Ik snap helemaal wat je bedoeltquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee! Er hangt een camera, en met dat idee alleen al zou kakken voor mij een grotere uitdaging zijn dan de himalaya beklimmen! (bij wijze van..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, met schoonmaken hebben ze die camera's gebruikt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voorheen waren dat bij BB vaak GoPro camera's waar ze alleen de beelden van bekeken zodra er wat gebeurde idd.
Dus zoenen of als ze gingen seksen in een wc hokje. Maar die kunnen ze niet live schakelen vaak. Maar kan hier wel anders zijn hoor. Maar heb hier op stream nooit beelden van binnen het toilethokje gezien dacht ik.
Nee…quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
he jammer...
weddenschap over wie het langste wakkeer kan blijven?
Daarom vind ik het ook een gemiste kans van ze om ook hun bijdrage te leveren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan snap ik nog meer waarom Wendy eerder zo fel was toen ze het opnam voor Babs en Marciano die in k4 muziek wilde opzetten om wakker te blijven tegenover Erik die z'n songfestival wilde oefenen. Het gaat ook om zijn boterhammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zeg ik, het bekende konijntje hoor.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef tonja het volgende:
Het is werkelijk ongelofelijk, al meer dan 39 uur wakker en het blijft maar door ratelen (babs)
Dat is al een verdienopdracht op zich....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef tonja het volgende:
Het is werkelijk ongelofelijk, al meer dan 39 uur wakker en het blijft maar door ratelen (babs)
wel knap..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef tonja het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is al een verdienopdracht op zich....
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige winnaar ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff zet zich weer in voor de groep - 11 mei 2023.Zal hij wel beweren dat hij ze hoogstpersoonlijk erdoorheen heeft geholpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De enige winnaar ....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff zet zich weer in voor de groep - 11 mei 2023.Er is zo vaak iemand die iets doet voor de groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje overdreven dit.
Leuke geste, dat wel.
Hij doet dat wel vaak, vooral als het op eten aan komt. Maar het is wel jammer dat ie het zelf ook nodig vindt om het van de daken te schreeuwen. Wat dat betreft kan ie een voorbeeld aan Wendy nemen, die doet nog veel meer, maar die hoor je er eigenlijk nooit overquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is zo vaak iemand die iets doet voor de groep![]()
Beetje overdreven dit.
Leuke geste, dat wel.
Wendy for the winquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij doet dat wel vaak, vooral als het op eten aan komt. Maar het is wel jammer dat ie het zelf ook nodig vindt om het van de daken te schreeuwen. Wat dat betreft kan ie een voorbeeld aan Wendy nemen, die doet nog veel meer, maar die hoor je er eigenlijk nooit over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |