denk dat Jeff vrij was ivm slapen en kokenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:54 schreef Vlinder1974 het volgende:
vind jeff en moraima lief samen
hebben ze al gewandeld vandaag?
No NEDquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
wie doen er nou nog mee met het songfestival?
o ja datquote:
Dat zien we morgen wel toch .... Laat je verrassen .... wie weet zijn er nog onverwachte inschrijvingenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
o ja dat
dat heb ik wel meegekregen
ik bedoelde ontopic
wie doen er morgen mee met het loodssongfestival?
oja dat is wel een legitieme redenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
denk dat Jeff vrij was ivm slapen en koken
ik hoop dat het net zo leuk wordt als met de playbackshowquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zien we morgen wel toch .... Laat je verrassen .... wie weet zijn er nog onverwachte inschrijvingen
klokslag middernacht .....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:02 schreef greysbones het volgende:
aaah FEBO
dit is net zo een leuk gesprek
over verschillende culturen
Iedergeval zooi slaapt, ik herkende de 2 chinese muren op beeld..ja jammer maar steeds meer komen ze toch met beelden ondanks de rokers, ze draaien niet meer zo snel weg.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:02 schreef greysbones het volgende:
aaah FEBO
dit is net zo een leuk gesprek
over verschillende culturen
In éérst instantie prooste hij met een mok koffie... om 10 uurquote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:13 schreef Silves het volgende:
Wat had Bern voor een reactie op de gele rakker vandaag??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |