Het is Babette die het tot nu toe tegen houdt, maar anders.....quote:
Meningen veranderen heel vaak en zelfs dagelijks..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:18 schreef Silves het volgende:
Wat hangt Mirthe de hele tijd bij Jef? wil ze nu wel besties worden met de man die dood gewenst heeft? of dat hij bier koel heeft staan ..schijnheil 1ste klas.
Het valt me iedere keer weer op hoeveel hij en ook anderen van muziek, films, acteurs, songteksten e.d. afwetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:17 schreef lojanda het volgende:
Jeff is wel een echte Michael Jackson fan
totdat Kim een brief stuurt...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag is blijkbaar de dag van verbroedering
Ja althans volgens mij zit er in die rode bekers andere drank ..wijn volgens mijquote:
Zoe is de baby van de loodsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Bep al gemanipuleerd door Zoe, ze gaat meer rekening houden met Zoe
mens doe gewoon waar je zin in hebt
Bep zegt wel vaker dingen die ze niet echt nakomtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Kim is allang door met haar leven en met wenkbrauwen bezigquote:
Hugoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja althans volgens mij zit er in die rode bekers andere drank ..wijn volgens mij
ja maar niet bij Mirthe , die blijft hangen in de verleden tijd, ik denk dat ze nu ruzie heeft met de ander, en morgen is het weer anders als ze niet krijgt wat haar ikke wil..En wat dacht je van Jef, denk niet dat hij dit vergeet , de laatste stemming was hij de uitverkorene bij Mirthe..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meningen veranderen heel vaak en zelfs dagelijks..
Bep praat Zoe gewoon naar de mond. Zoethoudertjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat Zoe nog effe doorzeurt zodat Bep het totaal zat wordtquote:Bep zegt wel vaker dingen die ze niet echt nakomt
Daar heeft ze de eerste 16 jaar van haar leven mee gelopen.quote:
Klopt idd maar ik denk niet dat ze dat nog lang kan tegenhouden.. ze kan wel blijven ontkennen maar het is duidelijk dat ze hem echt wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is Babette die het tot nu toe tegen houdt, maar anders.....
Ze heeft 1 fles hugo voor Zooi, 1 witte voor Wendy en haarzelf , en 1 fles rode wijn ..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja althans volgens mij zit er in die rode bekers andere drank ..wijn volgens mij
Wel leukquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer weer op hoeveel hij en ook anderen van muziek, films, acteurs, songteksten e.d. afweten
Kijk toch verschillende wijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft 1 fles hugo voor Zooi, 1 witte voor Wendy en haarzelf , en 1 fles rode wijn ..
Ze zegt de hele tijd, vind het belachelijk een paar weken geleden was hij nog met kim..dit houdt haar tegen 2de keus te zijn..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar ik denk niet dat ze dat nog lang kan tegenhouden.. ze kan wel blijven ontkennen maar het is duidelijk dat ze hem echt wel leuk vindt.
Vind hem helemaal geen type voor haarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar ik denk niet dat ze dat nog lang kan tegenhouden.. ze kan wel blijven ontkennen maar het is duidelijk dat ze hem echt wel leuk vindt.
Die is wel heel veel met sport bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Deze pretletter doet ook lekker mee met de rest![]()
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:24 schreef Silves het volgende:
[..]
ja maar niet bij Mirthe , die blijft hangen in de verleden tijd, ik denk dat ze nu ruzie heeft met de ander, en morgen is het weer anders als ze niet krijgt wat haar ikke wil..En wat dacht je van Jef, denk niet dat hij dit vergeet , de laatste stemming was hij de uitverkorene bij Mirthe..jaja de eliminaties komen eraan, dat zal het wel zijn.
Had na gisteren wel verwacht dat hij er wat van zou zeggenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
Eunice fĺikker nou eens op met Erik proberen te veranderen of belerend toe te spreken.
ja..maar ze deelt alles, dus die moet leeg zijn nu..de rode willen ze bewaren voor morgen , denk zelf dat deze nu ook sneuvelt.quote:
Veel jaren negentig muziek.. mijn staptijdquote:
Zei ze letterlijk ook.. ik ben toch geen tweede keus zei ze tegen Moraimaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zegt de hele tijd, vind het belachelijk een paar weken geleden was hij nog met kim..dit houdt haar tegen 2de keus te zijn..
Toen ging ik vooral naar techno feestjes en zo nu en dan 90's discoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel jaren negentig muziek.. mijn staptijd![]()
Ee is hij ook niet.. veel te bezitterig en jaloers en Babette is een echte flierefluiter.. gaat never nooit niet werken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind hem helemaal geen type voor haar
Marciano kan geen echte lol maken ,zit teveel vast in zijn "stoere bro " zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Keep on walking...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |