abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211369112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:17 schreef Nashipeer het volgende:
w/

[ twitter ]
weer broeken en geen jurkjes/rokjes, heel jammer....

Wat zouden jullie trouwens vinden van een debuut van Turkije bij Junior euro? Lekker van die die "mooie" Turkse jengel muziek op het podium???

Welkom of niet welkom?

Hoewel ik die jengel muziek maar niks vind moet ik wel zeggen dat ik dit wel een leuk nummer vind:
Susan heeft het trouwens ook gezongen:
pi_211369128
Ik ben trouwens benieuwd hoe de choreografie is veranderd. Eerder had je een DJ en vier dansers. Er gaan nu alleen vier mensen mee naast Sep en Jasmijn. Ik denk dan dat ze beginnen met het shot van de DJ, maar dat diegene daarna aansluit als vierde danser? Daar lijkt het wel op als ik die foto's zie.
pi_211369158
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:20 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe de choreografie is veranderd. Eerder had je een DJ en vier dansers. Er gaan nu alleen vier mensen mee naast Sep en Jasmijn. Ik denk dan dat ze beginnen met het shot van de DJ, maar dat diegene daarna aansluit als vierde danser? Daar lijkt het wel op als ik die foto's zie.
Op die foto's staat de dj de hele tijd op die stellage. Je ziet haar alleen amper.
pi_211369159
Wat ik vooral jammer vind is dat ze eerst steeds een jurk aanhad en nu weer een broek. Bah!
Jurkjes en rokjes zijn zoveel leuker!
pi_211369282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:17 schreef Nashipeer het volgende:
w/

[ twitter ]
Ziet er goed uit! w/
pi_211369284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:24 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Op die foto's staat de dj de hele tijd op die stellage. Je ziet haar alleen amper.
Ohja nou zie ik het idd, dan blijven er maar drie dansers over
pi_211369378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:19 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
Wat zouden jullie trouwens vinden van een debuut van Turkije bij Junior euro? Lekker van die die "mooie" Turkse jengel muziek op het podium???

Welkom of niet welkom?
Opzich zou ik er niet tegen zijn, hoe meer landen meedoen, hoe sterker de competitie. Nadeel is wel dat het een situatie kan worden zoals we al hebben gezien met overfanatieke Spaanse en Poolse volwassen fans die 'de online sfeer wat verpesten'. Zeker als je hebt gezien wat er met Lena gebeurde :{

Ik denk trouwens dat ze geen ouwbollige traditionele muziek zullen sturen bij een debut, maar mss bops met traditonele elementen (met de kwaliteit van Armeni de laatste jaren), of anders (westerse pop)ballads zoals Azerbeidzjan wel eens stuurde.
pi_211369474
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:11 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
bron? vind het wel een leuk nummer, echt junior (kinderliedje), in ieder geval niet zo'n gedramatiseerd volwassen nummer.
Of ik het het beste wil noemen weet ik niet, maar ik zal het ook zeker geen onterechte winner vinden. En past ook mooi in het plaatje bij de vorige spaanse winner. Antes muerta que sencilla" Mara Isabel

Welkom of niet welkom?
Bron is dat dat eigenlijk elk jaar zo is :D en dat je dan denkt dat ze de televote dik gaan winnen, maar er uiteindelijk niet zoveel mensen daar kijken dan online zo lijkt.
pi_211369542
twitter
pi_211370395
twitter

twitter
pi_211370634
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:54 schreef Nashipeer het volgende:

[..]
Opzich zou ik er niet tegen zijn, hoe meer landen meedoen, hoe sterker de competitie. Nadeel is wel dat het een situatie kan worden zoals we al hebben gezien met overfanatieke Spaanse en Poolse volwassen fans die 'de online sfeer wat verpesten'. Zeker als je hebt gezien wat er met Lena gebeurde :{

Ik denk trouwens dat ze geen ouwbollige traditionele muziek zullen sturen bij een debut, maar mss bops met traditonele elementen (met de kwaliteit van Armeni de laatste jaren), of anders (westerse pop)ballads zoals Azerbeidzjan wel eens stuurde.
Waarom doet Turkije uberhaupt eigenlijk niet meer mee met het songfestival? (volwassen versie)

Nee denk het ook niet, het moet ook in westerse landenen internationaal in de smaap vaLLEN, IETS STUREN DAT ZE ALLEEN IN tURKIJE ZELF MOOI VINDEN IS NIET HANDIG.
Sorry Caps lock stond aan.

Eh Bob wat is dat eigenlijk dat is toch net zoiets als een headbanger? (met Google vind ik er niks over)

[ Bericht 3% gewijzigd door Naomi1 op 21-11-2023 18:20:10 ]
pi_211371121
^^ is een beetje off-topic, maar deze website legt het goed uit. Maar in het kort: Turkije vond het niet leuk dat jury's werden geintroduceerd. Want de 100% televote daarvoor was erg voordelig voor ze met de Turkse diaspora verspreid over heel Europa. Ook werden de regering en omroep steeds conservatiever. Zo'n LGBTQ+ vriendelijke show vonden ze niet passen in hun straatje.

En goed uitleggen wat een bop is kan ik denk ik niet. Mss iets als een uptempo lied waar je op kunt dansen?

------

twitter

Die blauwe backdrop en witte lichtbalken doen me denken aan het sci-fi/ruimteschippodium van Sanremo eerder dit jaar

[ Bericht 23% gewijzigd door Nashipeer op 21-11-2023 19:04:49 ]
pi_211371415
En weer de laatste van vandaag. Morgen de laatste zes

twitter
pi_211371970
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 18:59 schreef Nashipeer het volgende:
[ twitter ]

Die blauwe backdrop en witte lichtbalken doen me denken aan het sci-fi/ruimteschippodium van Sanremo eerder dit jaar
Ik hoor "My my, at Waterloo Napoleon did surrender" in m'n hoofd als ik dat broekpak van Jasmijn zie.
pi_211375681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 19:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik hoor "My my, at Waterloo Napoleon did surrender" in m'n hoofd als ik dat broekpak van Jasmijn zie.
ach ze lopen al jaren in jaren 50/60 kleren op JSF NL. Mischien zijn ze geinspireerd door:
pi_211375811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 22:35 schreef Naomi1 het volgende:

[..]
ach ze lopen al jaren in jaren 50/60 kleren op JSF NL.

Dat hele lucia marthas - feel ook altijd bij die dansertjes. Is er maar 1 dansschool in NL ofzo? Altijd zelfde soort types en maniertjes.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_211376057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2023 22:46 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat hele lucia marthas - feel ook altijd bij die dansertjes. Is er maar 1 dansschool in NL ofzo? Altijd zelfde soort types en maniertjes.
Elke stad van beetje grote heeft toch wel een balet vereniging? Nee natuurlijk niet. Maar balet is dan weer niet het soort dans dat ze zoeken.
Als we toch zo beginnen kunnen we dan ook niet gaan klagen over de liedjes schrijfers? Ook hetzelfde vaste clubje, Robert Dorn, Willem laseroms etc. Sowiezo zal het m.i. weer terug moeten naar de tijd dat ze zelf nog de liedjes schreven. Maar dat zal wel nooit meer gaan gebeuren vrees ik.
pi_211376549
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 15:20 schreef Nashipeer het volgende:
Op het youtube kanaal van het JSF is in een video te zien dat ze hiermee bezig waren. Wat ik in het optreden hieronder zie komt overeen met wat ik in de video op het officile kanaal heb gezien. Vanaf 18:05.

Uiteraard hebben ze kleine aanpassingen moeten doen vanwege ruimte gebrek op het podium. Maar dit moet ons een goed beeld geven.

Overigens wel eens met @RipCity . De dansschool van Lucia Marthas staat hoog aangeschreven, maar qua choreo/optreden/visueel vind ik het nooit vernieuwend of out of the box (a la Georgi/Armeni op het JSF) ofzo. Maar dan doen we op het grote mensen festival ook nooit.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_211376566
Ik denk wel dat we gaan winnen. *O* Maar dat dacht al voordat onze startplek bekend was. Dit nummer knalt de huiskamers binnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_211376588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 00:11 schreef grazz het volgende:

[..]
Op het youtube kanaal van het JSF is in een video te zien dat ze hiermee bezig waren. Wat ik in het optreden hieronder zie komt overeen met wat ik in de video op het officile kanaal heb gezien. Vanaf 18:05.

Uiteraard hebben ze kleine aanpassingen moeten doen vanwege ruimte gebrek op het podium. Maar dit moet ons een goed beeld geven.

Overigens wel eens met @:RipCity . De dansschool van Lucia Marthas staat hoog aangeschreven, maar qua choreo/optreden/visueel vind ik het nooit vernieuwend of out of the box (a la Georgi/Armeni op het JSF) ofzo. Maar dan doen we op het grote mensen festival ook nooit.
En het mooiste nog, die Lucia Marthas zelf kan voor geen meter dansen volgens mij? Een grote stijve hark naar mijn idee. Ouwe tante Lucia.
pi_211378811
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 00:15 schreef grazz het volgende:
Ik denk wel dat we gaan winnen. *O* Maar dat dacht al voordat onze startplek bekend was. Dit nummer knalt de huiskamers binnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_211379212
twitter
pi_211379362
Sophie doet ook mee!
twitter
pi_211379520
twitter
pi_211380250
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: