quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nep nagels in m’n opsom vergetenquote:
Hoeveel mensen zullen achteraf aan de redactie doorgeven dat de match raar wasquote:
Normaal? Ze liep wegquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Nou ja, voor de rest een normale afwijzing. Beetje sneu voor het ventje, dat uiteindelijk beter af is.
Tot morgen!quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Tijd om het warme bad te verlaten. Tot de volgende keer!
quote:
Hey halloquote:
Santéquote:
Nee toch?quote:
Vlaai eten in Maastricht met @MizzezAmyquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
KOM WE GAAN NAAR LIMBURG
De tandjes wat een avontuurlijke droomman
Vertel ons meer, Cherryquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
wat is dat "iets" dan, er moet toch een reden zijn waarom "iets" gebeurd.
Dat zij hij jaquote:
Zij vindt het niksquote:
Naja, als een relatie niet lukt en je noemt de reden "er is altijd iets" ben ik benieuwd wat dat iets dan is.quote:
De frau is nooit perfect!!!1quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Naja, als een relatie niet lukt en je noemt de reden "er is altijd iets" ben ik benieuwd wat dat iets dan is.
Zei zij dat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De frau is nooit perfect!!!1
(Wie zei het eigenlijk?)
DKUP BETRAPT OP RIRARAIZUHquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Fuengirola, daar ben ik ook geweest 24 jaar geleden
Tokkie Spanje genot zekerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Fuengirola, daar ben ik ook geweest 24 jaar geleden
Sliedrecht wtfquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Hoorn Heerhugowaard of whatever represent
Vind je het gek dat je niet van reizen houdtquote:
Maar dan ook de uithoek van Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sliedrecht wtf
Meid begon als boer en eindigt in Zuid-Holland
Zuid-Europa altijdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je niet van reizen houdt
Hij werd er niet meer geil vanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Als een man extra wegblijft dan doe je als vrouw écht wel een hoop verkeerd hoor
Nukkigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:44 schreef DKUp het volgende:
Hij is niet van de pick-up girls
Aap uit de boom kijkt
Daar blijft 80% van de relaties gewoon bestaan. Niet te tellen die broer-zus relatiesquote:
Als je het niet meer voelt kan je er beter gewoon mee stoppen. Jaren ongelukkig zijn is vreselijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar blijft 80% van de relaties gewoon bestaan. Niet te tellen die broer-zus relaties
Boven of onder de zoete witte wijn? Dan noteer ik hetquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aanvoerder van de derde helft
Vrouwen die voetballen staan bij mij vaak wel 1-0 achter
Hij wilde idd welquote:
Bret pitquote:
Inclusief warm bad en zoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik schakel in bij billetjes, zo'n dag
20:00 date gaat ons redden, echt!quote:
Heb jij een oranje koltruiquote:
Nee de tuinman bedoel jij.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:51 schreef Knipoogje het volgende:
Hij klinkt beetje als die gast die niet vrolijk wordt van vieze snackbars… hoe heet ie… Rob?
Graag een geile man dan ookquote:
Geloven we haar dat er een tweede komt?quote:
Super om te horen, “eerst moest ik bijkomen”quote:
Op het einde zien we dat ze nooit meer een afspraak hadden gepland.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geloven we haar dat er een tweede komt?
Je draagt altijd kleur juistquote:
Ah, nu snap ik het.quote:
Nou nou nouquote:
Wat een peper in de kontquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Disney
Fentuhzie
Cosplay
No go: watje
@:pisces29
Meer op Tom.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Twee tellen leek hij op LOGAN van SuccessionGenot
Welkom in Brabantquote:
Oeps ik bedoelde ROMANquote:
Die heeft net zoveel vuur in de kont als z’n felle rode (ex)vrouwquote:
Wat een genotserie, echt niet normaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft net zoveel vuur in de kont als z’n felle rode (ex)vrouw
Roman komt tot m’n navel maar zou ik wel wat mee gaan drinkenquote:
Ik denk dat ze gedreven bedoeld, ipv carrière.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
Dat streberige carrieregeneuzel is echt gigantisch onaantrekkelijk.
Bijna afquote:
Jammer dat hij niet neukt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roman komt tot m’n navel maar zou ik wel wat mee gaan drinken
We happen nietquote:
Hoeft ook niet. Maar heeft me nooit iets gedaan, ik kijk misschien 2 films per jaar onder dwang.quote:
DASBOOOTquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:04 schreef Haags het volgende:
Die gozert komt alleen al klaar op die 4045 films uit zijn collectie
Series dan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar heeft me nooit iets gedaan, ik kijk misschien 2 films per jaar onder dwang.
Hangt er van af, 90% van de series doen me ook weinig. Maar paar afleveringen van een half uurtje trek ik nog wel.quote:
“Zooo schattig hihi”quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die kop met krullen
Niemand in de omgeving die hem naar de kapper stuurt
Wat doe je dan thuis in de avond als de hond slaapt?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hangt er van af, 90% van de series doen me ook weinig. Maar paar afleveringen van een half uurtje trek ik nog wel.
Leprechaun potofgoldquote:
Gamen, lezen op internet, schoonmaken, instagram reels kijken, praten met vrienden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat doe je dan thuis in de avond als de hond slaapt?
“Laten wij het maar proberen”quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:07 schreef DKUp het volgende:
Ja waarom niet?
Wat een flop met die kinderen.
Heel heftig zo afgekapt worden voor de bel van het weekendquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:09 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het mooi geweest. Fijn weekend allen. Tot de volgende keer![]()
Doei doei prinsesquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel heftig zo afgekapt worden voor de bel van het weekend
Ze is wel aardig. Past bij iemand die ook zo wild is met een carrière. Hopelijk zegt hij ja.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een vreselijk type dit zeg. Niet geeft een moer om je carrieretje.
Prettig weekendquote:
Mm toch teveel watje denk ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is wel aardig. Past bij iemand die ook zo wild is met een carrière. Hopelijk zegt hij ja.
Ook geen pony koekoekquote:Op vrijdag 19 mei 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Je bent niet de prins op het witte paard
Waarom nodig dit te zeggen?
Ook dat nog als extra. Idioot. Maar dan zal ik wel een zacht ei zijn buiten dit bad.quote:
Niet elke dag om 4 uur 's ochtends uit bed voor je carriere en je side hustle. Nooit slapen, altijd money.quote:
Heel heftig deze avondquote:
Ooh, ik was er vanavond niet, nu word ik wel nieuwsgierig naar de Limburgse avontuurlijke droomman. Misschien morgen dan toch maar even terugkijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Vlaai eten in Maastricht met @:MizzezAmy
Uiteraard!quote:Op maandag 22 mei 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb je echt gemist, jij mij ook?
Precies. Wesley sneijdergenotquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je niet in het blauw willen trouwen?
Shaniqua Amazing Flower is er niks bijquote:
Destinyquote:Op maandag 22 mei 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shaniqua Amazing Flower is er niks bij
Ik leer hier telkens nieuwe dingenquote:
T is geen russische versie hequote:Op maandag 22 mei 2023 19:35 schreef NoCigar het volgende:
Die mannen op die leeftijd zijn allemaal al dood.
@Poefbankquote:
Ik heb het halve weekend zitten broeden op welke functie jij nu aan het werk bent.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn jullie ook blij als mensen jullie ouder inschatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |