Wanneer zei ze dat dan, want ik hoorde dat net niet op de streamsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zal nooit iets voor mij zelf nemen!!
ja even terug... echtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer zei ze dat dan, want ik hoorde dat net niet op de streams
Ik geloof je, maar je posting kwam uit het niets, terwijl ze niet op de streams was en volgens mij ligt te slapenquote:
Denk het ook. Die klok lijkt me wel vreselijk! Dat je voor jouw idee na een uur weer kijkt en er pas 3 minuten voorbij blijken te zijn..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk wel, dat je nu echt aan het aftellen bent als je die grote klok in beeld ziet
Ik zou er continu op kijken. Sterker, ik lag allang te pittenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook. Die klok lijkt me wel vreselijk! Dat je voor jou idee na een uur weer kijkt en er pas 3 minuten voorbij blijken te zijn..
Het blijft iets moois van deze rls dat meerdere persoonlijkheden erin zitten en niet alleen maar om een mooi gezichtje of zo.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:00 schreef KinKiJan het volgende:
Maar Erik staat nu toch wel mooi te tafeltennissen met Bern. Op die manier draagt ook hij deze nacht zijn steentje bij
Hahaha yup!! 36 seconden? Pfff das niks! Ik had minimaal een uur op de wc gezeten met de ogen dichtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou er continu op kijken. Sterker, ik lag allang te pitten
Dat is trouwens wel een goeie. Hoe houden ze een bewoner in de gaten als hij of zij moet poepen. Dan zou je even de oogjes dicht kunnen doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha yup!! 36 seconden? Pfff das niks! Ik had minimaal een uur op de wc gezeten met de ogen dicht
het was weer een typerend mirthetjequote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha yup!! 36 seconden? Pfff das niks! Ik had minimaal een uur op de wc gezeten met de ogen dicht
Er schijnen dus camera's in die wc te hangen. Heb GJ er eens iets over horen zeggen, dat lijkt me helemaal niks!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel een goeie. Hoe houden ze een bewoner in de gaten als hij of zij moet poepen. Dan zou je even de oogjes dicht kunnen doen
Dat wist ik niet. Beetje privacy tijdens het poepen lijkt mij wel gewenstquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er schijnen dus camera's in die wc te hangen. Heb GJ er eens iets over horen zeggen, dat lijkt me helemaal niks!
'Ja had ik ook gehoord. Wel handig om te voorkomen dat mensen daar privé dingen gaan doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 02:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Er schijnen dus camera's in die wc te hangen. Heb GJ er eens iets over horen zeggen, dat lijkt me helemaal niks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |