Ik wacht ook nog steeds op mijn vakantie..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet aan jou. Ik wacht nog steeds op die vakantiefoto's van jou
.
Nee van drie vakanties geleden ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op mijn vakantie..
Ga gewoon mee bij de volgendequote:
Nein!quote:
Ik neem het in overweging.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een strategisch geplaatste polaroid en verder niets?
Tranen van geluk.quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel erg jammer van een icoon als Tina Turner... al heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Zulke mensen zijn toch een soort van tijdloos
En nieuwe hits kan ik mij sowieso niet voorde geest halen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.
Nee kloptquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal er dan ook niet veel veranderen. Haar muziek zal toch nog steeds gedraaid worden.
Ik zit er niet zo meequote:Op donderdag 25 mei 2023 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee kloptdesondanks toch zonde
oh, ik was onderweg om je te troostenquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben niet compleet in tranen
* ChildoftheStars perst tranen eruitquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik was onderweg om je te troosten
*plop* zeggen de ogen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars perst tranen eruit
Dat wil ik niet missen
oke, ik ben er over een uurtje of 4quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet missen
Uitje snijden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat wil ik niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |