SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Gras mogen ze toch gewoon nog?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar geen timothy hooi, want daar zit te weinig calcium in en alleen hooi van de boer is goed.
Oke, dat krijgen ze hier..
Maar dat cavycare en dan wortelen en witte kool.. nou ja.. eet smakelijk![]()
Ik geef ze gewoon eigenwijs ook nog vers gras.. mogen die beestjes een beetje leven, zeg ?
Oooh! Je hoort het eigenlijk niet echt veel meer. Althans, dat idee heb ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Charlie Sheen heeft aids, leerde ik vandaag toevallig.
Auto was verkocht omdat ik destijds een leaseauto kreeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zo messed up. En nu? Andere auto gekocht of fietsen of OV?
Ik snap niet zo goed hoe ik dat heb volgehouden, maar ach.. ben er ook niet slechter van gewordenquote:
Jeetje, dat is best ver dan, je werk. Dan heb je ook wel een fatsoenlijke (betrouwbare) auto nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto was verkocht omdat ik destijds een leaseauto kreeg.
Tijdje met twee auto's gezeten, maar dat was belachelijk natuurlijk.
Dus toen mijn auto verkocht.
Nu gewoon weer een privéauto.
Anders moet ik +100km per dag naar het werk fietsen.
JA DOEI.
[..]
Ik snap niet zo goed hoe ik dat heb volgehouden, maar ach.. ben er ook niet slechter van geworden
Ja nee, want de zelfs hooi van de eerste snede (?) is niet goed, want te eiwitrijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gras mogen ze toch gewoon nog?
En iedereen liep eerst te zaniken over timothy hooi dat dat geweldig was en nu kan dat bedrijf z'n boeltje wel opdoeken.
Ik zal ze wel minder groente gaan geven anders, want hooi hebben ze al onbeperkt. Witlof was ook weer iets mee terwijl ze elke dag minstens een stronk krijgenAch wat ik ook doe, ze worden bij mij nooit ouder dan 4 en het lijkt me stug dat het allemaal door de brokjes komt.
Ja, heen en weer he.. het is iets meer dan 50 km enkele reis, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best ver dan, je werk. Dan heb je ook wel een fatsoenlijke (betrouwbare) auto nodig.
Ik noem jou altijd fantasist in m'n hoofd, op zich niet vreemd eigenlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik noem aardbeien best vaak urtelbies in mijn hoofd, op zich vreemd eigenlijk.
Ik heb nu dat basisvoer van cavycare, is gewoon gras geloof ik. Maar omdat dat andere voer een tijd niet leverbaar was heb ik weer gerty gehaald, en afgelopen week hebben m'n ouders daar ook nog een grote zak van gehaald omdat de bodem in zicht was, dus ik meng het voorlopig nog even.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, want de zelfs hooi van de eerste snede (?) is niet goed, want te eiwitrijk.
En voorjaarsgras is ook te eiwitrijk.
Nou pech. Ik gooi ze gewoon op de oprit en daar mogen ze grazen.
Nou ja, ik denk wel dat het cavycarevoer wat gezonder is dan SS.
Maar ach.. ik kijk zelf wel wat ik toepas en dan kijk ik wel hoe de caafs het erop doen
Sinds ik cavycare voer heeft Wattenschijfje geen gebroken rug meer.
Dus dat is wel positief
Wat zeggie? Kwiewel de Piewel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd fantasist in m'n hoofd, op zich niet vreemd eigenlijk.
Oh volgens mij heet het fantast.
Ik heb dat basisvoer (gras), dat voer met die schijfjes/ brokjes/ bloemen / gedroogde groenten en gertyquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu dat basisvoer van cavycare, is gewoon gras geloof ik. Maar omdat dat andere voer een tijd niet leverbaar was heb ik weer gerty gehaald, en afgelopen week hebben m'n ouders daar ook nog een grote zak van gehaald omdat de bodem in zicht was, dus ik meng het voorlopig nog even.
Oh ik ben niet de enige dus die dat zietquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind de UI's van US en Stuart op elkaar lijken, terwijl ze niet echt op elkaar lijken
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind de UI's van US en Stuart op elkaar lijken, terwijl ze niet echt op elkaar lijken
Ik ruik lekkerder, ben slimmer, stukken intelliganter, knapper, kwakveel stabieler en ik kom beter uit mijn woorden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige dus die dat ziet
Jeeuj, ik ben niet alleenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef UitStraling het volgende:
En ik zit nu in een erg strakke onderbroek.
quote:
Joeee groetjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik lekkerder, ben slimmer, stukken intelliganter, knapper, kwakveel stabieler en ik kom beter uit mijn woorden.
Op mobiel geen last van, de UI's zijn ieniemini.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik nog best ver hoor. Wel chill als je daar kunt parkeren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heen en weer he.. het is iets meer dan 50 km enkele reis, dus dat valt wel mee
Nee, niet echtquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Intelligant? Is dat intelligent en galant in één?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik lekkerder, ben slimmer, stukken intelliganter, knapper, kwakveel stabieler en ik kom beter uit mijn woorden.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Intelligant? Is dat intelligent en galant in één?
Het is iets meer dan een half uur.. dus ik vind dat meevallenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik nog best ver hoor. Wel chill als je daar kunt parkeren.
Ja, hij komt beter uit zijn woorden hequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Intelligant? Is dat intelligent en galant in één?
Dat is bizar. Een half uur tot 3 kwartier is prima.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is iets meer dan een half uur.. dus ik vind dat meevallen
Mijn vorige werk verlangde van mij dat ik bijna 1,5 uur (zonder file) 5 dagen in de week kwam opdraven
Dus toen zocht ik ander werk
Ik ben zelf ook ieniemieniequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op mobiel geen last van, de UI's zijn ieniemini.
Ja, de groetjes hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is bizar. Een half uur tot 3 kwartier is prima.
Amper zichtbaar met het blote oog.quote:
Is wel naar wakker wordenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
‘Even’ een tukje doen.
Twee uur later schiet ik verschrikt wakker
Trapt Buda dan niet af en toe op je tijdens het wandelen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amper zichtbaar met het blote oog.
Soort buitenaards minimiertje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amper zichtbaar met het blote oog.
lekker spoken vannachtquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
‘Even’ een tukje doen.
Twee uur later schiet ik verschrikt wakker
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trapt Buda dan niet af en toe op je tijdens het wandelen?
Scheelt wel weer met kleding en voer kopenquote:
Wat is ditquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:Bitterbal, deze heb ik net kort voor het ESF begon even geschetst.. Weliswaar geen slapende kat, maar best wel geslaagd vooralsnog...
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Laat je speelgoed staan, schuif gezellig aan, trap niet op 4E, voor Sesamstraat, voooooor Sesamstraaaaat
En ik ben nog wakker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof dat ik nog steeds slaap. Ik zie rare dingen met UI’s.
Ja, kan genoeg leukere dingen bedenken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de groetjes hoor.
Ik heb wel meer te doen dan in de file staan.
Je hapt vanzelf in de enkelsquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee hoor, dat gaat heel goed
Hè?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, AmaStraling is dus een nieuwe realiteit?
Ben weer normaal hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, AmaStraling is dus een nieuwe realiteit?
zou BIJNA een gebakje eten om te vieren.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou BIJNA een gebakje eten om te vieren.
Helaas weer geen honger
Ik heb nog een stukje appeltaart voor je.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zou BIJNA een gebakje eten om te vieren.
Helaas weer geen honger
Gooi maarquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje appeltaart voor je.
Koop het morgen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:41 schreef bitterbal het volgende:
wilde vandaag naar de toetjes afdeling lopen maar kon mij zelf tegen houden en nu heb ik spijt
Koop dat ook. Of ga ergens leuk zitten!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen is wel een goede dag voor sushi
leuk thuis zitten met sushiquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koop dat ook. Of ga ergens leuk zitten!
jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het, gelijk boos. Als een echte vreetbal zonder toetje
Goed idee. Doen. Jezelf verwennen.quote:
Bros krakende moussequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:41 schreef bitterbal het volgende:
wilde vandaag naar de toetjes afdeling lopen maar kon mij zelf tegen houden en nu heb ik spijt
Nee, zeker niet. Maar ik hou wel van lekker eten. Je moet jezelf ook wel verwennen. Maar niet vetmestenquote:
zo gewoon vroeg slapen , morgen weer een dag vol etenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar helaas gaan we vasten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo gewoon vroeg slapen , morgen weer een dag vol eten
Eten, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kan genoeg leukere dingen bedenken.
1+1quote:
Ik heb me ingehouden, maar het blijkt wel dat ik dequote:
Oke, schoonloequote:
wat voor filmpje?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nog steeds pissig over dat Pijnacker incident filmpje. Tyfusvolk.
Dat die jongens die oude man met zijn hond aanvallen.quote:
Ik ga dat maar niet kijken, dat is niet goed voor mijn bloeddruk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat die jongens die oude man met zijn hond aanvallen.
Nee, niet doen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dat maar niet kijken, dat is niet goed voor mijn bloeddruk.
Zekerquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden, maar het blijkt wel dat ik de-uitdrukking uitstekend beheers
Zag het vandaag voorbij komen. Wat een tuig van de richelquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar gaat je bloed van koken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag het vandaag voorbij komen. Wat een tuig van de richel
Af en toe kan ik die uitdrukking niet meer onderdrukken tijdens de Teamsmeetingquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe kan ik die uitdrukking niet meer onderdrukken tijdens de Teamsmeeting
Lijkt gewoon op dit ---->quote:
Ik had van de week een momentje dat ik de camera echt even uit moest zettenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Af en toe kan ik die uitdrukking niet meer onderdrukken tijdens de Teamsmeeting
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had van de week een momentje dat ik de camera echt even uit moest zetten
oh dat heb ik niet gezienquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
We hebben af en toe discussies die echt nergens over gaan. Waarbij we een niet bestaand probleem uitvinden. Dat groter maken. En het dan niet meer kunnen oplossen.quote:
Ik zou hier als blauwe niet goed op gaan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben af en toe discussies die echt nergens over gaan. Waarbij we een niet bestaand probleem uitvinden. Dat groter maken. En het dan niet meer kunnen oplossen.
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou hier als blauwe niet goed op gaan.
Oh, ik ben tegenwoordig Blauw-Rood.quote:
Ik heb niet meer meegekregen of die man uiteindelijk nog zonder kleerscheuren weg is gekomen? Die trap tegen zijn knie was al echt schijtlaf.quote:
Ben je van de pliesiequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik ben tegenwoordig Blauw-Rood.
Dan ben je blauw - blauwquote:
Ik las net dat hij bang is voor iets omdat hij vorig jaar aan zijn hoofd was geopereerd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb niet meer meegekregen of die man uiteindelijk nog zonder kleerscheuren weg is gekomen? Die trap tegen zijn knie was al echt schijtlaf.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las net dat hij bang is voor iets omdat hij vorig jaar aan zijn hoofd was geopereerd.
O, dan wil jij zeker de wandelroute bepalen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik ben tegenwoordig Blauw-Rood.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan wil jij zeker de wandelroute bepalen?
Streepjes op de auto zijn blauw-roodquote:
Ja, zijn opgekapt. Die man zou iets hebben gezegd over troep dat op de straat werd gegooid meen ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:16 schreef bitterbal het volgende:
zijn die jongens gepakt? en wat was de aanleiding?
Is het morgen de wandeldagquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan wil jij zeker de wandelroute bepalen?
Met wit.quote:
Wil je mee?quote:
Waar gaan jullie heen?quote:
quote:
ah ja dat durf ik ook niet meer, liep gisteren een vrouw voor mij die haar pakje peuken open maakte en dat plastic dingetje zo op de grond gooide. Moest echt op mijn lippen bijtenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zijn opgekapt. Die man zou iets hebben gezegd over troep dat op de straat werd gegooid meen ik.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
De wandelroute naar het restaurant ja
Oh jullie nemen eerst even een pilletje voor de wandelingquote:
gelijk een klap voor je harses als je iets zegtquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat durf ik ook niet meer, liep gisteren een vrouw voor mij die haar pakje peuken open maakte en dat plastic dingetje zo op de grond gooide. Moest echt op mijn lippen bijten
Altijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jullie nemen eerst even een pilletje voor de wandeling
Ja, bijna kerstquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
Heb ik iets gemist en is het kerst?
Vind een peuk op de grond gooien al asociaalquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat durf ik ook niet meer, liep gisteren een vrouw voor mij die haar pakje peuken open maakte en dat plastic dingetje zo op de grond gooide. Moest echt op mijn lippen bijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hem verknald![]()
@:bitterbalnee joh, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Maar ik zeg ook nergens iets van. Ik denk in dit verhaal wel dat ik niet die man was gaan staan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een peuk op de grond gooien al asociaal
ja ik nu ook maar ja dat heb ik als roker eigenlijk ook vaak gedaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hem verknald![]()
@:bitterbalIs toch leuk Bossie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Jullie gaan toch niet hier op het industrieterrein lopen he, dat ik daar rustig loop en jullie opeens achter een boom vandaan springen?quote:
De kleurencompositie gaat echt nergens overquote:
Ik denk dat 80% van al het zwerfafval wat ik opraap, sigarettenpeuken zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ogen zijn mega cool gast!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De kleurencompositie gaat echt nergens over
Als pubertje deed ik het wel ja. Tegenwoordig gaat het altijd in de prullenbak, op vakantie heb ik zelfs altijd een 'draagbare' asbak bij voor als er geen prullenbak in de buurt isquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik nu ook maar ja dat heb ik als roker eigenlijk ook vaak gedaan
Jawel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet hier op het industrieterrein lopen he, dat ik daar rustig loop en jullie opeens achter een boom vandaan springen?
ja had ik op vakantie ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als pubertje deed ik het wel ja. Tegenwoordig gaat het altijd in de prullenbak, op vakantie heb ik zelfs altijd een 'draagbare' asbak bij voor als er geen prullenbak in de buurt is
ik wist niet eens dat je rooktquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als pubertje deed ik het wel ja. Tegenwoordig gaat het altijd in de prullenbak, op vakantie heb ik zelfs altijd een 'draagbare' asbak bij voor als er geen prullenbak in de buurt is
Moet ik morgen maar ergens anders gaan lopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.
Met camera.
Net bananensplit
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben een tracker op je geplakt, dus maakt niet uitquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik morgen maar ergens anders gaan lopen
Bij rokende mensen sowieso uitkijken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, moet wat om dat lopen te compenserenquote:
Spontaneous human combustion?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij rokende mensen sowieso uitkijken.
gewoon mee stoppen johquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, moet wat om dat lopen te compenseren
Ik had rokende ouders en ik vond dat echt vreselijk, voornamelijk in de auto.quote:
Zeker ook nog de drone van ballie erbijquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een tracker op je geplakt, dus maakt niet uit
Zou wel moeten ja, maar psychisch is dat lastig ofzoquote:
Ja, compleet met harnasquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker ook nog de drone van ballie erbij
Welterustenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga slapen. Had het ESF eigenlijk al gelaten voor wat het is...
Merk vanzelf wel wie er in de finale staat en wie dus niet...
Niet morgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik morgen maar ergens anders gaan lopen
ja das grootste gedeelte van de verslavingquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja, maar psychisch is dat lastig ofzo
Dat is echt niet grappig. Je hoest je kapot danquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had rokende ouders en ik vond dat echt vreselijk, voornamelijk in de auto.
kan ik hem zo omhoog liftenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, compleet met harnas
Mocht je per ongeluk in de berm belanden of op wonderlijke wijze een beer tegen komen.
Compleet doorgerookt uitstappenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als puber regelmatig geprobeerd, nooit wat aan gevonden, niet lekker, niet vies, maar ook geen kick oidquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou die dan stoppen? :pquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afspreken dat als hij een jaar gestopt is jullie een keer iets gaan doen
Die rookcoupés roken altijd naar volle asbakken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als puber regelmatig geprobeerd, nooit wat aan gevonden, niet lekker, niet vies, maar ook geen kick oid
Kan/kon roken echter prima hebben als anderen het doen, ging in de kroeg vaak bij rokers staan en toen ik lang geleden met de trein naar het werk ging dan nam ik ook rustig de rookcoupe (ja ja kinders, die bestonden vroeger)
Ik ken bijna niemand die rookt en helemaal niemand die binnen of in een auto rookt.quote:
that sucks inderdaadquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef Stuart het volgende:
Ik heb astma. Het idee dat iemand rookt in de auto lijkt me echt heel rot.
domme vrolijke muziekje er ook onderquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:32 schreef mschol het volgende:
@:bitterbal ?
https://edition.cnn.com/v(...)gage-lon-orig-is.cnn
Ja, vroeger op verjaardagen ook en dan het liefste zware shagquote:
rokende moeder gehad, nooit fijn gevonden maar toen nog "ok" gevonden, inmiddels gewoon goorquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat ze lekker naar buiten gaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vroeger op verjaardagen ook en dan het liefste zware shag![]()
![]()
![]()
Zitten we daar een paar uur in de rook en achteraf tranende en prikkende ogen
heb nog 1 oom die rookt maar die gaat altijd netjes naar buitenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
opa rookte een sigaar, nog goorderquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig is mijn moeder gestopt en heb ik eigenlijk geen rokende mensen meer in mijn omgevingquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
rokende moeder, nooit fijn gevonden maar toen nog "ok" gevonden, inmiddels gewoon goor
Inmiddels is ook iedereen gestopt, gelukkigquote:
Mijn moeder is ook al een paar jaar gestopt nuquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder gestopt en heb ik eigenlijk geen rokende mensen meer in mijn omgeving
Heel goedquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inmiddels is ook iedereen gestopt, gelukkig
Nee, ik vind het knap dat ze gestopt is na zoveel jaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook al een paar jaar gestopt nuGing in eerste instantie ook niet van harte trouwens
ma is al eventjes niet meer onder de levenden en de enige roker in mijn omgeving nu nog is een neefquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn moeder gestopt en heb ik eigenlijk geen rokende mensen meer in mijn omgeving
ja terecht . tis een ranzige smerige verslavingquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben echt blij dat daar paal en perk aan is gesteld in het openbaar.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat hier in Nederland het wel was maar in buitenland nog niet. Zat je ineens in een rokerig restaurant te eten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja! Wat mij betreft ook verbieden in alle pretparken en het liefst ook op terrassen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik afgelopen vakantie in een restaurant/casino in Nevadaquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hier in Nederland het wel was maar in buitenland nog niet. Zat je ineens in een rokerig restaurant te eten.
Weg leuk momentquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef mschol het volgende:
ik had vorig weekend een roker naast mij op een terras
Pakjes gewoon 10.000 euro per stuk makenquote:
Ewlquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef mschol het volgende:
ik had vorig weekend een roker naast mij op een terras
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakjes gewoon 10.000 euro per stuk maken
Ik hoop wel heel erg dat het verboden gaat worden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
maarja, niet verboden helaas.. want dat mag niet ofzo
Meer stapjes is meer pafjes?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Al dat gewandel van mij is trouwens wel gekomen door het rokenNa mijn ongeluk was ik ruim een half jaar gestopt, maar kreeg er op een gegeven moment gewoon een geestelijke behoefte aan. Toen heb ik mezelf wel de opdracht gegeven dat ik alleen mocht roken als ik meer ging lopen
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik loop sowieso het liefste alleen zonder mensen om me heen
etc. etc.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik kook sowieso het liefste alleen zonder mensen om me heen
eens.. zeker als het terras ook nog eens overkapt isquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop wel heel erg dat het verboden gaat worden.
Ja, 100%quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
eens.. zeker als het terras ook nog eens overkapt is
Geloof dat het dan niet magquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
eens.. zeker als het terras ook nog eens overkapt is
de zwarte handel zal dankbaar zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakjes gewoon 10.000 euro per stuk maken
Nee eigenlijk minder, want als ik 3 uur aan het lopen ben dan kan dat nietquote:
Die zijn er nu ook al blij meequote:
ah zo. Wie weer over een tijd mag dat ook niet meer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
mag gewoon wat ik zo las
als er 1 kant open is
Fingers crossed!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. Wie weer over een tijd mag dat ook niet meer.
Stop verdomme met die gore shitquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Terrassen vind ik ook irritant om te roken, sowieso sta ik dan liever
Ik zou ook gewoon sigaretten roken, LT.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. Wie weer over een tijd mag dat ook niet meer.
quote:Roken mag op een buitenterras als dit niet leidt tot rookoverlast binnen in de horecazaak. Voor een buitenterras gelden verder de volgende regels: Het terras moet minstens aan 1 kant volledig open zijn, ook als het is overkapt met een luifel of parasol.
hooligan spottedquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt zeker uitgeslapen met je middagdutjequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon sigaretten roken, LT.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt zeker uitgeslapen met je middagdutje
Ja dat wil ik wel, maar weet nog niet zo goed hoequote:
Ik moet ook bellen. Stukje van een kies gebroken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef Koen66 het volgende:
als ik morgen nog last heb de tandarts maar eens bellen
zie ik voorlopig niet gebeuren met die lobbyquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon verbieden. Geen zin om in die walm te zitten.
rookwolkjes tellen?quote:
ik heb gewoon pijn links boveninquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet ook bellen. Stukje van een kies gebroken.
Nou, niet meer aansteken helpt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel, maar weet nog niet zo goed hoe
Balen man. Hopelijk morgen minder.quote:
nicequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:47 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik deze gemist heb vandaag
[ afbeelding ]
ligt nu bij de cruiseterminalquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:49 schreef bitterbal het volgende:
die rook komt van de kanonnen waar ze iets mee hebben gedaan
oke slapen :p
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel, maar weet nog niet zo goed hoe
Gewoon stoppen met lopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
Toen heb ik mezelf wel de opdracht gegeven dat ik alleen mocht roken als ik meer ging lopen
ditquote:
Moet ik ook gelijk mijn dieet gaan aanpassen omdat ik dan nog maar de helft hoef te etenquote:
Veel plezier morgen!quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dit
Ben bij een vriend op visite, zal voor alle zekerheid meenemen
eerst gewoon werken, uur of 15:00 kom ik hopenlijk weg richting Brabantquote:
Met wat erbij?quote:
Lekker hoor. Mooie tijd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eerst gewoon werken, uur of 15:00 kom ik hopenlijk weg richting Brabant
ik roep het niet te hard, was het eerder van plan en uiteindelijk vertrok ik 16:0, rechtstreeks de file inquote:
Dat is wel zonde. Mooi als je dat morgen voor kunt zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik roep het niet te hard, was het eerder van plan en uiteindelijk vertrok ik 16:0, rechtstreeks de file in
Hmm okquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met de smaak karamel zeezout. Is redelijk.
Kan niet alleenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga je dat doen, we zien je graag morgen in het ochtendnieuws terug..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |