Actie, reactie. Maar hij gooit iets bewust het veld op richting de spelers. Dus ik heb echt geen medelijden met zo'n idioot. Wat dan mensen op eigen houtje gaan doen is niet goed te praten maar we hebben het nu over een officiële straf en niet deze bijkomstigheid.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:27 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben nu dus iemand waarbij zijn werkgever is opgezocht en bedreigd, zijn familie heeft moeten onderduiken, zijn buren de ruiten ingegooid ten onrechte, een taakstraf, stadionverbod, boete. Maar het moet allemaal nog veel harder als statement naar de rest volgens sommigen voor het gooien van een aansteker.
die bijkomstigheden worden in nederland meegenomen in de strafmaatquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Actie, reactie. Maar hij gooit iets bewust het veld op richting de spelers. Dus ik heb echt geen medelijden met zo'n idioot. Wat dan mensen op eigen houtje gaan doen is niet goed te praten maar we hebben het nu over een officiële straf en niet deze bijkomstigheid.
Wat een totale onzin.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die bijkomstigheden worden in nederland meegenomen in de strafmaat
Een gedeelte van een straf is nou eenmaal vergelding en als mensen dat op eigen houtje gaan doen of bijvoorbeeld al hun baan zijn kwijtgeraakt wordt dat meegenomen in de uiteindelijke straf. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 17 mei 2023 09:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Actie, reactie. Maar hij gooit iets bewust het veld op richting de spelers. Dus ik heb echt geen medelijden met zo'n idioot. Wat dan mensen op eigen houtje gaan doen is niet goed te praten maar we hebben het nu over een officiële straf en niet deze bijkomstigheid.
Kan ook alleen maar in NL, ik vind dat niet normaal. Maar dat is het verschil in onze discussiequote:Op woensdag 17 mei 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Een gedeelte van een straf is nou eenmaal vergelding en als mensen dat op eigen houtje gaan doen of bijvoorbeeld al hun baan zijn kwijtgeraakt wordt dat meegenomen in de uiteindelijke straf. Lijkt me niet meer dan normaal.
Neuh, in praktisch elk beschaafd land wordt dat wel meegenomen in de strafmaat.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar in NL, ik vind dat niet normaal. Maar dat is het verschil in onze discussie.
Bart Sanders. Dacht toen ik hem voor het eerst hoorde dat hij uit de buurt van de lampjes kwam en dacht dat hij verdwaald was. Maar hij komt dus uit Gelderland en is wel degelijk een Ajacied. Die heb je daar dus ook gewoonquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die podcast host die met een extreem provinciaals klaagt over het gebrek aan branie.
Wie is dat.
Hij gaat pas lachen als hij er 3 maakt zei hij zelf dus dat lijkt me prima.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie? Moet Brobbey juichen na een goal, of mag hij dit zelf weten? Maaskant zegt dat er een slechte cultuur heerst omdat Brobbey niet juicht na het scoren van een doelpunt. Al kwam deze goal ook niet op zijn naam, toch?
Dolberg deed het ook altijd op deze manier. Weinig emotie.
Heb 'm vaak genoeg flink zien juichen na een goal, dus deze hele ophef slaat weer eens nergens op.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie? Moet Brobbey juichen na een goal, of mag hij dit zelf weten? Maaskant zegt dat er een slechte cultuur heerst omdat Brobbey niet juicht na het scoren van een doelpunt. Al kwam deze goal ook niet op zijn naam, toch?
Ook al win je de komende 2 wedstrijden met 20-0 en 0-20 dan nog valt er niets te juichen dus dat heeft Brobbey goed gezien.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb 'm vaak genoeg flink zien juichen na een goal, dus deze hele ophef slaat weer eens nergens op.
Cruijff en de kromme ook niet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Inderdaad, Dolberg deed dat ook niet. Zit gewoon in de persoon denk ik.
Ik zie juist graag wat minder gejuich. Vooral afmakers die na een inpisser de hekken in gaan alsof ze de wereldcup hebben gewonnen nadat ze 5 wedstrijden droog stonden, al twee goede kansen hebben gemist en het daarom slechts de gelijkmaker was tegen een rechterrijtjer. Het is je werk, een verdediger gaat ook niet na elke goede tackle uit zijn dak. Ja, als je als verdediger een keer in de 100 wedstrijden eens een mooie poeier hebt of er echt een ontlading is, maar in het algemeen: stel je niet zo aan en doe er zeker niet mee aan zelfmarketing.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
VOETBAL IS EMOTIEquote:Op woensdag 17 mei 2023 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie juist graag wat minder gejuich. Vooral afmakers die na een inpisser de hekken in gaan alsof ze de wereldcup hebben gewonnen nadat ze 5 wedstrijden droog stonden, al twee goede kansen hebben gemist en het daarom slechts de gelijkmaker was tegen een rechterrijtjer. Het is je werk, een verdediger gaat ook niet na elke goede tackle uit zijn dak. Ja, als je als verdediger een keer in de 100 wedstrijden eens een mooie poeier hebt of er echt een ontlading is, maar in het algemeen: stel je niet zo aan en doe er zeker niet mee aan zelfmarketing.
Daar kan ik mij niet echt druk om maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Wat een onzin, laat mensen zelf kiezen of ze blij zijn met een goal en willen juichen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie juist graag wat minder gejuich. Vooral afmakers die na een inpisser de hekken in gaan alsof ze de wereldcup hebben gewonnen nadat ze 5 wedstrijden droog stonden, al twee goede kansen hebben gemist en het daarom slechts de gelijkmaker was tegen een rechterrijtjer. Het is je werk, een verdediger gaat ook niet na elke goede tackle uit zijn dak. Ja, als je als verdediger een keer in de 100 wedstrijden eens een mooie poeier hebt of er echt een ontlading is, maar in het algemeen: stel je niet zo aan en doe er zeker niet mee aan zelfmarketing.
dit vooral. Boeit me echt niks als brobbey wel of niet juicht. Maar media maken er weer een ding vanquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, laat mensen zelf kiezen of ze blij zijn met een goal en willen juichen.
Dat doe ik, alleen heb ik een voorkeur voor een vinger of hand in de lucht, een beetje stijl en geen aanstellerij en opklopperij onder het mom van 'emotie'. Emoties hebben we allemaal, dat is geen excuus om debiel te doen. @Tjackaquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin, laat mensen zelf kiezen of ze blij zijn met een goal en willen juichen.
Tag je mij omdat ik vaak debiel doe?quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doe ik, alleen heb ik een voorkeur voor een vinger of hand in de lucht, een beetje stijl en geen aanstellerij en opklopperij onder het mom van 'emotie'. Emoties hebben we allemaal, dat is geen excuus om debiel te doen. @:Tjacka
Nee, omdat ik ook op jou reageerde.quote:
Gelukkig scoor jij de goals niet maar zit je lekker op FOK te typen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doe ik, alleen heb ik een voorkeur voor een vinger of hand in de lucht, een beetje stijl en geen aanstellerij en opklopperij onder het mom van 'emotie'. Emoties hebben we allemaal, dat is geen excuus om debiel te doen. @:Tjacka
Bergkamp kon zo mooi juichen. Een klein hupje en arm in de lucht. Niet meer en niet minder.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zal weinig lachen de komende jarenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gaat pas lachen als hij er 3 maakt zei hij zelf dus dat lijkt me prima.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 11:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij zal weinig lachen de komende jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |