Ja dat kan gebeuren als je aan het sporten bent is ook normaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan natte plekken op de broekje van zweten na sporten geen gezicht
hij zit daar in kantoor ook niet om te babbelen maar om te internetten. Vaak hoort hij niet eens als Zoe praat of iets vraagt of doet hij net alsofquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Isaac maakt zijn zinnen ook vaak niet af en mompelt dan wat
Hij is volgens mij nu ook weer aan het shoppen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij zit daar in kantoor ook niet om te babbelen maar om te internetten. Vaak hoort hij niet eens als Zoe praat of iets vraagt of doet hij net alsof
Heuptasjes aan het scrollen, erg belangrijk voor de groep en als je op reis wil .Oh nee ze mogen niets mee nemen. Affijn altijd makkelijk als je weet wat er te koop is in de real world . Gelukkig zijn zwitsal baby olie naast m bij de handquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is volgens mij nu ook weer aan het shoppen.
en ik denk dat Isaac dit ook helemaal geweldig vindt en er mee aan de haal gaat waar hij het ook maar bij kan ook gebruiken, echt zo n naar lachje op zijn gezicht ook , en maar scrollen. DAt zouden wij nog onbeleefd vinden als je met iemand in gesprek zitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn niet haar mensen die daar zitten zegt Zoë alleen jij ( Isaac)match ik mee
Met babette matcht ze niet ze veel die is bijvoorbeeld niet zo structureel.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn niet haar mensen die daar zitten zegt Zoë alleen jij ( Isaac)match ik mee
Met babette matcht ze niet ze veel die is bijvoorbeeld niet zo structureel.
Interessant .....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Op beide streams dames voor de spiegel op 1 mirthe op 2 moraima
Denk dat de Febo wel fan van haar is, dus zie haar niet zomaar vertrekken. Ze maakt wel TV.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Interessant .....![]()
Ook een beetje klaar met Morrie en haar camera toneelstukjes. En soms haar diva gedrag
Wendy heeft het echte haar weleens geverfd dus misschien ook wel geknipt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.
Dat doet inprincipe iedereen die u nog in de loods zitten zelfs saaie Bern en Sas. Sas zie ik nooit meer boos zijn op Bern. ( drinkt ze niet meer?)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de Febo wel fan van haar is, dus zie haar niet zomaar vertrekken. Ze maakt wel TV.
Daar is ze dan...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:11 schreef spapaars het volgende:
Als je het net over de duivel hebt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar is ze dan...Dikkertje dab zonder sombrero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik vind het rot voor haar wat er gisteren gebeurd heeft maar ze mag er wat mij betreft nu wel mee stoppen. Ze heeft het volgens mij met iedereen er al over gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mirte en Jasper hadden een wc gesprek.![]()
Jasper raadde Mirthe aan niet te blijven vingerwijzen. Ze heeft al veel steun gekregen en nu is het beter dat ze het los gaat laten.
Ja zegt Mirthe, ik ga het vanavond los laten maar nu moet ik het er soms nog over hebben.
Ik denk dat ze beter het advies van Jasper kan aannemen. Klaar is klaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mirte en Jasper hadden een wc gesprek.![]()
Jasper raadde Mirthe aan niet te blijven vingerwijzen. Ze heeft al veel steun gekregen en nu is het beter dat ze het los gaat laten.
Ja zegt Mirthe, ik ga het vanavond los laten maar nu moet ik het er soms nog over hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoe wordt een van zijn bijvrouwen, elk stadje 'n ander schatjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:37 schreef schizolientje het volgende:
En Isaac nog steeds aan het internetten en Zoe voor de spiegel. Ik denk dat ze zijn gaan samenwonen
nee al 2 weken niet meer , maar iedereen is rustiger na de aanpak van k5 ook jefquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doet inprincipe iedereen die u nog in de loods zitten zelfs saaie Bern en Sas. Sas zie ik nooit meer boos zijn op Bern. ( drinkt ze niet meer?)
En toen werd je schizolientje 😉quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Bull shit verhaar van Sasha over slaap inhalen enz. Ik deed 25 jaar nachtdiensten week op week af en kon perfect omschakelen of slaap inhalen of tijdstippen slaap veranderen en inhalen
is bij myrthe 1 oor in , ander oor uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter het advies van Jasper kan aannemen. Klaar is klaar.
niet iedereen is hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Bull shit verhaar van Sasha over slaap inhalen enz. Ik deed 25 jaar nachtdiensten week op week af en kon perfect omschakelen of slaap inhalen of tijdstippen slaap veranderen en inhalen
Maar de ene persoon kan er beter tegen dan de ander.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Ja Bern niet denk ik zo...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de ene persoon kan er beter tegen dan de ander.
Dom kind vind ik wat te ver gaan. Ze is gewoon te goed van vertrouwen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
dom kind myrthe en vanavond zeurt ze er nog over
Net zoals de kamerwisselgedoe met Kenzy dat liet Mirthe ook na 1 dag los.......quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:45 schreef Deisyy het volgende:
*BREAKING*
Mirthe gaat vanavond het gedoe met Eunice loslaten.
Eerst uitpraten en dan loslaten? Of meteen vanavond loslatenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:45 schreef Deisyy het volgende:
*BREAKING*
Mirthe gaat vanavond het gedoe met Eunice loslaten.
bedoel ze is zeker niet dom ,maar naiefquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zoals de kamerwisselgedoe met Kenzy dat liet Mirthe ook na 1 dag los.......
Altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff alle huidschilvers en tarrels los weken
Ik denk dat uitpraten met Eunice weinig zin heeft, die kijkt een beetje moeilijk en onschuldig, doet alsof ze zich van geen kwaad bewust is, zegt toch sorry en doet morgen weer hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerst uitpraten en dan loslaten? Of meteen vanavond loslaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |