quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
Marciano gaat morgen turven hoevaak Zoe de naam Ice uitspreekt
hahaha jaaa grappigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:02 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft 500 / 600 euro opgemaakt
Gisteren zei hij nog 700
Sowieso volwassenenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het iets met haar amandelen te maken heeft, die zouden er uit moeten en dan zou ze van de hoest af zijn. Maar ze durft dat niet. Bij kinderen een kleine ingreep, ouderen kunnen daar erg veel last van hebben.
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
En Isaac neemt het voor Zoë op moet hij nodig doen steeds
IK las gisteren dat ze een armband van 175 euro voor hem gekocht heeft en dat hij hem ook ga dragenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)
ik vraag me af of Ice het nu voor Zoe opneemtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je ziet haar genieten (en haar verknipte ideeën over Isaac worden alleen maar gevoed)
ja en dat hij laatst bv met zijn duim nog even op haar hand zo extra 'streelde' op kantoor zo'n dingen helpen ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:06 schreef greysbones het volgende:
Zoe
en weet je wat het leuke is
ik bepaal
Ik begrijp werkelijk niet dat ze dit allemaal maar door laten gaan. Straks gebeurt er iets doordat Zoë die waanideeën heeft en dan is zij de klos, rode of gele kaart....... maar niemand die haar ooit eens goed aangesproken heeft, Isaac al helemaal nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of Ice het nu voor Zoe opneemt
heb meer het idee dat hij het niet leuk vindt dat ze dit zeggen
(ivm met vriendin en kinderen)
Zelfs als Isaac Zoe tegenspreekt dan geniet ze daar (te) intens vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:01 schreef Puzzie het volgende:
hoe lang hebben ze de dj booth nu?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
Ahh dus dansen mag niet om de muziek , dan kan alles de prullenbak in
aandacht... en negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs als Isaac Zoe tegenspreekt dan geniet ze daar intens van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |