dat gaat ze lukken!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:32 schreef ledn81 het volgende:
Geen slaapstreams meer en we hebben een 2e actieve stream (met de klok)
[ afbeelding ]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik verbaas me er al een hele tijd over hoe fris ie nog is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Rupi het nog wel makkelijk heeft van allemaal. Die komt uit de luchtvaart branche en heeft veel gevlogen die is wel gewend aan doorhalen en jetlegs en zulks.
In het begin van de avond zag ik hem nog wel wat onderuit gezakt zitten en dacht die trekt het niet lang, maar later herinnerde ik me dat hij uit de luchtvaartbranche komt en dat het dus te verklaren is waarom hij er makkelijk door heen fietst.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik verbaas me er al een hele tijd over hoe fris ie nog is.
jetlags wel maar niet slapen is anders. maar de niet regelmaat kent hijquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Rupi het nog wel makkelijk heeft van allemaal. Die komt uit de luchtvaart branche en heeft veel gevlogen die is wel gewend aan doorhalen en jetlegs en zulks.
Ik vind Marciano en Bern ook nog wel fris ogen. Babette oogt nu ook weer wat frisser ten opzichte van een kleine twee uur geledenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah ok, dat wist ik niet. Ik verbaas me er al een hele tijd over hoe fris ie nog is.
Ok, ik vind ze er heel moe uit zien. Babette ziet er wel weer wat wakkerder uit, die zat er even terug wel doorheen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Marciano en Bern ook nog wel fris ogen. Babette oogt nu ook weer wat frisser ten opzichte van een kleine twee uur geleden
Bij hem had ik ook meteen het gevoel, dat hij het wel ging redden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:42 schreef mootie het volgende:
Bern hoeft geen fatburners en cafeïnepillen.
good for him.... hij doet het op eigen kracht zonder zijn mensen om hem heen ... voor mij heeft hij een verkeerd team gekozen... van af het beginquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:42 schreef mootie het volgende:
Bern hoeft geen fatburners en cafeïnepillen.
Moet je een team kiezen dan? Hij doet het toch prima verder en doet zijn eigen ding. Niets mis meequote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
good for him.... hij doet het op eigen kracht zonder zijn mensen om hem heen ... voor mij heeft hij een verkeerd team gekozen... van af het begin
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
good for him.... hij doet het op eigen kracht zonder zijn mensen om hem heen ... voor mij heeft hij een verkeerd team gekozen... van af het begin
ben ik met je eens... niets mis met hemquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet je een team kiezen dan? Hij doet het toch prima verder en doet zijn eigen ding. Niets mis mee
Ik zie een klok en Babette op een fiets. Waar hoor je dat Mirthe liegt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:47 schreef Thorelf het volgende:
wauw en mirthe weer aan het liegen,maar zij heeft totaal geen zelfkennis
?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:47 schreef Thorelf het volgende:
wauw en mirthe weer aan het liegen,maar zij heeft totaal geen zelfkennis
wanda als vriendin en sasha ... zit geen kwaad in hem.en zoals jeff zegt dit ben ik is mijn karakter... dit is bern zijn karakter. en daar daar zit volgens mij geen kwaad in.quote:
ahja op die fietsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
wanda als vriendin en sasha ... zit geen kwaad in hem.en zoals jeff zegt dit ben ik is mijn karakter... dit is bern zijn karakter. en daar daar zit volgens mij geen kwaad in.
ik zal nooit iets voor mij zelf nemen!!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie een klok en Babette op een fiets. Waar hoor je dat Mirthe liegt?
zei mirthe dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zal nooit iets voor mij zelf nemen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |