We hebben haar eigen haar vaak genoeg gezien. Ze kan ook 's nachts een sjaal omdoen. Die zijn er speciaal voor kroeshaar te beschermen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dag en nacht camera's op je gericht, dan moet je wel
morrie is eigenwijs en zal en moest nieuwe pruik hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We hebben haar eigen haar vaak genoeg gezien. Ze kan ook 's nachts een sjaal omdoen. Die zijn er speciaal voor kroeshaar te beschermen.
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We hebben haar eigen haar vaak genoeg gezien. Ze kan ook 's nachts een sjaal omdoen. Die zijn er speciaal voor kroeshaar te beschermen.
Ik zag een dekbed om haar heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:02 schreef schizolientje het volgende:
zag Zoe al weer met een badhandoek om bij Isaac in de doucheruimte en later met mini slaapjurkje
Het is wel zo dat als je een crush op iemand hebt je hersens je voortdurend naar die persoon toesturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:02 schreef schizolientje het volgende:
zag Zoe al weer met een badhandoek om bij Isaac in de doucheruimte en later met mini slaapjurkje
Mijn hemel wat een achterlijk wijfquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice praat met Rupert terwijl hij op de wc zit.
Ze heeft het over astrologische karma en dat ze meer geduld moet hebben.
Als haar pruiken gewassen zijn loopt ze zonder pruik en iedereen vindt het veel leuker staan. Ook is ze regelmatig geknipt door Wendy wat gewoon op de streams was.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.
Ze is wel degelijk zonder pruik in beeld geweest. Ze heeft echt kroeshaar. Niet als Rupert of Marciano. Ze zat toen gewoon bij de andere bewoners. Die vonden haar eigen haar haar goed staan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.
oke, ik heb t nooit gezien en ook geen screenshots, best benieuwd naarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als haar pruiken gewassen zijn loopt ze zonder pruik en iedereen vindt het veel leuker staan. Ook is ze regelmatig geknipt door Wendy wat gewoon op de streams was.
Ik heb het ook nog nooit gezien hoor. Het lijkt mij wel broeien zo pruik dag en nacht op. En dan je eigen haar er nog onder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, ik heb t nooit gezien en ook geen screenshots, best benieuwd naar
Mr bean vibesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Die bekken die Erik trekt als hij zich scheert...
Van die superkorte broekjes en dan met der benen wijd of omhoog zodat je haar slip/string zietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:33 schreef schizolientje het volgende:
Eunice staat ook vaker in de blote billen, als ze bukt gister en nu met dit broekje vlgs mij was ze eerder niet zo vrij
en dan natte plekken op de broekje van zweten na sporten geen gezichtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die superkorte broekjes en dan met der benen wijd of omhoog zodat je haar slip/string ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |