Ik besef me nu dat ik opeens de TT weer super relevant heb gemaakt.quote:
Snel vol posten dit deel want het gaat niet gebeuren dat we on topic reageren.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:42 schreef Barbusse het volgende:
Ik besef me nu dat ik opeens de TT weer super relevant heb gemaakt.
HET IS PATAT!!EINZ!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel vol posten dit deel want het gaat niet gebeuren dat we on topic reageren.
TETTEN!!!quote:Op donderdag 1 juni 2023 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Apple = kut, Utrecht = kut, mensen = kut.
Tieten daarentegen
Ga rellen dan, dan zet ik je wel weer op het goede spoor.quote:
TETTEN!!!!quote:
Iemand moet de eerste steen gooien..quote:
quote:
Hoe kunnen we nou rellen als je alleen maar dingen roept waar we het mee eens zijn?quote:
Oh, maar ik rel nooit johquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Hoe kunnen we nou rellen als je alleen maar dingen roept waar we het mee eens zijn?
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ook niet overigens. Conflictvermijdend as fuck
Maar dat is degene die zonder zonde leeftquote:Op donderdag 1 juni 2023 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste steen gooien..
Hier nog zo een... alles om maar geen ruzie te krijgenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niemand hier met de reine ziel van een pasgeboren kindquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar dat is degene die zonder zonde leeft![]()
om er even bijbelteksten bij te halen
Tja...quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand hier met de reine ziel van een pasgeboren kind.
Bwehehequote:Op donderdag 1 juni 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja...
* ChildoftheStars legt de steen teleurgesteld neer
Niet zo nu en dan iemand spreekwoordelijk door een bushokje tyfen?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeetje, als we zo streng gaan zijn..quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand hier met de reine ziel van een pasgeboren kind.
Laten we eerst maar even beginnen met een espresso en aardbeitjes op toastquote:
ik hou niet zo van aardbeien op toastquote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we eerst maar even beginnen met een espresso en aardbeitjes op toast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |