Stelletje ramptoeristen daar bij Mediacourant.nlquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:54 schreef Mylene het volgende:
Megaruzie: René van der Gijp valt Marcel van Roosmalen aan op tv
René van der Gijp heeft studiogast Marcel van Roosmalen gisterenavond op een meedogenloze wijze te grazen genomen in Vandaag Inside. Het leidde tot de spannendste televisie van de hele week.
Waar ging het over ?quote:
Groentekraam ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
René mag Gijs niet en daarom ging hij wat onzin uitkramen.
quote:
De randdebiel dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Eindelijk kwam Gijp weer tot leven en was hij z'n oude zelf weer.
Mwoah, hij was in ieder geval weer aanwezig.quote:
Marcel gaan we voorlopig niet meer bij VI zien.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel enorm ongemakkelijk doordat het zo lang moest duren….
Als die het zo vervelend vind, had rene een vent moeten zijn en hem voor of na de uitzending even aan moeten spreken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 10:07 schreef DKUp het volgende:
Dit was wel enorm ongemakkelijk doordat het zo lang moest duren….
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een stuk stront is die Gijp toch eigenlijk ook.
Zo raar was het toch niet wat hij zei? Of dit het moment was om het te uiten is een tweede.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
René mag Gijs niet en daarom ging hij wat onzin uitkramen.
Jij zal het weten als ervaringsdeskundige dus kan er weinig tegen in brengen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo raar was het toch niet wat hij zei? Of dit het moment was om het te uiten is een tweede.
[..]
Jij zal het weten als ervaringsdeskundige dus kan er weinig tegen in brengen.
Ik vond het nogal een rare zin (jij zal wat wel weten?) dus voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry @:pietjepuk2000 ik liet mij even gaan en helaas was jij het lijdend voorwerp.
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat ?quote:
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 20 mei 2023 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ?
Ik zou nog grovere woorden gebruiken bij this peace of shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |