Leprechaun potofgoldquote:
Gamen, lezen op internet, schoonmaken, instagram reels kijken, praten met vrienden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doe je dan thuis in de avond als de hond slaapt?
“Laten wij het maar proberen”quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ja waarom niet?
Wat een flop met die kinderen.
Heel heftig zo afgekapt worden voor de bel van het weekendquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Fijn weekend allen. Tot de volgende keer![]()
Doei doei prinsesquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel heftig zo afgekapt worden voor de bel van het weekend
Ze is wel aardig. Past bij iemand die ook zo wild is met een carrière. Hopelijk zegt hij ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een vreselijk type dit zeg. Niet geeft een moer om je carrieretje.
Prettig weekendquote:
Mm toch teveel watje denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel aardig. Past bij iemand die ook zo wild is met een carrière. Hopelijk zegt hij ja.
Ook geen pony koekoekquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Je bent niet de prins op het witte paard
Waarom nodig dit te zeggen?
Ook dat nog als extra. Idioot. Maar dan zal ik wel een zacht ei zijn buiten dit bad.quote:
Niet elke dag om 4 uur 's ochtends uit bed voor je carriere en je side hustle. Nooit slapen, altijd money.quote:
Heel heftig deze avondquote:
Ooh, ik was er vanavond niet, nu word ik wel nieuwsgierig naar de Limburgse avontuurlijke droomman. Misschien morgen dan toch maar even terugkijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vlaai eten in Maastricht met @:MizzezAmy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |