Maar zijn hebben "The love of the common people"quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Zou je dan voortaan je trieste houding tov mensen met een hypotheek dan achterwege kunnen laten aangezien je zelf op oud geld teert.
Ik zou sociale huur zeggen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Particulier onder de sociale huurgrens.
Welke optie klik ik nu aan?
Als je al zo lang op de markt bent is 60% toch niet zo bijzonder? 🙊quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:31 schreef Nismo1991 het volgende:
Eerste woning gekocht in 2012, inmiddels 6 woningen verder met nog maar een hypotheek van 60% ltv
Wie doet ons nog wat
Hangt er van af. Stel je hebt in 2012 een rijtjeshuis huis van 200k gekocht en dat anderhalf jaar geleden voor 400k verkocht, maar je hebt een tweekapper van 600k gekocht dan blijft er een hypotheek van 350k minus aflossing over. Dan is 60% ltv helemaal niet zo gek.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:09 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als je al zo lang op de markt bent is 60% toch niet zo bijzonder? 🙊
Alleen al door stil te zitten is mijn huis rond de 60% gekomen :p en dan heb ik dit huis 4 jaar geleden gekocht.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:20 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Hangt er van af. Stel je hebt in 2012 een rijtjeshuis huis van 200k gekocht en dat anderhalf jaar geleden voor 400k verkocht, maar je hebt een tweekapper van 600k gekocht dan blijft er een hypotheek van 350k minus aflossing over. Dan is 60% ltv helemaal niet zo gek.
Als je in 2012 hebt gekocht en sindsdien niet hebt verkocht is een ltv van 60% dan wel weer opmerkelijk
Dat is wat ik zeg, als je de laatste jaren niets nieuws gekocht hebt is de kans groter dat je een lagere ltv hebt. De meeste mensen kopen een ander huis, omdat ze groter (en dus duurder) gaan wonen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:23 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Alleen al door stil te zitten is mijn huis rond de 60% gekomen :p en dan heb ik dit huis 4 jaar geleden gekocht.
Begonnen met een hoekwoning van 110k (ja ik was nog jong) wonen nu vrijstaand en volledig gerenoveerd, heb nooit een euro extra afgelostquote:Op vrijdag 12 mei 2023 18:09 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als je al zo lang op de markt bent is 60% toch niet zo bijzonder? 🙊
In H-town?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 01:47 schreef jogy het volgende:
Maak duidelijk dat FOK! een forum vol met boomers is zonder te zeggen dat het een forum vol met boomers is.
(Koop trouwens)
Randstad maakt het er niet beter op neequote:
En ik specifiek over H-townquote:Op zaterdag 13 mei 2023 01:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Randstad maakt het er niet beter op nee. Maar ik heb het over de 74.8% koop score van de poll.
Dat is wel een van de hotspots idd. Lekker tussen 3 steden in zonder last te hebben van alle symptomen.quote:
He ik ben Millennial hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 01:47 schreef jogy het volgende:
Maak duidelijk dat FOK! een forum vol met boomers is zonder te zeggen dat het een forum vol met boomers is.
(Koop trouwens)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |