Dat zou te walgelijk voor woorden zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het
Het zou wel een stunt zijn
Ze begon met eentje van rond de 250 euro volgens mij en ging toen via via naar duurderequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Morri had er eentje gezien die zij wilde voor die prijs (ik dacht zelfs dat die 380 of zoiets was) die ze had gezien bij Bol.
En zo gingen we hier aan de google
Oh, nou dan is de prijs al weer opgelopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ze had gisteren zelf ook over een bedrag van 450 zoiets
Die peutert wel geld los bij Bep ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als 1 pruik 450 euro is ,dan heeft ze toch nog maar 50 euro over ?
Het zijn ook veel pruiken met heel lang haar, en dan de helft er af knippen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, nou dan is de prijs al weer opgelopen
Dat hebben ze buiten besprokenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja , bij Mory weet je het nooit , als er wat te sjoemelen valt doet ze daar aan meequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat snap ik ..... Ik las '100% human hair', tikte wat ik dacht et voila..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
De stichting haarwens maakt haarwerken voor kinderen. Niet voor verwende dikke dames.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hebben die afropruiken van de playbackshow ook nog! Babs trok er gisteren met opruimen nog een uit die kast.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of 'n afro-pruik van het schaamhaar van Borat
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat snap ik ..... Ik las '100% human hair', tikte wat ik dacht et voila..ik vind het wel iets om serieus over te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die stichting doet heel erg goed werk voor kinderen die door ziekte hun haar verloren zijn.
Die zag ook een kansje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hebben ze buiten besproken
Ze had er 1 van rond de 400
Babs zei dan maken we er 500 honderd van
Janet zat erbij en vond het een super goed ideequote:
Dat klopt, mijn kleindochter heeft haar haar ook gedoneerd, een heel goede stichtingquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel iets om serieus over te zijn![]()
die stichting doet heel erg goed werk voor kinderen die door ziekte hun haar verloren zijn.
Zitten Eunice en JW al aan tafel?quote:
Goede vraag. JW misschien? Ben niet echt aan het luisteren maar die zie ik niet.quote:
ik vind het knap van hen allemaalquote:
Die zag dus ook een kansje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet zat erbij en vond het een super goed idee
Eunice inderdaad ook niet bij het eten gezien.quote:
Ik kan het helemaal verkeerd zien, maar de pruik die Moraima nu draagt ziet er echt haveloos uit, of ze hem niet gekamd/geborsteld heeft.... vraag ik me voorzichtig af of ze dit soms expres voor de stelling gedaan heeft....anders maakt ze er echt veel meer werk vanquote:
hebben hier een uur geleden ook een plensbui gehadquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
Volgens mij gier het daar aan het kletteren te horen op het dak..
om de fohn te solderenquote:
Exact bovendien heeft ze meerdere pruiken bij zich in zo'n waszak voor bh's voor in de wasmachinequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik kan het helemaal verkeerd zien, maar de pruik die Moraima nu draagt ziet er echt haveloos uit, of ze hem niet gekamd/geborsteld heeft.... vraag ik me voorzichtig af of ze dit soms expres voor de stelling gedaan heeft....anders maakt ze er echt veel meer werk van
hoeveel rolletjes hebben ze er bijquote:
Ze had het er net over met Rupert en `Imadiddin en later werd `Marciano er bij geroepenquote:
Echt heel erg netjes gaat ze er ook niet mee om , maar dat vind ik ,ik vind het nogal veel geldquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik kan het helemaal verkeerd zien, maar de pruik die Moraima nu draagt ziet er echt haveloos uit, of ze hem niet gekamd/geborsteld heeft.... vraag ik me voorzichtig af of ze dit soms expres voor de stelling gedaan heeft....anders maakt ze er echt veel meer werk van
sorry ik moest mezelf even quoten, want ik zag geen reactiesquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
Camera voor 20 foto's is binnen!
en als die 'op' zijn....... nieuwe cassettes??????
Maar dit mag ze straks dus niet meenemen? Ik vind dat zo raar dat je dan van het geld wat je krijgt iets koopt maar dan wel moet achterlaten als je vertrekt.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Net te laat voor het witte masker wat Marciano op had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |