Ze draait wel een beetje door ....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:06 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe heeft het idee dat Eunice haar de laaste weken aan het pesten was
Er komen steeds meer incidenten naar boven
[ afbeelding ]
Ze moet haar verhaal kwijt en nu een goed gesprek 1 op 1. Het zit haar al heel lang hoog en is vandaag tot een uitbarsting gekomen. Haar schuldgevoel over de gele kaart met boete zit haar dwars, maar heeft haar (hoop ik) ook de ogen geopendquote:
Juist wel, Mirthe verteld net dat ze blij is met de reactie van Jeff op het moment dat ze haar verhaal deedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben er weg van, het is weer een Jeff monoloog en Mirthe zegt "niets" meer
Dat is best aardig van Jeff. Ik hoop dat Mirthe los komt van Eunice.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff biedt Mirthe aan dat ze hem wel mag helpen met frituren en koken op vrijdag. Dat vindt ze wel leuk en zegt ja. Ze wil niet meer met Eunice koken
hoorde al dat groepje waar eunice en myrthe en sas in meezongen niet doorgaat , vond sas geen goed idee gezien de toestand tussen eunice en myrtequote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Vanavond loodssongfestival... ben benieuwd hoeveel er nog meedoen..
Ja ze was echt zo boos, goed dat Erik haar uit die boosheid haalde om herhaling te voorkomen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 06:36 schreef Frummelie het volgende:
Wat een toestand tussen Mirthe en Eunice... Mirthe die helemaal uit haar dakpannetje gaat...triest van dat woord, kan en mag ook niet... maar in je frustratie floep je er wel eens iets uit wat niet oké is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |