Jawel, want 2x afdalen in de kou kan echt niet !quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Met alle respect, maar er is geen enkele reden om deze rit in te korten.
Healy wilde ook gewoon rijden, de hele ritquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gianni Mussolini plaatst zichzelf voor de eerste keer aan de goede kant van het gelijk.
Die was vanaf start solo gegaan genotquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Healy wilde ook gewoon rijden, de hele rit
quote:Koen Bouwman noemt het "een goede beslissing" dat de organisatie de dertiende Giro-etappe heeft aangepast. "Ik ben blij dat ze naar de renners hebben geluisterd", zegt de Jumbo-Visma-renner tegen de collega's van Eurosport.
De etappe begint later vandaag met de beklimming van de Croix du Coeur. In de afdaling zouden de omstandigheden ook niet al te best zijn. "Maar we rijden hem zelf en nemen zelf de risico's", aldus Bouwman, die overigens nog wel vuurwerk verwacht in de laatste fase van de etappe.
Ben Healy (EF) liet bij Eurosport weten te balen van de aanpassing: "Als je het mij vraagt, zouden we gewoon moeten racen. Dit zijn nu eenmaal de omstandigheden en dit is de reden waarom ik altijd naar de Giro keek."
Lachwekkend.quote:It's a big chat last night with the CPA," race leader Geraint Thomas said at the start. "All the teams voted on what they wanted to do. To be honest, I think it's a good decision. I think it's still going to be a super hard stage. It just means we're not in this cold, wet weather for even longer.
"We've seen so many guys going home with sickness, so if we want to get to Rome with at least 50 guys, it's a good decision. It's still going to be hard racing, so I think it's a decent compromise
Opperbaas Benquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:29 schreef Marcoss het volgende:
Koen Bouwman noemt het "een goede beslissing" dat de organisatie de dertiende Giro-etappe heeft aangepast. "Ik ben blij dat ze naar de renners hebben geluisterd", zegt de Jumbo-Visma-renner tegen de collega's van Eurosport.
De etappe begint later vandaag met de beklimming van de Croix du Coeur. In de afdaling zouden de omstandigheden ook niet al te best zijn. "Maar we rijden hem zelf en nemen zelf de risico's", aldus Bouwman, die overigens nog wel vuurwerk verwacht in de laatste fase van de etappe.
Ben Healy (EF) liet bij Eurosport weten te balen van de aanpassing: "Als je het mij vraagt, zouden we gewoon moeten racen. Dit zijn nu eenmaal de omstandigheden en dit is de reden waarom ik altijd naar de Giro keek."
Zo wereldvreemd is dat niet. Met hardlopen wordt ook zo gemeten.quote:
Ik juich met je mee voor Caruso!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Caruso MOET de Giro winnen.
Lekker man.quote:Alles wat Caruso vanaf nu niet bankiert, is hoogverraad:
Caruso naar RAI: "Voor mij is dit jammer, als je afspreekt om een ronde te komen kom je met alle voorwaarden. Hiermee doe je het Giro-merk schijt"
Caruso en Moscon, arme R_Rquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Caruso MOET de Giro winnen.
Laten we dat niet doenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Als je gewoon de gevaarlijkste 10 kilometer van een afdaling een standaardtijd gaat instellen van 12 minuten per renner (is gemiddeld 50 km per uur), en dat ga je via trackers gewoon meten, dan is het probleem van onverantwoord afdalen ook opgelost. Een renner die alsnog te snel wil afdalen, doet dat dan voor eigen risico, maar haalt geen extra tijdwinst in die geneutraliseerde afdaalzone.
Lees je nog mee @ThijsZonneveld? Morgen een invalshoek voor je column!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:00 schreef Idisrom het volgende:
Als je gewoon de gevaarlijkste 10 kilometer van een afdaling een standaardtijd gaat instellen van 12 minuten per renner (is gemiddeld 50 km per uur), en dat ga je via trackers gewoon meten, dan is het probleem van onverantwoord afdalen ook opgelost. Een renner die alsnog te snel wil afdalen, doet dat dan voor eigen risico, maar haalt geen extra tijdwinst in die geneutraliseerde afdaalzone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |