Hij wilde idd welquote:
Bret pitquote:
Inclusief warm bad en zoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik schakel in bij billetjes, zo'n dag
20:00 date gaat ons redden, echt!quote:
Heb jij een oranje koltruiquote:
Nee de tuinman bedoel jij.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef Knipoogje het volgende:
Hij klinkt beetje als die gast die niet vrolijk wordt van vieze snackbars… hoe heet ie… Rob?
Graag een geile man dan ookquote:
Geloven we haar dat er een tweede komt?quote:
Super om te horen, “eerst moest ik bijkomen”quote:
Op het einde zien we dat ze nooit meer een afspraak hadden gepland.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geloven we haar dat er een tweede komt?
Je draagt altijd kleur juistquote:
Ah, nu snap ik het.quote:
Nou nou nouquote:
Wat een peper in de kontquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Disney
Fentuhzie
Cosplay
No go: watje
@:pisces29
Meer op Tom.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Twee tellen leek hij op LOGAN van SuccessionGenot
Welkom in Brabantquote:
Oeps ik bedoelde ROMANquote:
Die heeft net zoveel vuur in de kont als z’n felle rode (ex)vrouwquote:
Wat een genotserie, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft net zoveel vuur in de kont als z’n felle rode (ex)vrouw
Roman komt tot m’n navel maar zou ik wel wat mee gaan drinkenquote:
Ik denk dat ze gedreven bedoeld, ipv carrière.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
Dat streberige carrieregeneuzel is echt gigantisch onaantrekkelijk.
Bijna afquote:
Jammer dat hij niet neukt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roman komt tot m’n navel maar zou ik wel wat mee gaan drinken
We happen nietquote:
Hoeft ook niet. Maar heeft me nooit iets gedaan, ik kijk misschien 2 films per jaar onder dwang.quote:
DASBOOOTquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:04 schreef Haags het volgende:
Die gozert komt alleen al klaar op die 4045 films uit zijn collectie
Series dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar heeft me nooit iets gedaan, ik kijk misschien 2 films per jaar onder dwang.
Hangt er van af, 90% van de series doen me ook weinig. Maar paar afleveringen van een half uurtje trek ik nog wel.quote:
“Zooo schattig hihi”quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die kop met krullen
Niemand in de omgeving die hem naar de kapper stuurt
Wat doe je dan thuis in de avond als de hond slaapt?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er van af, 90% van de series doen me ook weinig. Maar paar afleveringen van een half uurtje trek ik nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |