Eens.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:38 schreef Szura het volgende:
Koekoek, doe mij maar wat foto’s van die fotograaf ipv auto’s
Auto’s
Inderdaad. Hij zegt nog dat het lijkt alsof iemand naar de brug kijkt maar dan staat de foto verkeerd om.....quote:Op woensdag 27 november 2024 20:46 schreef Szura het volgende:
Die wagen bij de brug had ik omgedraaid, zodat je rood licht hebt dat eruit springt bij een witte brug
Eens. De beoordeling is niet altijd te volgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben echt fan van Pauline maar ze heeft eigenlijk het minste gebruik van licht gemaakt toch? Was wel deel van de opdracht
Het is bijna nooit te volgen. Vaker niet dan wel....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Eens. De beoordeling is niet altijd te volgen.
Zeker en Amara er ook terecht eindelijk uit....quote:Op woensdag 27 november 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pauline wel terecht gewonnen deze week.
William vindt zichzelf vooral geweldig.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Zeker en Amara er ook terecht eindelijk uit....
Maar ben wel echt jury moe
Ik vond de autofoto van Paulien het slechtste. Zat hem al af te kraken en dan wint ze de shootquote:Op woensdag 27 november 2024 21:10 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ben echt fan van Pauline maar ze heeft eigenlijk het minste gebruik van licht gemaakt toch? Was wel deel van de opdracht
Faye nog wat.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe heette die vrouw die in de jury zat die professioneel autofotografe was?
https://inyourfayes.com/quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef Erno-BE het volgende:
Hoe heette die vrouw die in de jury zat die professioneel autofotografe was?
Vond hem heel saai inderdaad. Die van Fenna vond ik dan weer heel erg tof.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:28 schreef lily het volgende:
[..]
Ik vond de autofoto van Paulien het slechtste. Zat hem al af te kraken en dan wint ze de shoot
Ik ook. Als Fenna de andere foto had gekozen, hadden ze deze afgekraakt omdat die te standaard zou zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vond hem heel saai inderdaad. Die van Fenna vond ik dan weer heel erg tof.
Jammer en vervelend ook dat de jury nooit wordt tegengesproken of aangesproken hier op, ze zeggen en doen gewoon maar wat.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:14 schreef Verida het volgende:
Ik vond de wagen bij de brug juist geweldig, heel mooi lijnenspel en licht.
en dan is het commentaar alsof het lijkt alsof er een brug uit de auto groeit, maar de foto die de jury beter vond, groeide er een gebouw uit de auto![]()
Ik snap de jurering dit jaar helemaal niet, niet te volgen en duidelijke voorkeur voor deelnemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |