SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Frisse start! Zag zelfs mensen met handschoenen op de fiets![]()
Met bijna tien graden handschoenen aan, het is eigenlijk best wel schattig.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Frisse start! Zag zelfs mensen met handschoenen op de fiets![]()
Noordenwind.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat het vandaag het zo triest als gisteren ging worden, valt mee.
Hoe blijft het maar 13 graden met zo'n krachtige zon
Lekker toch. Heerlijk zonnetje voor de zonliefhebbers, niet al te warm voor de nietwarmteliefhebbers. Compromisquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat het vandaag het zo triest als gisteren ging worden, valt mee.
Hoe blijft het maar 13 graden met zo'n krachtige zon
Stervenskoud is geen compromis voor de tweede helft van meiquote:Op dinsdag 16 mei 2023 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker toch. Heerlijk zonnetje voor de zonliefhebbers, niet al te warm voor de nietwarmteliefhebbers. Compromis
quote:Zomerse hitte komt naar ons toe: kwik stijgt naar 26 graden
Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:19 schreef Haags het volgende:
Volgens Hart van Nederland krijgen we met 26 graden zomerse hitte.
We gaan er allemaal aan !!!
[..]
Zomerse hitte 😂quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:19 schreef Haags het volgende:
Volgens Hart van Nederland krijgen we met 26 graden zomerse hitte.
We gaan er allemaal aan !!!
[..]
Is dat ook in de omgeving van de Nürburgring?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zomerse hitte 😂
Misschien zondag wel terreur buien. [ twitter ]
De kans is daar nog een stuk groter. Maar het is allemaal heel geïsoleerd en lokaal, en dikke kans dat het sowieso pas laat in de middag überhaupt op gang komt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat ook in de omgeving van de Nürburgring?
HELEMAAL NIETS !!!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans is daar nog een stuk groter. Maar het is allemaal heel geïsoleerd en lokaal, en dikke kans dat het sowieso pas laat in de middag überhaupt op gang komt.
Ja, echt nevernooit dat dat zo diep Nederland binnen gaat dringenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zomerse hitte 😂
Misschien zondag wel terreur buien. [ twitter ]
Nou, hopelijk pas in de tweede helft van de middag, geen zin in een 24 uur van de Nürburgring waar maar 12 uur geracet wordtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kans is daar nog een stuk groter. Maar het is allemaal heel geïsoleerd en lokaal, en dikke kans dat het sowieso pas laat in de middag überhaupt op gang komt.
Arnhem forcefield niet vergeten.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, echt nevernooit dat dat zo diep Nederland binnen gaat dringen
De wind op 10m hoogte komt dan nog steeds uit het noorden, en er is niet genoeg windschering om terreurbuien die ontstaan zo lang in leven te houden.
Ik wilde hierop antwoorden met een prachtig CAPE kaartje, maar GFS is bijgedraaid en heeft besloten dat we weer gewoon doodsaai 20-24 graden, hoge druk en zon krijgen. Ik ben nu teleurgesteld ook al wordt het mooi weerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 10:42 schreef dick_laurent het volgende:
Het wilt hier overigens best aardig onweren. Van de weinige buien die we hier gehad hebben de afgelopen maand zaten er twee full-hit terreurbuien met hevig onweer bij. En komende week wederom kans op flink onweer zie ik.
Beter dan die boring ass zinloze motregen in Nederland
Midden Nederland,loop nog steeds in de winterjas nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef Resistor het volgende:
Puntje Maasvlakte weer heerlijk.
Ten minste, uit de wind. De wind is nog wat fris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |