Ik heb gelukkig een beperking van max. 200 favoriete kanalen ...quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
En dan nog zoveel apps erbij dat je het helemaal zwaar hebt
Max 200quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een beperking van max. 200 favoriete kanalen ...
Oh misschien een dubbele provider .... Moet Ziggy maar eens opzeggen als hier fiber ligtquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Max 200
Hoe kom je er aan zoveel. ziggy heeft dan niet.
Maar dan heb je toch veel 2 keer dezelfde zender?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh misschien een dubbele provider .... Moet Ziggy maar eens opzeggen als hier fiber ligt
ja sommige heb ik dubbelquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch veel 2 keer dezelfde zender?
Van ruilen komt huilen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
Ja en dan is het ruilen , net zoals met voetbalplaatjes niet mogelijk
Dan maar 2 keer naar sbs 6 kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:29 schreef chufi het volgende:
Ja en dan is het ruilen , net zoals met voetbalplaatjes niet mogelijk
Bohhh die is nat heb ik gehoordquote:
quote:
Die uit Eindje natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ? Over welke Spaanse heb jij het ... ?
Jij kent toch iedereen.quote:
Natuurlijkquote:
Het goede nieuws is dat de wereldbevolking gaat afnemen. Je hoeft straks geen 9 miljard mensen te kennenquote:
Dat scheelt een hoop iddquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat de wereldbevolking gaat afnemen. Je hoeft straks geen 9 miljard mensen te kennen
Is dat die jongen met een tik en nog iets ?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:58 schreef engine het volgende:
http://www.keeskankerkachel.nl/
En dan dit fragment luisteren "Bwoh man, ze was wel goed nat zeg"
Kun jij niet meedoen met pijl en boog ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik supporter op afstand voor mijn vrienden van de dagbesteding bij de Special Olympics.
Pinnenmutske verslaat Robin Hood.quote:
Nee dit is een kerel uit de serie probleemwijken ooit op sbs6. Had veel problemen met zijn kachel.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat die jongen met een tik en nog iets ?
Ik denk dat je nu heel erg onderschat hoe bekend dit is op fok!...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:16 schreef chufi het volgende:
Echt das zo niet bekend hier volgens mij en dan ook nog uitspraken gebruiken ... SBS6 kijk ik sws al bijna nooit
Zou kunnen , maar ik ben 40+quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu heel erg onderschat hoe bekend dit is op fok!...
Was ooit zekerquote:
Die serie waar ik het over heb komt uit 2005quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dat leeftijd verschilt toch een 3-tal generaties in sommige gevallen hier
alsof ik dat nog weet ... hoe oud was je toen ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Die serie waar ik het over heb komt uit 2005
Dat is niet echt relevant.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
alsof ik dat nog weet ... hoe oud was je toen ?
Als ik zeg hoe oud ik was ken je het nog steeds nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me wel , maar zeg 18 jaar geleden of zo
Ik was eens 18.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:36 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik zeg hoe oud ik was ken je het nog steeds niet
Ik ergens nog steedsquote:
Dan voel je je ouder dan ik.quote:
Geen gezellige weerberichten voor chufiquote:
Misschien somsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:46 schreef engine het volgende:
En ook geen Peter r de Vries want dat kwam ook op sbs6.
Piet Paulusma misschien later pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijke luiquote:Op vrijdag 19 mei 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
Ai.. dacht dat het wel over zou zijn ...
helaas dus
https://www.nu.nl/voetbal(...)op-hoofdtribune.html
we staan er goed op ...
Ik heb er een halve werkdag al weer opzittenquote:
Eindelijk jaquote:
Daaronder ook die apenreclamequote:Op vrijdag 19 mei 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
Ai.. dacht dat het wel over zou zijn ...
helaas dus
https://www.nu.nl/voetbal(...)op-hoofdtribune.html
we staan er goed op ...
JOH !!!!! The Shining, Shawshank Redeption, Carrie, Stand by me, The green mile, Dolores Claiborn, Christine Er zit ook wel wat bagger tussen wat verfilmingen betreft maar deze zeker niet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
De meeste verfilmingen van Stephen King zijn echt bagger.
Mee eens. En er zijn er nog wel meer.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:33 schreef Soury het volgende:
[..]
JOH !!!!! The Shining, Shawshank Redeption, Carrie, Stand by me, The green mile, Dolores Claiborn, Christine Er zit ook wel wat bagger tussen wat verfilmingen betreft maar deze zeker niet.
The Running Man, Firestarter...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:33 schreef Soury het volgende:
[..]
JOH !!!!! The Shining, Shawshank Redeption, Carrie, Stand by me, The green mile, Dolores Claiborn, Christine Er zit ook wel wat bagger tussen wat verfilmingen betreft maar deze zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |