Die partner in crime van hem lulde zich wel heel opzichtig zijn dood inquote:Op maandag 28 oktober 2024 23:21 schreef Vlinder het volgende:
Zo poeh. toen ie hing te bungelen aan die haak voelde ik me wel wat naar hoor
Ja wat een mongool, mensen betalen je om te verdwijnen en dan hou je niet gewoon je mond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 07:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die partner in crime van hem lulde zich wel heel opzichtig zijn dood in
https://www.ad.nl/show/gr(...)ering-ooit~ad6efe68/quote:Grote finale Mocro Maffia is langste reguliere aflevering ooit
De allerlaatste aflevering van de hitserie Mocro Maffia, die vanaf vrijdag 8 november te zien is, duurt een uur. Het is daarmee de langste reguliere aflevering van alle zes seizoenen, maakte Videoland donderdag bekend. De meeste afleveringen van Mocro Maffia duren drie kwartier. De spin-off-films die tussendoor worden gemaakt, duurden overigens wel langer dan een uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door buckets_of_lube op 01-11-2024 04:29:01 (typfout) ]
We hebben het niet gezien he. Ik sluit niet uit dat we hem volgende week weer gewoon terug zien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef ISVV het volgende:
Wel jammer van Tatta, op een verschrikkelijke manier aan zijn einde gekomen. Maar goed, hij was zelf ook geen lieverdje natuurlijk. Heb wel genoten van hoe Robert de Hoog dat personage neergezet heeft.
Sow iets met spoilers ofwa ??quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef ISVV het volgende:
Wel jammer van Tatta, op een verschrikkelijke manier aan zijn einde gekomen. Maar goed, hij was zelf ook geen lieverdje natuurlijk. Heb wel genoten van hoe Robert de Hoog dat personage neergezet heeft.
Ik denk dit ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
We hebben het niet gezien he. Ik sluit niet uit dat we hem volgende week weer gewoon terug zien.
Zou me ook weer niet verbazen, maar dan heeft ie wel echt veel te veel plot armor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
We hebben het niet gezien he. Ik sluit niet uit dat we hem volgende week weer gewoon terug zien.
Zou wel leuk zijn als die rolstoelmaatje wordt met zijn broerquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:56 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zou me ook weer niet verbazen, maar dan heeft ie wel echt veel te veel plot armor.
Kapitein Gerrit kwam het op tijd boven, en weet Tatta op een of andere manier te reddenquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb ff teruggekeken naar aanleiding van de reacties hierboven (sliep vanochtend nog half) en inderdaad, dit schoot ook door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kapitein Gerrit kwam het op tijd boven, en weet Tatta op een of andere manier te redden
Ik ben benieuwd of hij echt dood is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:50 schreef ISVV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja hopelijk laatste aflevering gewoon een dikke shotgun blast in haar gezicht, liefst voor het ogen van haar dochtertje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:26 schreef Ama het volgende:
Weer een gemiste kans deze aflevering om Samira een kogel te geven. Helaas.
Ik 'spaar' de serie op, maar dit soort comments geven mij wel de indruk dat het een goed seizoen is!quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:36 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
Ja hopelijk laatste aflevering gewoon een dikke shotgun blast in haar gezicht, liefst voor het ogen van haar dochtertje.
Nouquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:22 schreef Rnie het volgende:
Waarom die mystiek in de een na laatste aflevering wat betreft de dood van een hoofdrolspeler?![]()
Ja ze hadden IMO beter iemand kunnen casten, die actrice doet het ook niet voor mij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:46 schreef roos94 het volgende:
Die vrouw, officier van justitie. Geen idee hoe ze heet. Ik vond haar accent zo raar. Ze praatte Vlaams, maar het klonk nep. Dus ik ging googelen, en ze is dus geboren in Antwerpen maar woont nu in Nederland. Dus daarom raar accent blijkbaar.
Beetje edgelorderij op zijn tijd moet kunnen. 😀quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik 'spaar' de serie op, maar dit soort comments geven mij wel de indruk dat het een goed seizoen is!
Laten we eerlijk zijn, wie wenst dat een moeder doodgeschoten wordt voor de ogen van een kind?
Robert de Hoog nam op zijn Instagram al min of meer afscheid van Tatta.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:22 schreef Rnie het volgende:
Waarom die mystiek in de een na laatste aflevering wat betreft de dood van een hoofdrolspeler?![]()
Staan stuk of 6 afscheids interviews online. Dus die is gewoon dood hoorquote:Op zondag 3 november 2024 09:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Robert de Hoog nam op zijn Instagram al min of meer afscheid van Tatta.
Waar?quote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Staan stuk of 6 afscheids interviews online. Dus die is gewoon dood hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kapitein Gerrit kwam het op tijd boven, en weet Tatta op een of andere manier te redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Tonanno verdient als enige personage van deze cast een spin-off.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart einde zit na de aftiteling nog een stukje.
krijgen we een film?
Ashraf die zo gepakt werd vond ik jammer gelukkig leeft Tonano nog al had die blije komtgoed van mij ook wel gepakt mogen worden oprecht jammer dat hij niet dood is. Net als Samira die had ik ook wel pijnlijk willen zien ga na wat ze allemaal geflikt heeft. Ach ja achteraf goed dat dit het laatste seizoen was al zie ik met dat open einde na de credits nog wel een film komen.
Ja eens al denk ik niet dat Ice dat gaat doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 02:27 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Tonanno verdient als enige personage van deze cast een spin-off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |