I like this logic.quote:
Welke ga je bezoeken?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelijk theaterkaartjes gekocht voor cabaretvoorstellingen.
oudejaarsconference van Lebbis & Jansen en naar de voorstelling van Van der Laan & Woe.quote:
Nee hoor, het was direct op nadat ik het kreegquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was al op voordat je het kreeg?
Dat ze jou niet betalen voor het beheer en onderhoud van KM.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:52 schreef Debsterr het volgende:
Nee hoor, het was direct op nadat ik het kreeg. Moest helaas nog wat geld terugbetalen aan de schoonouders.
Terechte klacht welquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze jou niet betalen voor het beheer en onderhoud van KM.
¤0,00 is ook een afgerond bedragquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:31 schreef Tegan het volgende:
Ik krijg mijn vakantiegeld morgen pas. Mooi tijd om de reeds in gebruik genomen nieuwe kleren af te betalen. En met de rest mijn spaarrekening op een mooi afgerond bedrag laten eindigen genot
.
Zonet nog geshopt. Kleren gekocht.quote:
Van jouw nieuwe kleren heb ik ook nog geen pics gezienquote:
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van jouw nieuwe kleren heb ik ook nog geen pics gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |