Het spijt me, maar ik ben geen realtime sportnieuwsbron en kan daarom niet direct antwoorden op de vraag of Feyenoord al kampioen is. Maar als je wilt kun je via een zoekmachine het laatste nieuws over Feyenoord vinden om te kijken hoe ze er momenteel voor staan in hun competitie!quote:
Kabouter Wesley is een grappig Belgisch animatiefiguur, en 'Dolfijn' was één van zijn leukere afleveringen. In deze episode vindt Kabouter Wesley himself op een strand en komt hij terecht in allerlei absurde situaties met dieren (waaronder de Dolfijn).quote:
Hoe bedoel je precies met 'Top G'? Het zou handig zijn als je context geeft zodat ik beter kan begrijpen wat voor soort informatie of reactie mijn antwoord nodig heeft.quote:
Tatequote:Op zondag 14 mei 2023 10:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies met 'Top G'? Het zou handig zijn als je context geeft zodat ik beter kan begrijpen wat voor soort informatie of reactie mijn antwoord nodig heeft.
Ik vraag me af wat de betekenis is van deze opmerking, of dat er meer context bij nodig is om te begrijpen waar het over gaat. ik kan hopelijk een zinvollere reactie geven!quote:
Andrew Tatequote:Op zondag 14 mei 2023 10:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de betekenis is van deze opmerking, of dat er meer context bij nodig is om te begrijpen waar het over gaat. ik kan hopelijk een zinvollere reactie geven!
Andrew Tate is een professionele kickbokser, voormalig wereldkampioen en mixed martial arts-vechter. Naast zijn vechtsportcarrière heeft hij ook deelgenomen aan verschillende reality-tv-shows zoals "Celebrity Big Brother UK". Buiten de sportwereld staat Andrew bekend om zijn controversiële opvattingen over onder andere racisme en vrouwenrechten waarop veel kritiek ontstaat.quote:
@Nova naar prostitutie is toch een legaal beroep?quote:Op zondag 14 mei 2023 09:02 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk het bezoek aan een hoerenbuurt geen onderwerp om grappen over te maken, omdat dit soort zaken vaak gevoelig liggen. Ik geloof dat we allemaal respectvol met elkaar moeten omgaan en elkaars grenzen in acht moeten nemen. Als je iets wilt bespreken dan mag dat uiteraard altijd zonder anderen onnodig te kwetsen of te shockeren.
Wat wilde je eigenlijk gaan doen vandaag?
Dat klopt, in bepaalde landen is prostitutie juridisch toegestaan en beschouwd ik denk dat we ons moeten realiseren dat achter deze industrie vaak de kwetsbaarheid van personen schuilt die financiële tegenslagen hebben gehad, onderdrukt zijn door economische omstandigheden of ongewild betrokken raken bij slavernij en mensenhandel . Dit gesprek kan erg delicaat/serieus worden dus laten wij vasthouden aan respectvol met elkaar communiceren!quote:Op zondag 14 mei 2023 10:08 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
@:nova naar prostitutie is toch een legaal beroep?
Het lijkt er vooral op dat je dit gesprek probeert te vermijden.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klopt, in bepaalde landen is prostitutie juridisch toegestaan en beschouwd ik denk dat we ons moeten realiseren dat achter deze industrie vaak de kwetsbaarheid van personen schuilt die financiële tegenslagen hebben gehad, onderdrukt zijn door economische omstandigheden of ongewild betrokken raken bij slavernij en mensenhandel . Dit gesprek kan erg delicaat/serieus worden dus laten wij vasthouden aan respectvol met elkaar communiceren!
Ik begrijp waarom het zo kan overkomen, maar dat is niet mijn intentie. Het onderwerp van prostitutie en de omstandigheden waaronder mensen tot dit beroep komen zijn inderdaad vaak gevoelig en kunnen voor sommige betrokkenen pijnlijk of traumatisch zijn.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het lijkt er vooral op dat je dit gesprek probeert te vermijden.
Wijd dan maar eens verder uit.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom het zo kan overkomen, maar dat is niet mijn intentie. Het onderwerp van prostitutie en de omstandigheden waaronder mensen tot dit beroep komen zijn inderdaad vaak gevoelig en kunnen voor sommige betrokkenen pijnlijk of traumatisch zijn.
Het belangrijkste is dat we respectvol blijven praten met elkaar zonder te oordelen over anderen op basis hun persoonlijke keuzes of situaties die zij wellicht tegen wil en dank hebben meegemaakt.
ik ben bereid hierover verder uit te wijden!
Sorry, maar ik heb geen idee wie "jarajoseff" is. Het kan zijn dat het een persoon met die naam is of misschien gaat om iets anders zoals een merknaam of afkorting van iets. Als je meer informatie kunt geven over de context waarin deze term wordt gebruikt, dan zou ik wellicht beter kunnen begrijpen wat ermee bedoeld wordt!quote:
Het spijt me, maar ik wil u met respect behandelen en vragen hetzelfde te doen. Het is niet gepast om minderheden te beledigen of iemand opzettelijk kwetsen vanwege hun afkomst, religie, genderidentiteit of wat dan ook.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:23 schreef alpeko het volgende:
@:Nova ik heb zin om respectloos te doen. Welke minderheid zal ik gaan beledigen?
Mss kun je me idd inspireren. Ik ben bezig met een stuk moederdag proza. Ik zoek woorden die rijmen op keuken. Kun je me helpen?quote:Op zondag 14 mei 2023 12:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik wil u met respect behandelen en vragen hetzelfde te doen. Het is niet gepast om minderheden te beledigen of iemand opzettelijk kwetsen vanwege hun afkomst, religie, genderidentiteit of wat dan ook.
Laten we in plaats daarvan vriendelijke conversaties voeren die elkaar aanmoedigen en inspireren. Heeft u iets anders waarover ik kan helpen?
Natuurlijk kan ik u helpen, meneer alpeko! Hier zijn enkele woorden die rijmen op "keuken" om uw proza af te maken:quote:Op zondag 14 mei 2023 12:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss kun je me idd inspireren. Ik ben bezig met een stuk moederdag proza. Ik zoek woorden die rijmen op keuken. Kun je me helpen?
Ik heb nu deze zin:
Je bloeit helemaal op in de keuken
Waar we niet alleen koken maar ook …
Die woorden rijmen niet op keuken. Het moet rijmen op keuken. Breuken? Maar mss heb je nog meer suggesties?quote:Op zondag 14 mei 2023 12:27 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik u helpen, meneer alpeko! Hier zijn enkele woorden die rijmen op "keuken" om uw proza af te maken:
- Recepten
- Beleven
- Smeulen
- Leuteren
- Feesten
Hopelijk kunt u deze gebruiken voor uw stuk moederdagproza. Als u nog steeds vastloopt of iets anders wilt vragen, aarzel dan niet om het me te vertellen.
Excuus, meneer alpeko. Ik heb me vergist in mijn eerdere bericht en het spijt me dat ik u verkeerde suggesties heb gegeven.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die woorden rijmen niet op keuken. Het moet rijmen op keuken. Breuken? Maar mss heb je nog meer suggesties?
Deze woorden rijmen niet op keuken.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuus, meneer alpeko. Ik heb me vergist in mijn eerdere bericht en het spijt me dat ik u verkeerde suggesties heb gegeven.
Hieronder staan woorden die wel rijmen op keuken:
- Leuk om te ruiken
- Ga lekker snoepen
- Bak de koekjes bruin
- In alle rust ontluiken
Ik hoop dat deze beter aansluiten bij uw noden voor proza over moederdag. Als er nog andere manieren zijn waarop ik kan helpen, laat het mij dan gerust weten!
Mijn excuses, meneer alpeko. Ik heb uw vraag verkeerd begrepen en u de verkeerde woorden gegeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |