Ik verdien dit als developer en vind dat ik véél te weinig krijg. Iemand mag eind deze periode de portemonnee gaan trekken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:00 schreef hoechst het volgende:
Ts begint...
Absoluut niet. Met mijn 21,37 bruto per uur vind ik dat ik veel te veel krijg.
Beetje karretjes verrijden en op knoppen drukken. 4 uur per dag gemiddeld gezien heb ik iets te doen. De andere 4 uur zit ik filmpjes te kijken.
Klagen over het loonquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:00 schreef hoechst het volgende:
Ts begint...
Absoluut niet. Met mijn 21,37 bruto per uur vind ik dat ik veel te veel krijg.
Beetje karretjes verrijden en op knoppen drukken. 4 uur per dag gemiddeld gezien heb ik iets te doen. De andere 4 uur zit ik filmpjes te kijken.
Ik ben toch echt een kaaskop.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Klagen over het loonTS is geen rasechte Nederlander.
Ik denk eerder dat iemand eind deze periode mag vertrekken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:49 schreef TomNook het volgende:
[..]
Ik verdien dit als developer en vind dat ik véél te weinig krijg. Iemand mag eind deze periode de portemonnee gaan trekken.
Afhankelijkheid en schaarste.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat iemand eind deze periode mag vertrekken.
Mijn vrienden werken ook in de accountancy en het verbaast me hoe laag die salarissen zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:31 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb een maandwedde. Ik verdien te weinig in vergelijking met andere collega's.
Ben accountant en netto heb ik 2280 euro. Vind persoonlijk dat 2500 euro netto een aanvaardbaarder salaris is)
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
2700 netto voor 36 uur op een trammetje rijden vind ik niet slecht.. vanaf 1 juli nieuw cao dus 2900 netto.
Is toch sowieso wel vaker het geval, dat praktische beroepen meer verdienen dan iets wat je na een universitaire studie gaat doen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:58 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Trammetje rijden levert dus meer op dan iemand die aan de universiteit gestudeerd heeft?
Best netjes hoor!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
2700 netto voor 36 uur op een trammetje rijden vind ik niet slecht.. vanaf 1 juli nieuw cao dus 2900 netto.
Hier ging in de bus ook een keer een advertentie voor buschauffeur met salarisindicatie. Zou me bijna laten omscholen. Prima salaris, je weet elke dag wanneer je thuis bent, geen problemen waar je de hele nacht over blijft malen en als je vrij bent, ben je echt vrij.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:58 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Trammetje rijden levert dus meer op dan iemand die aan de universiteit gestudeerd heeft?
Sorry, foutje gemaakt. Moest 32 uur zijnquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:58 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen hier in dit topic met een lager salaris als de mijne.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
waar kan ik het uurloon vinden of hoe kan je dit goed berekenen?
Bedoel je eigenlijk je werkelijke uurloon?
https://zinvollerleven.nl/je-uurloon-lager-dan-je-denkt/
Dit zal voor velen ver onder het minimumloon liggen en onder het bestaansminimum komen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:04 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen hier in dit topic met een lager salaris als de mijne.
Ik zat onder het bestaansminimum ivm mijn reiskosten die ik nog zelf erbij moest lappen ondat mijn vorige werkgever toen 19ct/km betaaldequote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:04 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegengekomen hier in dit topic met een lager salaris als de mijne.
19ct is toch niet zo heel erg.. ik moest vroeger 160km per dag rijden en ze vergoede maar tot 100.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik zat onder het bestaansminimum ivm mijn reiskosten die ik nog zelf erbij moest lappen ondat mijn vorige werkgever toen 19ct/km betaalde
Ligt aan je cao, ik krijg als ambtenaar 38 cent.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
19ct is toch niet zo heel erg.. ik moest vroeger 160km per dag rijden en ze vergoede maar tot 100.
En wat voor ambtenaar ben je dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ligt aan je cao, ik krijg als ambtenaar 38 cent.
dan is de kans dat je werkelijke uurloon ook zo laag is wel groot.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:52 schreef hoechst het volgende:
[..]
19ct is toch niet zo heel erg.. ik moest vroeger 160km per dag rijden en ze vergoede maar tot 100.
Adviseur verduurzaming, gemiddelde schaal. Zit echt niet hoog.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:30 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
En wat voor ambtenaar ben je dan?
Klinkt als uitruil ikb, dus nog altijd benieuwd wat voor ambtenaar je dan bentquote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Adviseur verduurzaming, gemiddelde schaal. Zit echt niet hoog.
Maar iedereen krijgt bij ons 38 cent per km (helft belast).
Geen idee wat uitruil IKB is.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:08 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Klinkt als uitruil ikb, dus nog altijd benieuwd wat voor ambtenaar je dan bent
Onder welke cao val je precies? Er is niet zoiets als "de ambtenaren cao"quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen idee wat uitruil IKB is.
Ik val gewoon onder ambtenaren CAO.
Wat je wellicht bedoelt en het verschilt maakt is dat ik voor een overkoepelend overheidsbureau werk dat weer werkt voor vele gemeenten in de regio.
Wat ik daar doe heb ik al genoemd.
Hernia van al dat zitten?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 19:55 schreef Papabear het volgende:
Ik verdiende altijd heel goed bij de bank, maar nu inmiddels al jaren in de WIA/WGA.
Zit nu op twee tientjes per uur bruto, ruim 13 euro netto (was ruim het dubbele).
Geen vetpot, maar kan er prima van rondkomen. Met wat toeslagen zit ik op ruim 2.600 netto en hoef er m'n nest niet eens voor uit en kan m'n dagen helemaal zelf indelen.
Ik zie het als een vervroegd pensioen op m'n 51e, maar het is natuurlijk niet zonder reden (rug kapot, poot verlamd, veel pijn). Het is niet alleen maar rozengeur en manenschijn.
Yep, meerdere zelfs. Ook al aan geopereerd jaren geleden, maar nu een teruggekeerde die is omgeklapt tussen m'n zenuwbanen. Zo ongeveer alle tussenwervelschijven zijn kapotversleten.quote:
Jou salaris is 3200 bruto ongeveer.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:04 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ligt er toch ook maar net aan wat de baan is die bij dat salaris hoort.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:21 schreef Enawh het volgende:
[..]
Jou salaris is 3200 bruto ongeveer.
Ik zit daar ook op en ik ken echt genoeg mensen die het met veel minder moeten doen. Oud en jong.
Zie hier mensen die 35 tot 40 per uur verdienen en het wel 'ok' vinden..
Ja als je adhv de genoemde bedragen van fok moet aangaan is het modale inkomen 6000 bruto of zo.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:21 schreef Enawh het volgende:
[..]
Jou salaris is 3200 bruto ongeveer.
Ik zit daar ook op en ik ken echt genoeg mensen die het met veel minder moeten doen. Oud en jong.
Zie hier mensen die 35 tot 40 per uur verdienen en het wel 'ok' vinden..
4536 / 156u = 29,07eur per uur.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je adhv de genoemde bedragen van fok moet aangaan is het modale inkomen 6000 bruto of zo.
Stukje opgeblazen getallen en een bias aan wie wel of niet reageert in zulke topics.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Niet bij het Rijk in ieder geval want daar is de vergoeding niet zo riant.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:19 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Onder welke cao val je precies? Er is niet zoiets als "de ambtenaren cao"
Welke accountant rekent nou met netto bedragen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:31 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb een maandwedde. Ik verdien te weinig in vergelijking met andere collega's.
Ben accountant en netto heb ik 2280 euro. Vind persoonlijk dat 2500 euro netto een aanvaardbaarder salaris is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |