quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
GRUN is altijd welkomquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:46 schreef DKUp het volgende:
Stelling: Second Dates in First Dates zijn nooit leuk
Jij houdt wel van 'n gezonde Hollandse boer'npummel?quote:
Arnhemquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar denken ze in Arnhem anders over.
@:sked
Een moffenhoerenkapsel om het haar weer gezond te krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:48 schreef RipCity het volgende:
Je kan haar haar net zo goed afknippen zo ongezond.
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij houdt wel van 'n gezonde Hollandse boer'npummel?
Zo danquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een moffenhoerenkapsel om het haar weer gezond te krijgen
De ridder zijn relatie met Halina reijn is over dus grijp je kansquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja.
Een beetje als Daniël de ridder en Graziano Pelle
Ja, je kan scarrel 181 zijn van 'm.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De ridder zijn relatie met Halina reijn is over dus grijp je kans
Of schiet spontaan in de overgangquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Glijdt die blonde frau van haar stoel voor MARIO?
Ik ga liever eerst wat eten.quote:
Heb je hier een spraakbericht van?quote:
quote:
Hessel is er voor de tweede keerquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is de herhaling met Hessel? Snel mn tv aan! Goeie gozer was dat.
Zal ik nu als een man zeggen dat ik dit moet zien of horen om het te begrijpen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Côte als in côte d'or. Niet coo of coot.
Je moet opletten moderator @onlogischquote:
Genoeerquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik nu als een man zeggen dat ik dit moet zien of horen om het te begrijpen?![]()
Co dus. Genoteerd.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ze drinkt geen koffie
Hessel leeft op koffie
@:mizzezamy drink je koffie?
Zeker niet. Je kunt HESSEL altijd zelf benaderen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]nee ik lust geen koffie. Maar je hoeft toch niet hetzelfde lekker te vinden?
Ik gok op jaquote:
Ik geloof dat hij wat te jong wasquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker niet. Je kunt HESSEL altijd zelf benaderen.
Jammerquote:
Geen Brabantse bende maar lelijke meuk richting Hoorn oidquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Veel accenten vanavond die door merg en been gaan. Jill ook al
Ik vind Brabants lelijk qua taal, en dat noord Hollandse vooral het stemgeluid. Natuurkundige error in mijn gehoor.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen Brabantse bende maar lelijke meuk richting Hoorn oid
Oh, 37, dat is maar 2 jaar jongerquote:
Je kijkt teveel pulpquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:06 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig is Jill niet dol om op televisie te komen.
Ja viel mij ook al op dat hij er een staafje doorheen heeft. Ik wacht op de vraag of hij verder nog piercings heeft.quote:
Soms zoek je wel graag een excuusquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, 37, dat is maar 2 jaar jonger(en nu is hij misschien wel 38
)
Jammer dat hij in Friesland woont
En dit is dan nu nog niet eens dronkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Deze mensen staan te schreeuwen bij André Hazes.
Mart Hoogkamer AIDSquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Deze mensen staan te schreeuwen bij André Hazes.
Een facings mondje lijkt welquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Jill haar gezicht en expressie is eng.
Eigenlijk welquote:
Hij zingt 'Leef' toch nog wel?quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
André maakt “helaas” geen volksmuziek meer.
Die wacht eerst het landbouwakkoord afquote:
We missen dit soort pareltjes.quote:
Haai haaiquote:
Lekker gerieraahraaaizuhtquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo, back from italie *snif snotter*
Heey hallo!quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:29 schreef cherrycoke het volgende:
Hallo, back from italie *snif snotter*
Wanneer ga jij en houden we je stoel warm?quote:
Ik Fok! altijd mobiel, volgende week even op de laptop kijken, jij hebt meer foto’s dan de gemiddelde Japannerquote:
Welke was dat?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
2023 is een slecht First Dates jaar behalve etiket meisje.
Ik heb er nog veel meer gemaakt, hahaquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik Fok! altijd mobiel, volgende week even op de laptop kijken, jij hebt meer foto’s dan de gemiddelde Japanner
Jeetje. Vergeten. En ook vandaag zelf niet gedaan.quote:
Zeker!quote:
Hardop gelachen, dank.quote:
Wel trek in.quote:
veel amaretto op in Italie,quote:
Ook iets ander uiterlijk dan de gemiddelde man bij de landmacht.quote:
Hier had ik graag een voicebericht bij gekregen.quote:
Lekker bourgondisch hier!quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
IN HET ZUIDEN IS ALLES LEUKER EN GEZELLIGER
Wie kunnen we nu taggen om dit te laten confirmen?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
IN HET ZUIDEN IS ALLES LEUKER EN GEZELLIGER
@onlogischquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie kunnen we nu taggen om dit te laten confirmen?
Ik had jou ergens in regio Oosten.quote:
Kijk boven jequote:Op donderdag 18 mei 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie kunnen we nu taggen om dit te laten confirmen?
C’est moi.quote:
Beetje in elkaar roeren via “ergens”quote:
Nee dat zijn mn roots, maar voor de gezelligheid naar Limburg verhuisdquote:
Vind je dit een vooruitgang? @DKUpquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat zijn mn roots, maar voor de gezelligheid naar Limburg verhuisd
Azië oogt niet likeablequote:Op donderdag 18 mei 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Loes neukt alles
Ander meisje heeft geen idee
LONE!quote:
Alleen Maastricht is leuk, anders zou ik maar weer terug gaan naar Noord-Brabant.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je dit een vooruitgang? @:dkup
Is dat het Oosten?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen Maastricht is leuk, anders zou ik maar weer terug gaan naar Noord-Brabant.
“DUS JE BENT BIquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Azië oogt niet likeable
Kan m’n vinger er niet op leggen
En toch een beetje een Twents accentquote:
Ik ben dol op lijstjesquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Haai
Beetje keta uit de kast
Stukje paringclub
Beetje swinger
Beetje sauna
Je zoekt ook een man?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
als je zo een vieze kinderlokker sikkie hebt ben je gelijk af bij mij
Dat heb ik bij alleenstaande mannen die weken naar Thailand gaan.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:43 schreef cherrycoke het volgende:
als je zo een vieze kinderlokker sikkie hebt ben je gelijk af bij mij
Met wie wilde je gaan @onlogisch of was dat Bali?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alleenstaande mannen die weken naar Thailand gaan.
de zin is een beetje raar, maar nee ik zoek geen man.quote:
Ik zet je weer in het goeie vakje.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de zin is een beetje raar, maar nee ik zoek geen man.
Lone verdient idd geen creeperdquote:
Zou wel een leuke activiteit zijn voor ons warme badquote:
Spiritualiteit en tantra?quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Haai
Beetje keta uit de kast
Stukje paringclub
Beetje swinger
Beetje sauna
Of vrouwquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Radiologie?
Lig je daar, gaat die man je op de plaat leggen en aan je zitten frummelen![]()
@:sked
Dit soort aparte kwasten werken imo altijd in het ziekenhuis. Veel haais ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spiritualiteit en tantra?
Vind ik ook wel bij zn sikje passen (maar niet bij zn werk op de radiologie eigenlijk)
Frau met sik. Zou je dat prettig vinden?quote:
Hij roept precies wat wij alleen in bad mogenquote:
Ja precies op afstandquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij roept precies wat wij alleen in bad mogen
Nee, vooral heel raar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frau met sik. Zou je dat prettig vinden?
Ik werk ook in het ziekenhuisquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit soort aparte kwasten werken imo altijd in het ziekenhuis. Veel haais ook.
Wat hebben we het goed hier hè.quote:
Nooit meerquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Gezellig gekletst
Ze zien elkaar nooit meer
Botox & Brainsquote:
Ze is van de etikettenquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Kemali is iemand die drie keer per dag doest.
Alles is al gedaan en betaald. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
Liefde komt van 2 kanten schat, ik ben geen entertainer en al helemaal geen wandelende credit card.
HBO en straks universiteitquote:
Heeft wel een mooie kin en kaaklijnquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Mitchell wel iemands type?
Van een vrouw dan, denk dat haais hem wel kunnen waarderen.
Onderwijsassistent, je hebt gelijkquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Volgende maand weer. De schoonmoeder van mijn vriendin wordt 27quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik bij alleenstaande mannen die weken naar Thailand gaan.
Kampersquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Haais kunnen iedereen waarderen die zeepjes oprapen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Bijna goedquote:
Ik vind hem ineens een stuk sympathieker naast die dame.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Alleenstaande mannen zei ikquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende maand weer. De schoonmoeder van mijn vriendin wordt 27
Oogt als een vieze manquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Deze sik zoekt ook meiden in de leeftijd van z’n dochter
Cheers matequote:Op donderdag 18 mei 2023 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende maand weer. De schoonmoeder van mijn vriendin wordt 27
Wanneer begint B&B eigenlijk weer, oh lamaar, zomerquote:
Juli/augustusquote:Op donderdag 18 mei 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer begint B&B eigenlijk weer, oh lamaar, zomer
Ja, gelukkig zit hij niet tegenover spijkerstofmeisje.quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind hem ineens een stuk sympathieker naast die dame.
Zij te lief voor hem?quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zit hij niet tegenover spijkerstofmeisje.
Nee, meer te doorsnee en leuk. Dan lijkt hij zo raar.quote:
Hmm, ik weet niet of ik veel goede woorden voor To over heb. Niet mijn type, erg Amsterdams ook.quote:Op donderdag 18 mei 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja deze ken ik nog
Hier komt er storm van in ons bad
Gelukkig is de groep klein vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |