Ik wil het allemaal niet nog onsmakelijker maken, maar "het binnendringen van het lichaam" kan op allerlei manieren gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:42 schreef ZanneG het volgende:
Walgelijk!
Is dit fysiek uberhaupt mogelijk om te doen met een baby?
Daar heb je gelijk in maar hier is bloed gevonden in de luier staat er, dus daar is wel meer gebeurd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet nog onsmakelijker maken, maar "het binnendringen van het lichaam" kan op allerlei manieren gebeuren natuurlijk.
Wat voor hoge verwachtingen heb je van de ggz als ze niet zouden bezuinigen dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je las net het gevolg van bezuinigingen op de GGZ
Dat sperma las ik ook ooit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:47 schreef deedeetee het volgende:
Bebloed verschoningsmateriaal ???? Daar rijzen je haren van ten berge. Hoe haal je t in je hoofd ?![]()
![]()
![]()
Ik heb vroeger wel horen vertellen over een moeder wiens baby vaker zo raar deed en raar spuugde en bij onderzoek in t ziekenhuis bleek het kindje sperma uit te spugen. Echt dat was al erg genoeg, maar dit...
Moeder heeft haar man meteen laten oppakken en die was thuis niet welkom meer.
Dit klinkt als een heel ernstig en akelig soort sadisme.
Dit is idd zo ziek. Gewoon doodstraf wmb.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:03 schreef Harvest89 het volgende:
Wtf
Als er een hel is dan is er daar een speciale kamer vrij voor dit soort lieden.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:06 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Aan de hoogste boom met die twee psychopaten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer details, dus wees gewaarschuwd,
https://www.rtvoost.nl/ni(...)-dit-later-vertellen
Enkeltje longstay voor die ouders.quote:De huid van de baby blijkt rond de schaamstreek gescheurd. "Hoe kan het dat u het letsel niet gezien hebt?"
Deskundigen: verwondingen veroorzaakt door geweld
De deskundigen die het letsel van de baby onderzocht hebben, verschenen vandaag ook in de rechtszaal. In hun rapport stellen zij dat al het letsel enkel veroorzaakt kan worden door extreem geweld. Het hersenletsel dat geconstateerd is, kan alleen veroorzaakt worden door het kind met volle kracht door elkaar te schudden, stelt de forensisch arts. Het letsel rond de schaamstreek moet volgens artsen veroorzaakt zijn door penetratie met grote kracht.
Dat de verdachten het letsel rond de schaamstreek niet gezien zouden hebben, is mogelijk volgens de artsen. Omdat de verwondingen aan de binnenkant van de schaamlippen zaten, waren ze niet gemakelijk te zien
Limburg.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:41 schreef realnice11 het volgende:
Man is ziek das duidelijk, maar waar moet je alle zieken mensen gaan stallen?
Wat me daarop te binnen schiet zal ik maar voor me houden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wtf?
Tering zeg, wat moet je nog met zulke mensen?
Waar de meeste mensen gezond verstand hebben, zit bij hun iets anders.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat me daarop te binnen schiet zal ik maar voor me houden.
Maar waar waren ze mee bezig toen ze dat kleintje niet na de 1ste mishandeling in veiligheid hebben gebracht???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |