Ik hoop dan ook op een duel...M en E..dan is het best wel eerlijk, tussen de hartsvriendinnen.quote:
of duel jw en eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook op een duel...M en E..dan is het best wel eerlijk, tussen de hartsvriendinnen.
Hoop dat het haar lukt. Mirthe is wel een allemansvriend dus ik ben er bang voor dat het snel weer normaal is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:02 schreef Judiwi het volgende:
Hoop voor Mirthe dat ze het volhoudt om afstand van Eunice te nemen. Want zodra ze Eunice weer als een baby om haar nek laat hangen, kost dit haar kop.
Mensen worden het dan zat, dat ze niet sterk genoeg is om afstand te houden.
Eunice heeft dit toch ook wel een beetje aan haarzelf te danken hoor. Die luistert eigenlijk nooit naar wat Mirthe te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik had het met beide wel te doen. Ze bedoelen het allebei goed. Eunice die na een mislukt huwelijk zichzelf probeert te vinden en een goed mens te zijn. En Myrte die met haar verwardheid heen en weer slingert in haar gedachten en wanhopig grip lijkt te krijgen op haar eigen goedbedoelde interacties met anderen.
En terecht!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het interesseert niet veel mensen dat Eunice een brandwondje heeft 😂
nee is zo, maar elk mens mag zich ontwiekelen toch. Ze is wel 1 van de weinigen die aan zelfreflectie doetquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Eunice heeft dit toch ook wel een beetje aan haarzelf te danken hoor. Die luistert eigenlijk nooit naar wat Mirthe te zeggen heeft.
ik blijf voor Wenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Wie moet er in godsnaam EJVJL winnen?? Ik ga ze allemaal af in gedachten, ik denk dat ik maar gewoon voor Eric ben.
arm met brandwondje rust op theedoekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef Flow3r het volgende:
SuperEunice kan ook alles, afwassen met éen hand![]()
[ afbeelding ]
Voor mij is dat een illusie die Eunice zelf heeft. Ze begreep helemaal niks van waarom Mirthe nou eigenlijk zo boos was.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee is zo, maar elk mens mag zich ontwiekelen toch. Ze is wel 1 van de weinigen die aan zelfreflectie doet
Daarom, laat de zolderkamer autist het dan maar winnenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ik denk dat Erik huilend naar huis gaat als hij de poort moet verlaten
Dat is inderdaad wel apart aan Myrte, ze kan soms wel echt mensen doodwensen. Neemt het dan snel weer terug nadat ze het gezegd heeft "onee mag je niet zeggen"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef Silves het volgende:
Er zit heel veel haat in Mirthe, met haar satan uitspraken..en vervolgens op dat toontje met die akelige blik iedereen voor zich winnen en door naar de finale..Sinds haar vriendschap met haar kenzi en Zooi,, is ze ook echt een haatsmurf.Met haar Niemand hoord me..jawel kamer 5 heeft je eindelijk ook gehoord...
eens, ik vind haar net zo irritant als Eunicequote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:09 schreef Silves het volgende:
Er zit heel veel haat in Mirthe, met haar satan uitspraken..en vervolgens op dat toontje met die akelige blik iedereen voor zich winnen en door naar de finale..Sinds haar vriendschap met haar kenzi en Zooi,, is ze ook echt een haatsmurf.Met haar Niemand hoord me..jawel kamer 5 heeft je eindelijk ook gehoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |