Heb hoogtevreesquote:Op maandag 15 mei 2023 20:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zullen wij samen in het reuzenrad zitten?
Het rad was zichtbaar vanaf london tate modern dan aan de overkant van de Themesquote:Op maandag 15 mei 2023 20:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waar in de buurt zag je dit? En welke maand? Goede kans dat het een verplaatsbaar reuzenrad is namelijk.
Het hoogste verplaatsbare reuzenrad ter wereld kan je bijvoorbeeld ook jaarlijks in Londen vinden.
In Hyde Park tijdens Winter wonderland?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
Iedereen kent de London eye
Ik was vorige jaar in London en ik heb gezien dat er nog een reuzenrad staat wezen zoeken alleen lastig te vinden iemand die weet hoe deze heet en waar deze staat
Google laat me in de steek
https://thenudge.com/london-things-to-do/this-bright-land/quote:Op maandag 15 mei 2023 21:08 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Het rad was zichtbaar vanaf london tate modern dan aan de overkant van de Themes
Maand augustus 2022
Was in de zomer 2022 35+ graden dus geen winterquote:Op maandag 15 mei 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Hyde Park tijdens Winter wonderland?
Dat lijkt er wel op wat ik nog weet dus inderdaad een tijdelijk radquote:Op maandag 15 mei 2023 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://thenudge.com/london-things-to-do/this-bright-land/
Deze?
Hey, wat leuk om je terug te zien!quote:Op zondag 28 mei 2023 06:38 schreef Individual het volgende:
Greenwich heeft ook wel die tijdelijke gehad.
Dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind van wel!quote:Op zondag 28 mei 2023 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is Londen trouwens leuk? Ik ben er nog nooit geweest
Ik hoorde laatst een collega die met de trein van Rotterdam naar Londen ging. Wel een keertje leuk om te doen voor een weekendje weg!quote:Op zondag 28 mei 2023 09:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind van wel!Vooral omdat er zoveel te doen is onder handbereik (loopafstand of even met de Underground, wat niet veel kost).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |