SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Gras mogen ze toch gewoon nog?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar geen timothy hooi, want daar zit te weinig calcium in en alleen hooi van de boer is goed.
Oke, dat krijgen ze hier..
Maar dat cavycare en dan wortelen en witte kool.. nou ja.. eet smakelijk![]()
Ik geef ze gewoon eigenwijs ook nog vers gras.. mogen die beestjes een beetje leven, zeg ?
Oooh! Je hoort het eigenlijk niet echt veel meer. Althans, dat idee heb ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Charlie Sheen heeft aids, leerde ik vandaag toevallig.
Auto was verkocht omdat ik destijds een leaseauto kreeg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zo messed up. En nu? Andere auto gekocht of fietsen of OV?
Ik snap niet zo goed hoe ik dat heb volgehouden, maar ach.. ben er ook niet slechter van gewordenquote:
Jeetje, dat is best ver dan, je werk. Dan heb je ook wel een fatsoenlijke (betrouwbare) auto nodig.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto was verkocht omdat ik destijds een leaseauto kreeg.
Tijdje met twee auto's gezeten, maar dat was belachelijk natuurlijk.
Dus toen mijn auto verkocht.
Nu gewoon weer een privéauto.
Anders moet ik +100km per dag naar het werk fietsen.
JA DOEI.
[..]
Ik snap niet zo goed hoe ik dat heb volgehouden, maar ach.. ben er ook niet slechter van geworden
Ja nee, want de zelfs hooi van de eerste snede (?) is niet goed, want te eiwitrijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gras mogen ze toch gewoon nog?
En iedereen liep eerst te zaniken over timothy hooi dat dat geweldig was en nu kan dat bedrijf z'n boeltje wel opdoeken.
Ik zal ze wel minder groente gaan geven anders, want hooi hebben ze al onbeperkt. Witlof was ook weer iets mee terwijl ze elke dag minstens een stronk krijgenAch wat ik ook doe, ze worden bij mij nooit ouder dan 4 en het lijkt me stug dat het allemaal door de brokjes komt.
Ja, heen en weer he.. het is iets meer dan 50 km enkele reis, dus dat valt wel meequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best ver dan, je werk. Dan heb je ook wel een fatsoenlijke (betrouwbare) auto nodig.
Ik noem jou altijd fantasist in m'n hoofd, op zich niet vreemd eigenlijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik noem aardbeien best vaak urtelbies in mijn hoofd, op zich vreemd eigenlijk.
Ik heb nu dat basisvoer van cavycare, is gewoon gras geloof ik. Maar omdat dat andere voer een tijd niet leverbaar was heb ik weer gerty gehaald, en afgelopen week hebben m'n ouders daar ook nog een grote zak van gehaald omdat de bodem in zicht was, dus ik meng het voorlopig nog even.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, want de zelfs hooi van de eerste snede (?) is niet goed, want te eiwitrijk.
En voorjaarsgras is ook te eiwitrijk.
Nou pech. Ik gooi ze gewoon op de oprit en daar mogen ze grazen.
Nou ja, ik denk wel dat het cavycarevoer wat gezonder is dan SS.
Maar ach.. ik kijk zelf wel wat ik toepas en dan kijk ik wel hoe de caafs het erop doen
Sinds ik cavycare voer heeft Wattenschijfje geen gebroken rug meer.
Dus dat is wel positief
Wat zeggie? Kwiewel de Piewel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik noem jou altijd fantasist in m'n hoofd, op zich niet vreemd eigenlijk.
Oh volgens mij heet het fantast.
Ik heb dat basisvoer (gras), dat voer met die schijfjes/ brokjes/ bloemen / gedroogde groenten en gertyquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu dat basisvoer van cavycare, is gewoon gras geloof ik. Maar omdat dat andere voer een tijd niet leverbaar was heb ik weer gerty gehaald, en afgelopen week hebben m'n ouders daar ook nog een grote zak van gehaald omdat de bodem in zicht was, dus ik meng het voorlopig nog even.
Oh ik ben niet de enige dus die dat zietquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind de UI's van US en Stuart op elkaar lijken, terwijl ze niet echt op elkaar lijken
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind de UI's van US en Stuart op elkaar lijken, terwijl ze niet echt op elkaar lijken
Ik ruik lekkerder, ben slimmer, stukken intelliganter, knapper, kwakveel stabieler en ik kom beter uit mijn woorden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige dus die dat ziet
Jeeuj, ik ben niet alleenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef UitStraling het volgende:
En ik zit nu in een erg strakke onderbroek.
quote:
Joeee groetjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik lekkerder, ben slimmer, stukken intelliganter, knapper, kwakveel stabieler en ik kom beter uit mijn woorden.
Op mobiel geen last van, de UI's zijn ieniemini.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vind ik nog best ver hoor. Wel chill als je daar kunt parkeren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heen en weer he.. het is iets meer dan 50 km enkele reis, dus dat valt wel mee
Nee, niet echtquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |