=DRIVES)
De hoeveelheid dunk attempts, waar de kans op een foul mee ook vrij groot is denk ik. Daar hebben ze 2 spelers in de top 150 (AD 11de en LeBron 41ste).
Ja, AD speelt veel rond de basket natuurlijk, maar vergeet ook niet dat die bijna 30 potten gemist heeft dit seizoen. Die vrije worp discrepantie is op z'n minst vreemd te noemen. Of de Lakers zijn bizar goed in het verdedigen zonder te foulen, of ze krijgen behoorlijk vaak het voordeel van de twijfel, of worden gewoon voorgetrokken op bepaalde momenten.
Gezien de aanwezigheid van LeBron en dat de Lakers goed voor business zijn, zou het mij niets verbazen als het het laatste is.
Is zeker zo, ben ook wel benieuwd wat het FT verschil tussen de nummer 1 en 2 was in voorgaande jaren, misschien is het vaker voor gekomen dat er zo'n groot verschil is. Maar ik vind het enigzins verdacht op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:08 schreef Omega het volgende:
[..]
De kans dat je dicht bij de basket vaker gefouled wordt is ook veel groter
Daar staan de Lakers 3e
https://www.nba.com/stats(...)Than%205%20ft.%20FGA
https://www.espn.com/nba/(...)gFreeThrowsAttemptedquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:08 schreef Omega het volgende:
[..]
De kans dat je dicht bij de basket vaker gefouled wordt is ook veel groter
Daar staan de Lakers 3e
https://www.nba.com/stats(...)Than%205%20ft.%20FGA
Ik denk dat Denver en zeker Boston ook niet mogen klagen over voordeeltjes van de scheidsrechters.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.espn.com/nba/(...)gFreeThrowsAttempted
Opvallend wel dat ze dik bovenaan staan en Denver en Boston niet eens in de top 5
Wel bizar als 8 seed, is het wel eens vaker voorgekomen dat een 8 seed in de ECF staat of zelfs de finale heeft gehaald?quote:Op zondag 21 mei 2023 09:59 schreef Justevo het volgende:
Alles viel erin voor de Nuggets. Verder vrij saai. Wens ze succes tegen de Heat. Die hebben meer dan 2 goede spelers.
New York Knicks hebben de Finals gehaald en daarin verloren van de Spurs, volgens mijquote:Op zondag 21 mei 2023 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wel bizar als 8 seed, is het wel eens vaker voorgekomen dat een 8 seed in de ECF staat of zelfs de finale heeft gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |