Ik blijf kijken, maar ik vind het toch wel tegenvallen hoor. Waarom doen ze zo enorm hun best allemaal om een proef te winnen als ze geeneens een echte prijs krijgen. Ze mogen kiezen hoe er geëlimineerd moet worden, en zeker in het begin van het spel waren dat allebei gewoon behoorlijke loterijen. En later in het spel als je meer invloed kan hebben had die op de schopstoel zit gewoon even t koffertje ergens moeten vergeten of kwijtraken zogenaamd, en je bent het langzaamste team. De minst populaire , zeker vlak voor de finale, zal dus altijd willen verliezen tijdens een proef lijkt me.
Ik was voor Mabel maar toen ik haar keihard als een kip zonder kop achter dat koffertje aan zag gaan, dacht ik jij verdient het ook helemaal niet door te gaan als je zo hopeloos dom en naďef bent. Ruud en Rein zeiden hartelijk bedankt en zaten met hun hoofd al lekker in de finale, terwijl Mabel zat te rennen en puffen om haar eigen ondergang zsm te bereiken. Zij verdient de finale zeker niet, als je zo enorm dom speelt.
Helaas vind ik Ruud en Rein het nog minder verdienen, en spelen die wel de finale,,,bah, vooral die Ruud heeft echt een enorme snitch kop.