quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ons werk is betaald internetten. Alsof dat iets voorstelt.
Blaas je dan ook als een kat naar collega's die te dichtbij komen? Ja he?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Één dag per week maar. En ik kom altijd extra vroeg zodat ik altijd op mijn favoriete flexplek kan zitten.
Het feit dat je niet langer spreekt over 'mijn plek' maar over 'mijn favoriete flexplek' betekent dat je al hebt toegegeven aan het systeem. Slappeling.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef Q. het volgende:
Één dag per week maar. En ik kom altijd extra vroeg zodat ik altijd op mijn favoriete flexplek kan zitten.
Q. mag nu nooit meer Rage against the Machine opzetten, want hij is onderdeel van the Machinequote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je niet langer spreekt over 'mijn plek' maar over 'mijn favoriete flexplek' betekent dat je al hebt toegegeven aan het systeem. Slappeling.
(Now you're under control) And now you do what they told yaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:41 schreef Barbusse het volgende:
Q. mag nu nooit meer Rage against the Machine opzetten, want hij is onderdeel van the Machine
Wat is er met je vaste flexplek gebeurd?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof onze jobs iets voorstellen...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het niet veel voorstelt met jullie banen, maar voor mij is het heel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wanneer begin je? Of moet dat nog allemaal afgesproken worden?quote:
Volgende week woensdag begin ik. Dan is er een vergadering. En daarna loop ik twee keer mee met een ander. En eind van de maand draai ik de bieb alleenquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wanneer begin je? Of moet dat nog allemaal afgesproken worden?
Spannendquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgende week woensdag begin ik. Dan is er een vergadering. En daarna loop ik twee keer mee met een ander. En eind van de maand draai ik de bieb alleen
Nou, dan niet spannendquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... arrogant: Alles is me uitgelegd en dat lukt wel
Hahahaha, als het zo ver is sta ik stijf van de zenuwen, maar nu heb ik er vooral zin inquote:
Dit gevoel ervaar ik ook sinds ik niet meer bij een commercieel bedrijf werk.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha, als het zo ver is sta ik stijf van de zenuwen, maar nu heb ik er vooral zin inEindelijk nuttig voor de maatschappij (naja, voor mijn wijk dan).
Hihihiquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
oké oké oké ik zal het woord nuttig niet meer nuttigen
Goeie ambtenaar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:19 schreef DrMarten het volgende:
In het kader van serieuze banen ga ik er zo anderhakf uur verlof in gooien. Veel te mooi weer om op kantoor te zitten
Nee, een echte ambtenaar gaat gewoon zonder verlof te verbruiken en 'haalt die uurtjes later wel in'.quote:
ik denk dat ik dit morgenmiddag ook ga toepassenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, een echte ambtenaar gaat gewoon zonder verlof te verbruiken en 'haalt die uurtjes later wel in'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |