Maar waarom had die persoon die dakloze man eigenlijk gewurgd? ( ik heb dat filmpje niet gezien)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik geloof m wel dat hij niet de bedoeling had hem te doden.
Maarre 3 minuten choken is wel erg veel. Na 45 seconden ofzo is ie wel out. Als je voelt dat iegeen weerstand meer biedt kan je de choke loslaten.
Tis niet alsof ie dan gelijk opspringt en jou met volle kracht weer te lijf gaat.
Wat er wel gebeurt is dat ie verdwaasd langzaam wakker wordt van 'huh wat is er gebeurd'
1 dag nadat het gebeurde stonden ze al te protesteren met allemaal dezelfde voorbedrukte gele borden, er zit dus iets achter idd.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:54 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Dit lijkt op een politieke stok waar links weer lekker mee kan slaan en deugen. Over de vele slachtoffers van geweld in new york. Ook slachtoffers die op het spoor zijn geduwd door gekken. Door falend beleid zoals defund the police. Daar hoor je die linksen daar nooit over. Het is alleen 'Trump Trump Trump'. Het lijkt alsof ze selectief zaken uitlichten en amerikaanse burgers bewust opruien. Met als doel het voortzetten van die gevaarlijke rellen door BLM.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:54 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Dit lijkt op een politieke stok waar links weer lekker mee kan slaan en deugen. Over de vele slachtoffers van geweld in new york. Ook slachtoffers die op het spoor zijn geduwd door gekken. Door falend beleid zoals defund the police. Daar hoor je die linksen daar nooit over. Het is alleen 'Trump Trump Trump'. Het lijkt alsof ze selectief zaken uitlichten en amerikaanse burgers bewust opruien. Met als doel het voortzetten van die gevaarlijke rellen door BLM.
Ik snap heel goed dat de zwarte bevolking het op een gegeven moment beu is om gemarginaliseerd te worden door overheidsinstanties met een geweldsmonopolie. Ook snap ik heel goed dat daaruit een beweging ontstaat die daartegen protesteert. We moeten niet vergeten dat de segregatie tussen zwart en wit pas eind jaren 60 is beslecht, wat ik enorm schandalig vind.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
1 dag nadat het gebeurde stonden ze al te protesteren met allemaal dezelfde voorbedrukte gele borden, er zit dus iets achter idd.
Wat heeft links hier mee te makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:54 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
"Ze"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
1 dag nadat het gebeurde stonden ze al te protesteren met allemaal dezelfde voorbedrukte gele borden, er zit dus iets achter idd.
Ja, zometeen ga je nog beweren dat die ex-militair een acteur is die ze daarna weer op vrije voeten laten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:54 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Heftig.quote:Neely was een zwarte man, de oud-militair die gearresteerd wordt voor zijn dood is wit.
Flikker opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:54 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Voor de dader?!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:03 schreef kwiwi het volgende:
Wrong place wrong time voor de dader.. Dan wens je toch dat je 10 minuten later in de metro was gestapt
Links ?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:03 schreef superniger het volgende:
Waarom nemen die linkse deugers geen daklozen in huis?
Daarom wordt ie ook vervolgd voor second-degree manslaughter.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik geloof m wel dat hij niet de bedoeling had hem te doden.
Het bericht past nu bij de standaard werkwijze van deze TS. Anders had hij dat bericht hier echt niet gepostquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Natuurlijk is het een hele nare zaak en wordt de beste man terecht vervolgd. Maar wat ik niet snap is dat er weer huidskleur bij wordt betrokken.
Ze moeten inderdaad die dakloze man of alle daklozen aanklagen voor wat deze vredelievende militair in de metro is aangedaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:54 schreef Kolonel.Schenkstroop het volgende:
Omdat huidskleur het enige is waar Amerikanen het over kunnen hebben en als we niet oppassen Nederlanders straks ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:59 schreef Grishenko_ het volgende:
Natuurlijk is het een hele nare zaak en wordt de beste man terecht vervolgd. Maar wat ik niet snap is dat er weer huidskleur bij wordt betrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |