SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha geweldig deze uitspraak 😂😂😂😂quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Het toppunt van zelfvertrouwen: een scheet laten als je diarree heb..
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk is Eunice te goed voor deze wereld
Dit is echt wel ziek , en door wat nu gebeurt plaatsen Eunie en JW zich steeds meer buiten de groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
heel voordelig voor een aantal anderenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is echt wel ziek , en door wat nu gebeurt plaatsen Eunie en JW zich steeds meer buiten de groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar nu is Mirthe ook jaloers op alles om haar heen..ikke ook hebben zo,n type is Mirthe, eunice geeft haar zelf tig compllimenten wel aan haar zelf en niet aan de andere..moeilijk gevallen die 2.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:34 schreef Puzzie het volgende:
JW en Eunie gooien het nu dus eigenlijk op jaloezie
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken, Mirthe op de andere stream![]()
Ik ga wat anders doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hele koken was ook dwingelandij van Eunice, JW wou niet eens koken en Mirthe wou niet met JW
mirthe wil niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
eunice doet nu wel haar best om voor de volgende kookbeurt het leuk te maken voor een ieder
Getverdemmequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:26 schreef Puzzie het volgende:
Eunie heeft een valkuil en dat is zwakke hertjes beschermen
Mijn hemel wat denigrerend eigenlijk
bij jan willem is veel leeftijdsgebonden hequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:41 schreef greysbones het volgende:
JW dat is haar leeftijd
Mirthe is potverdikkie 27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |