Excuusquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.....BB met R....bruine bonen met rijst
 Denk ik....ken het liedje niet.
 Denk ik....ken het liedje niet.

is die niet gevlucht, over het hek? Die kip zag de bui al hangen....quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:51 schreef greysbones het volgende:
De kip hebben ze gisteravond toch al voorbereid ?

Maar als 1 pruik 450 euro is ,dan heeft ze toch nog maar 50 euro over ?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef mootie het volgende:
Het zal me nog niet eens verbazen als Morrie 1 pruik koopt en nog een berg kleding.

Je mag die van mij ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's mooi, geeft jouw portie dan ook maar aan mij

Rats, kuch en bonenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag die van mij ook
Hoe noemden ze dat vroeger
Iets met rats en bruine bonen ?
 (komt uit het leger en was een liedje volgens mij)
 (komt uit het leger en was een liedje volgens mij)

Dat weet ik niet..quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je mag die van mij ook
Hoe noemden ze dat vroeger
Iets met rats en bruine bonen ?

De duurste op bol is 229 ofzo.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als 1 pruik 450 euro is ,dan heeft ze toch nog maar 50 euro over ?

Die kratten gaat um niet worden denk ik...quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze niet gezegd maar zou ik leuk vinden
Ofja Babbel heeft het over een biertje gehad maar ik bedoel kratten

Oooooh dat is dan raar want ze hadden het over 450 euroquote:

299quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik heb gekeken ze zijn er duurder

Ja, ff een slaatje er uit slaan. Denk ik.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooooh dat is dan raar want ze hadden het over 450 euro

Duurste is 650quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oooooh dat is dan raar want ze hadden het over 450 euro

Dat moet dan wel want ze hadden het over een heel ander bedrag , dat zou ik wel heel fout vindenquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ff een slaatje er uit slaan. Denk ik.

Klopt ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moet dan wel want ze hadden het over een heel ander bedrag , dat zou ik wel heel fout vinden

Ik lees verschillende bedragen nu, ik hoorde ze vanmiddag over 450 euro praten , ik ben het kwijtquote:Op donderdag 11 mei 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurste is 650
Tenzij je die van Sinterklaas wil
Die is nog duurder

Ze heeft er nu een die ze hebben wil 510 euro dus ze komt alweer te kort. Ze was net al weer aan het bedelen voor 10 euroquote:

quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef mootie het volgende:
[..]
699, een sinterklaasbaard en pruik.
Van 450 niks. Of ze wil de gele met strikjes van foam.

Van 510 zie ik er geen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft er nu een die ze hebben wil 510 euro dus ze komt alweer te kort. Ze was net al weer aan het bedelen voor 10 euro

Wat zit Erik nog met zijn leesbril op tijdens het eten.. zou zijn bord zo groter lijken..
  Wat zit Erik nog met zijn leesbril op tijdens het eten.. zou zijn bord zo groter lijken..

quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Bizar dat de gele er bij jou niet bijstaat.
https://www.bol.com/nl/nl(...)ik/9200000087028457/

Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
Krijgt ze straks een pruik van het haar van Eunice!

De stichting haarwens maakt haarwerken voor kinderen. Niet voor verwende dikke dames.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:

quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:

Morri had er eentje gezien die zij wilde voor die prijs (ik dacht zelfs dat die 380 of zoiets was) die ze had gezien bij Bol.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees verschillende bedragen nu, ik hoorde ze vanmiddag over 450 euro praten , ik ben het kwijt

Of 'n afro-pruik van het schaamhaar van Boratquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:02 schreef KinKiJan het volgende:

Maar ze had gisteren zelf ook over een bedrag van 450 zoietsquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Morri had er eentje gezien die zij wilde voor die prijs (ik dacht zelfs dat die 380 of zoiets was) die ze had gezien bij Bol.
En zo gingen we hier aan de google

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |