Ze beginnen ermee.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:27 schreef RipCity het volgende:
kotsen op Baantjer jr.
[ link | afbeelding ]
Te links voor Derksen. Niks mis met Schimmelpenninck.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sander is dan ook een ongelofelijk stuk stront
quote:
Jij bent dus echt een complete geschifte wappie manmanmanquote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Van alles mis met dit sujet
Zeer dubieus verleden van zijn familie met slavenhandel en kindermishandeling
Geflopt als advocaat aan de zuid as
Door Willem Alexander personage non grata gemaakt door opmerking over zijn dochter
Eruitgegooid bij op1
Naar Zweden verhuisd omdat hij in Nederland niet meer aan de bak kwam
Ik wil met hem niet eens in het donker gezien worden
Gaat hij ook met zijn jasje gooien?quote:Op maandag 15 mei 2023 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu bij Jinek en hij is boos![]()
Helaas ken ik zijn oom Rutger dus waar jij wappie vandaan haaltquote:Op maandag 15 mei 2023 22:48 schreef Martinello het volgende:
Jij bent dus echt een complete geschifte wappie manmanman
Waarop?quote:Op maandag 15 mei 2023 22:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu bij Jinek en hij is boos![]()
Tenzij hij zelf aan slavenhandel of kindermisbruik deed is dit totaal niet relevant.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Denk dat dit wel wederzijds is, Coldeweijertquote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Door Willem Alexander personage non grata gemaakt door opmerking over zijn dochter
Eruitgegooid bij op1
Sterker nog, álle punten in die opsomming zijn irrelevant dan wel onjuist. Op die opmerking over de prinses na, want die was inderdaad smakeloos.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 02:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Tenzij hij zelf aan slavenhandel of kindermisbruik deed is dit totaal niet relevant.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 15 mei 2023 22:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Eruitgegooid bij op1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |