Ik heb sinds gistermiddag eindelijk alles binnen, morgen zal alles af zijn. Dan kan ik er zaterdag of zondag wel van genietenquote:Op woensdag 17 mei 2023 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met je schoenen aan onder de regendouche
Is je badkamer al af?
Wel jammer, maar gelukkig dat je dit weekend dan eindelijk van je douche kan genieten!quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:14 schreef rival het volgende:
of noujah alles..... Er ontbrak gewoon weer iets. Maar alleen wat kunststof doppen die ik er ook later gewoon in kan drukken.
Ik ga er zeker een uur onder staanquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel jammer, maar gelukkig dat je dit weekend dan eindelijk van je douche kan genieten!
Alsof het niks kost!quote:
Geld stinkt niet?quote:
quote:
Ja en als je dan klaar bent leun je tegen de muur en geniet je van het hete water. Daar gaat de meeste tijd in zittenquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een uur douchen, dat is wel heel lang. Denk dat 30 minuten wel mijn maximum is, ook op vakantie of hotelkamers enzo. Er is verder ook weinig te doen onder de douche, op een gegeven moment ben je wel klaar met alles scheren en conditionen enzo. In bad kun je nog gewoon lezen oid.
Tenzij je natuurlijk niet alleen doucht, dan is het een ander verhaal.
Oh, hopelijk was je moeder niet teleurgesteld dat ze een Senseo kreeg ipv een tekeningquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
@:MizzezAmy, dit jaar geen tekening. Wel een nieuwe Senseo met cashback actie.
Lieve foto's van Hammy btw.
Ah, ik leun nooit tegen de muur, misschien dat het daar mis gaatquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en als je dan klaar bent leun je tegen de muur en geniet je van het hete water. Daar gaat de meeste tijd in zitten
Nee, die heeft de pens weer vol met koffie. Eind goed, al goed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, hopelijk was je moeder niet teleurgesteld dat ze een Senseo kreeg ipv een tekening
.
Haha, de liefde gaat weer eens door de maagquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die heeft de pens weer vol met koffie. Eind goed, al goed.Voor dit jaar dan.
Bij haar wel ja. Ik kreeg zojuist de melding van de cashback actie. Ik krijg maar liefst een hele euro terug!quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, de liefde gaat weer eens door de maag
Oh, als je hem niet wilt, geef die euro dan maar hier...quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bij haar wel ja. Ik kreeg zojuist de melding van de cashback actie. Ik krijg maar liefst een hele euro terug!Wat een misdadige actie van Senseo zeg. Fucking aanfluiting!
@Lenny77, voor jou de euro grap. Maak hem even.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, als je hem niet wilt, geef die euro dan maar hier...
Belgenmop?quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77, voor jou de euro grap. Maak hem even.
Just wait and see.quote:
Scared nowquote:
Hier, nen euroooquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Lenny77, voor jou de euro grap. Maak hem even.
Nergens voor nodig.quote:
Jaaaa!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |