Een beetje zoals Mirthe? Ook al zo'n flierefladderaar?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:33 schreef ledn81 het volgende:
Kortom Zoë gaat straks ook roken. Dan kan ze gezellig mee met Babbel![]()
Dat is Zoe absoluut nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een beetje zoals Mirthe? Ook al zo'n flierefladderaar?
Ze had nu lekker buiten kunnen zitten kletsen en etenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:33 schreef schizolientje het volgende:
al met al zit ze weer de hele dag in kantoor tnt
Wel handig dat ze alle inlogcodes meteen maar op haar lijf heeft opgeschrevenquote:
Scheldwoorden mag niet meer (en terecht) maar er half naakt en als een **** bij lopen mag dan weer welquote:
Lijkt me niet verstandigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verzin jij maar eens een woord voor Zoe
ik zit even te denken : had Erik vorig geen korte broeken aan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Mooi buiten, iedereen zit alleen met korte broek of zomerkleren en Erik met zijn schoenen en lange broek en blouse aan
Owww sorry...thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik net getyptover wat de vrienden van Isaac van haar en Isaac zouden denken.
Dotteke in JAA / [JAA COS #1697] Doet Mirthe het, of doet ze het niet.
Ik heb geen idee ik zie hem wel eens in een kort sportbroekjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zit even te denken : had Erik vorig geen korte broeken aan?
Maar niet buiten toch? of welquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik zie hem wel eens in een kort sportbroekje
Daarom verdiend ze de eindstreep ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
De grote smoel van Zoe matcht niet met de werkelijkheid want zou bij alle eliminaties opzichtig gefaald hebben en staat zwaar onderaan qua opbrengsten tijdens verdienopdrachten. En toch heeft ze bescherming vanwege alle invloedrijke figuren daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |